Muita Marimekkofaneja??

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
taizi
Mitäs Marimekkoa teiltä löytyy?

Mä olen opiskelija ja mies töissä, mutta silti Marimekkoa löytyy.
Laittaisin kaikki rahat vaa ihaniin kuppeihin ja pyyhkeisiin yms.

Meillä siniset unikon pussilakanasetti(parisängyssä siis), siniset unikon verhot ja samaa sarjaa pöytäliina, sinistä unikkoa olevaa 10 kahvikuppia, sinistä unikkoa patakinnas ja patalappu, sinistä unikkoa 2 "peltikoppaa", toisessa kyniä ja isommassa kahvia, mulla marimekon sellanen musta "koululaukku", yks raitapaita ja unikkosukat, sit vessasta löytyy kaks sinivalkoraidallista isoa kylpypyyhettä ja samaa sarjaa kaks käsipyyhettä, myös 3 unikkokäsipyyhettä(sinisiä) Hmm...Unohdinko jotain..Ja Sininen Mariskooli ja marimekon erilaisia servettejä..Niin ja 2 muovista isoa "lasia", jossa keskellä sininen unikko. Ostin kerran stokkalta, mutta vähän ovat tarpeettomia..Mutta kyllä rakastan noita kaikkia. Siis olen ihan hullu Marimekonfani.=)Nyt täytyy vaa alkaa kattomaan jotain muutaki välillä ku sinistä unikkoa... :LOL:

Mutta siis mä vasta 18 ja mies 22. Mutta kiitos sukulaisten, ku saatiin esim.tuparilahjaks ja kihlajaislahjaks kaikkee...

Mutta lisää haluan, nytkin suunnittelen uuden paidan ostamista. En oo vaa viel osannu valita.

Kertokaa muutkin kaikki mitä löytyy..

Lapsia ei oo viel siunaantunut(onneks ), mut varmasti lapsenikin tulevaisuudessa puen marimekkoon...
Harmi vaa, ettei mies niinkää innostunu..
 
mun mielestä on älytöntä ostaa niin kalliilla yhtään mitään. Sitten ymmärtäisin jos se olisi vielä kokonaan suomalainen yritys, mutta kun nyt siellä ei ole muuta suomalaista kuin omistaja joka käärii sievoiset summat myymällä aasialaisten tekemiä tuotteita.
 
PVS pikana
Mulla on sininen ja punainen unikko pussilakana ja siihn kuuluvat tyynyliinat. Unikko kylpypyyhe. Kaks pallopaitaa, 5 raitapaitaa, 4 sukat, yhdet polvisukat, neljä erillaista laukkua, pöytä tabletit...
onhan noita.. =)
 
nekkusen äiti
Oon itekki äskettäin "hurahtanu" marimekkoon, mut ostan vaan kirppareilta yms. ei tulis mieleenkään uutena ostaa, sen verran kalliita meikäläisen kukkarolle ovat. Eikä nuo ostokset tähän mennessä ainakaan ole uudelle hävinny yhtään, vaikka käytettynä onkin ostettu...
 
ooooo
Jaa, no ehkä ymmärsin väärin.. Köyhä opiskelija silti vain desingia, kiva ku porukat kustantaa ja mieski maksaa nii ei tarvi ite, ja onneksi ei ole lapsia, nekin sitten hukutetaan marimekkoon.. Taitaa olla vaan mulla herkkä päivä. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut.
 
lisään vielä, että kyllä meikäläiseltäkin marimekkoa löytyy. On saatuja ja tahi kirpparilta löydettyjä. Mm. liinavaatteita, pojalla sukkia, verhoja oon tehny kankaista ja pyyhkeitä on parit kappaleet.
 
taizi
Siis joo, tarkotin sillä, että onneks ei vielä lapsia, ni olen mielestäni vielä nuori niitä saamaan, ja mies ei kyllä maksa mitään marimekkoa ja sukulaisilta saatiin pyytämättä lahjaks...En halunnu mitenkään kehuskella tai mitää :ashamed:

Mutta halusin vaa jakaa mielipiteitä..
 
marimekko on ihan ok....mutta itse olen kyllä hurahtanut ARABIAN ASTIOIHIN....mulla on jo seitsemän muumi mukia ja vanhaa arabiaa löytyy myös kaapista...niin ja arabian kulta aikaa melkein kaikki astiat mummu aikoinaan kerännyt...nyt tosi kiva....että ostan mielummin arabian SUOMALAISEN astian kun marimekkoa siinä mun mielipide =)
 
mulla on olohuoneessa mustan ja beigen väriset unikko verhot. ja Keittiöstä löytyy punaset unikko verhot,ja vahakangas liina pöydällä.yksi pun.unikko peltipurkki ja 17 mariskoolia,kaikki erivärisiä.. Joten olen täysin hurahtanu unikko kankaisiin ja skooleihin..
seuraava hankinta olis unikko lakanat..
 
taizi
Vitsit mua harmittaa toi pöytäliina.Saatiin joululahjaks ja ostajat ei ollu tajunnu että vahakngas olis parempi. Eli se on nyt sit samaa kangasta ku verhotkin. Hienot ovat ku mitkä, MUTTA aika epäkäytännöllinen. Koko ajan likanen, mutta en oo uskaltanu pestä.

Onko joku pessyt esim.verhoja??

Pyyhkeet pestiin yhessä, eikä värikää lähtenyt..
 
Kyllä meilläkin oikeastaan kaikki käytössä olevat kylpy- ja käsipyyhkeet on marimekkoa ja kaittiössäkin verhot, patalaput, kahvi- ja teepurkit sun muut on harmaat unikkoa, syynä että se sopii harmaan teeman kanssa joka meillä on arkiastiastona. en nyt silti niin hurahtanut ole, ostan vaan aina sitä mikä silmää miellyttää.
 
laadusta pitää maksaa..kestää äidiltä tyttärelle eli mulla marimekon kangasta vuodelta -77 oon tehny ite laukun,tyynyliinoja..mutsilla ollu joskus verhoina ja kangas ei oo menny miksikään..
 
antsu
Marimekolla on ihania kuoseja... :)

Mun tekis mieli käydä ostamassa meidän pikkuselle vaaleanpunaiset unikko-pinnasängyn suojukset... maksaa 59e...

Tasaraitapaitoja pidin raskausaikana, mutta muuten en tykkää raitapaidoista kun kotikäytössä. Tekee lihavamman näköiseksi vaikka olis kuinka laiha ihminen... :(
 

Yhteistyössä