Muita kotinakuilijoita?

Näillä keleillä mä en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan vaatteet päällä. Pikkuhousut on, mutta muuten eevan asussa. Äsken säikähdin kunnolla kun dobermannit alkoi haukkua keittiössä, että ei kai meille kukaan tullu, eikä mulla ollu vaatteita mailla halmeilla :eek: vaikka se äärimmäisen epätodennäköistä olisikin. Kaupustelijoita ei käy, kun on piha aidattu ja koirakyltit portilla.
 
No nykyään piän vähintään ne bikinit päällä, tosin iltasin ko vauvaki nukkuu jo saatan olla ilman rihmankiertämää miehenki iloksi :D Sillon ko asuin kaupungissa ja jos vietin päivää sisällä vaan niin olin aina alasti, tupakille ko menin parvekkeelle huitasin jonku viltin ympärille.
 
maikkuli
iltasin suihkun jälkeen hillun yleensä nakuna ja nukunki nakuna.. mut nykyään jos haluun olla rauhassa nii täytyy laitta joku toppi päälle ku tuolla ukolla on jonki moinen panetus kausi :D :D
 
nii
Alkuperäinen kirjoittaja maikkuli:
iltasin suihkun jälkeen hillun yleensä nakuna ja nukunki nakuna.. mut nykyään jos haluun olla rauhassa nii täytyy laitta joku toppi päälle ku tuolla ukolla on jonki moinen panetus kausi :D :D
No kai sillä on jos oot siinä "tarjolla" ilman vaatteita...
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja maikkuli:
iltasin suihkun jälkeen hillun yleensä nakuna ja nukunki nakuna.. mut nykyään jos haluun olla rauhassa nii täytyy laitta joku toppi päälle ku tuolla ukolla on jonki moinen panetus kausi :D :D
No mitäs se toppi siihen auttaa :D
 
maikkuli
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja maikkuli:
iltasin suihkun jälkeen hillun yleensä nakuna ja nukunki nakuna.. mut nykyään jos haluun olla rauhassa nii täytyy laitta joku toppi päälle ku tuolla ukolla on jonki moinen panetus kausi :D :D
No mitäs se toppi siihen auttaa :D
no eipä oikeen mitään :D mut ei oo kokoaikaa nännejä nypläämässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja maikkuli:
iltasin suihkun jälkeen hillun yleensä nakuna ja nukunki nakuna.. mut nykyään jos haluun olla rauhassa nii täytyy laitta joku toppi päälle ku tuolla ukolla on jonki moinen panetus kausi :D :D
:D :D

isäntä ilahtu eilen kummasti kun se tuli töistä, mä lojuin alasti sohvalla :D silloli kiire reeneihin, mut tilas mun samassa asustuksessa odottamaan jahka sieltä kotiutuu ;) oli muuten helppo taipua siihen pyyntöön :whistle:

Mä oon kyl käyny pyykkiä ripustamassa, mutta onneksi asutaan niin syrjässä, että riittää kun riipas vaan sellasen ohkasen tunikan (joo siitä näkyy kyllä läpi) päälle. Kuolema täällä tulee jos yrittää vaatteet päällä olla.
 
Mun mies kuuluu samaan porukkaan. :LOL: Se hilluu aina pelkät boxerit päällä ja mikäs siinä kyllä sitä katteleekin. :p

Mä voin sen verran myöntää et mul on yleensä pelkkä hame ja toppi tai mekko.. harvemmin alusvaatteita ku ne hiostaa... |O :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:
Mun mies kuuluu samaan porukkaan. :LOL: Se hilluu aina pelkät boxerit päällä ja mikäs siinä kyllä sitä katteleekin. :p

Mä voin sen verran myöntää et mul on yleensä pelkkä hame ja toppi tai mekko.. harvemmin alusvaatteita ku ne hiostaa... |O :whistle:
Ei meillä ukko nakuile kun saunan jälkeen. Ja joskus tulee ite harrastettua tota toppi+hame, ei alusvaatteita-yhdistelmää. Vaikka mä en kesäsin käytä rintsikoita kun pakon edestä.
 
Ai kamala, munhan pitää tänään pukee päälle :eek: |O pitää käydä kaupassa :headwall: muuten tämän päivän ois voinu vetää tyylikkäästi naked day-teemalla :D

Onko sunnuntaiksi luvattu millasta keliä, jos sillon nakuilis koko päivän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
kuvia arvon leidit :attn: :attn: :p :whistle: ;)
jaa, mä en taida viittiä palstaa järkyttää. Paljon tää kestää, mutta mun nakukuvat tod.näk. kaatais koko palstan ja kaikki palstailijat joutuis terapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
mulla ei oo koskaan kotona housuja jalassa :saint: topilla hillun...

Muutama nolo "oota mää äkkiä puen" on tapahtunut.
:D
 

Yhteistyössä