Muita Marimekkofaneja??

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
taizi
Mitäs Marimekkoa teiltä löytyy?

Mä olen opiskelija ja mies töissä, mutta silti Marimekkoa löytyy.
Laittaisin kaikki rahat vaa ihaniin kuppeihin ja pyyhkeisiin yms.

Meillä siniset unikon pussilakanasetti(parisängyssä siis), siniset unikon verhot ja samaa sarjaa pöytäliina, sinistä unikkoa olevaa 10 kahvikuppia, sinistä unikkoa patakinnas ja patalappu, sinistä unikkoa 2 "peltikoppaa", toisessa kyniä ja isommassa kahvia, mulla marimekon sellanen musta "koululaukku", yks raitapaita ja unikkosukat, sit vessasta löytyy kaks sinivalkoraidallista isoa kylpypyyhettä ja samaa sarjaa kaks käsipyyhettä, myös 3 unikkokäsipyyhettä(sinisiä) Hmm...Unohdinko jotain..Ja Sininen Mariskooli ja marimekon erilaisia servettejä..Niin ja 2 muovista isoa "lasia", jossa keskellä sininen unikko. Ostin kerran stokkalta, mutta vähän ovat tarpeettomia..Mutta kyllä rakastan noita kaikkia. Siis olen ihan hullu Marimekonfani.=)Nyt täytyy vaa alkaa kattomaan jotain muutaki välillä ku sinistä unikkoa... :LOL:

Mutta siis mä vasta 18 ja mies 22. Mutta kiitos sukulaisten, ku saatiin esim.tuparilahjaks ja kihlajaislahjaks kaikkee...

Mutta lisää haluan, nytkin suunnittelen uuden paidan ostamista. En oo vaa viel osannu valita.

Kertokaa muutkin kaikki mitä löytyy..

Lapsia ei oo viel siunaantunut(onneks ), mut varmasti lapsenikin tulevaisuudessa puen marimekkoon...
Harmi vaa, ettei mies niinkää innostunu..
 
mun mielestä on älytöntä ostaa niin kalliilla yhtään mitään. Sitten ymmärtäisin jos se olisi vielä kokonaan suomalainen yritys, mutta kun nyt siellä ei ole muuta suomalaista kuin omistaja joka käärii sievoiset summat myymällä aasialaisten tekemiä tuotteita.
 
PVS pikana
Mulla on sininen ja punainen unikko pussilakana ja siihn kuuluvat tyynyliinat. Unikko kylpypyyhe. Kaks pallopaitaa, 5 raitapaitaa, 4 sukat, yhdet polvisukat, neljä erillaista laukkua, pöytä tabletit...
onhan noita.. =)
 
nekkusen äiti