Muita n. viiden kilon pudottajia?

Tämän aamun punnituksen tulos:
paino 60.4 kg (-400g)
vy: 73 cm (-1cm)
ly : 96 cm (-1 cm)
navan ympärys 83 cm (sama)

Liikunnat:
su 9.12. kävelylenkki rattaiden kanssa 50 min
ma 10.12. salilla 1h 15 min
ti 11.12. kävelylenkki itsekseen 1h 15 min
ke 12.12. salilla 1h
to 13.12. stepperi 20 min
pe: salilla n.1h

Kaloreita olen edelleen laskenut...vähän meinaa lipsua tuon makean kanssa. Lähinnä kun kaapissa on nyt koko ajan suklaata/pipareita jne. niin välillä tulee ohimennen otettua...Mutta olen saanut kuitenkin aika lailla pidettyä kalorimäärät kurissa. Joinain päivinä on mennyt yli, mutta toisina päivinä taas reilusti (jopa 500kcal) alle sen 2000 mitä olen yrittänyt rajana pitää.

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia, ettei yksin tarvi täällä haahuilla! :wave:
 
Moiksista ihkuraksupoksu! Sullahan on paino hienosti laskussa :flower: .

Mä en oo pahemmin edes puntarilla käynyt, mutta eilen aamulla taas kävin ja paino oli vähän noussut viime kerrasta. En tuosta stressiä ota kun ihan kuitenkin on mua miellyttävissä lukemissa. Joulun jälkeen joudun varmasti taas ottamaan itseäni niskasta kiinni ja pudottamaan painoa oikein ajatuksen kanssa. On kyllä ihan hieno tunne kun katsoo peilistä ja se näkymä miellyttää itseä pitkästä aikaa (ei tietystikään kaikilta osin...). Siitä näkymästä haluan pitää kiinni kynsin ja hampain eli jos alkaa paino nousta niin sitä kyllä taas pudottelen.

Sulla ihkuraksupoksu on kyllä liikuntaa aivan ihailtava määrä viikolle! Itse kun viitsis jotain tehdä niin ihan hyvä olis, stepperikin on taas vaan kerännyt pölyä tuolla nurkassa...

Juu mutta nyt on pakko lähteä tekemään ne jouluverhot valmiiksi ja ripustaa ikkunaan ettei ehdi mennä joulu ohi ennen kuin ovat edes valmiit :xmas:

Hauskaa joulunodotusta!!
 
Iloista joulua kaikille! herkutelkaahan kohtuudella ;) Mutta toki saa kuitenkin hiukan herkutellakin joulun kunniaksi.

Mulla tämän aamun punnitus samat lukemat kuin viime viikolla...menkat juuri alkaneet, eli turvotusta saattaa jonkin verran olla, mutta on tällä viikolla jo hiukan tuo liikuntapuoli repsahtanut, kun muksut jäivät hoidosta pois niin aamupäiväsalikäynnit rajoittuivat maanantaihin. Lenkkeillyt kyllä olen, mutta kuntosalilla kun kuluu kaloreita moninkertaisesti kävelyyn verrattuna :| kaloreita en ole jaksanut myöskään nyt niin kovasti laskea, välillä kyllä että uskallanko iltaherkkuni ottaa. Mutta syömisiin on jo tullut tietty omakin kontrolli, että suunnilleen tietää mitä ja kuinka paljon kärsii syödä. Ja yletön makean mässäys ylipäätään jäänyt pois. Nyt kun vaan tuon joulun pysyisi edes samoissa lukemissa... :xmas:
 
16.4.07 09:09
minäkin mukaan (vierailija), elikkä minä silloin...
No niin nyt olen sellaisessa tilanteessa että viis kiloa oli ja meni ja on mennyt vielä muutama kilo sen lisäksi. Tuli ero ja meni ruokahalut. Ei oikein saa mitään alas ja jos jotain alas saa niin ei oikein tahdo pysyä sisällä. Toivon vaan että voimat riittää etten sorru kesen taistelon.
Joten se tästä minun laihduttamisesta, eipä tarttis enään painon tippua...
Kiitos kaikille mukana laihduttajille. Aloitan taisteluni lapsista ja omasta elämästäni.
 
Onkos täällä jonkin sortin taukoa?! Vai oletteko jo päässy lopullisiin tuloksiin..?
Nostelen vähän, jos jollakin on vielä homma kesken..hiiiop! :D :wave:

Viime kirjoituksen jälkeen en ole paljon mitään tehny :ashamed: liikuntamuodoista ainoastaan sähly joka viikko ja kävelyä sillon tällön, mut aika harvoin kuitenkin ja syödä mussuttanutkin olen mitä sattuu :whistle:
mutta.. onneksi painoa ei ole paljoa tullut takas, n. 1 kg verran :) eli paino tulos on vielä periaatteessa siellä tavoitteessa, kun painoa lähti se reilu 7kg.

Kuulumisia! Etenkin sakama ja ihkuraksupoksu. =)
 
Mulla on ollut joulutauko... :whistle: Liikunta jäänyt aika vähiin jo siksikin että salille en tahdo päästä kun muksut on kotona. Puhumattakaan suklaasta jne. Mutta huomenna alkaa taas arki-onneksi! Ja pääsen salille. Uudella innolla taas... ;)
 
Moiksista vaan kaikille tällekin vuodelle!

Mulla on kans ollut joulutaukoa eli syödä mussutettua on tullut koko joulun ja uuden vuoden ajan. Painoa on tullut lisää kans se kilo mutta oon myös vielä siellä yli 5kg pudotuksen, onneksi. Nyt oon taas ollut tän viikon töissä ja tänään sain tietää että mulla onkin sitten töitä ainakin toukokuun loppuun asti eli tästä alkaa meillä sitten totaalinen arkirumba :whistle: . Mua ei kyllä haittais vaikka olisin kesän kotona lasten kanssa kun sitten taas syksyllä pääsis jatkamaan töitä.

Mutta eiköhän tästä pikkuhiljaa taas pääse kiinni tuohon painon hallintaan, varsinkin kun töihin meen...
 
salilla olen käynyt nyt ma ja ke, mutta lenkkeily on vaan niin vaikeaa aloittaa taas tauon jälkeen |O Ja se syönnin rajoittaminen... :whistle: No, huomenna punnitus ja uusi tsemppi päälle, onhan tuo salilla käynti jo aloitettu...

Jotenkin vaan väsyttää kko ajan, varmaan just tuo yletön joulun sokerinsyönti joka on hiukan jäänyt päälle, ei tosin ihan siinä mittakaavassa, mutta kuitenkin.
 
Moikka!
Ilmoittauduin tonne toiseen "ryhmään", mutta täällä ainakin ihkuraksupoksu näyttää olevan aika aktiivinen!

Mulla siis vielä/enää 4kg pudotettavana, jotta olisin samassa painossa kuin ennen raskautta. Synnyttänyt olen 8/07. Tavoite olisi, että nuo kilot olisi kevääseen mennessä pois.. tai tarkennettuna toukokuuhun.



 
Hei Aurinkoinen82 ! :wave: =)

Oon vähän seuraillut kuoleeko tämä ketju, ja sillä en itsekään ole nyt hetkeen taas kirjoitellut. Osa kun on jo tavoitteensa saavuttanut, osa kai siirtynyt muualle.

No, mulla joulun aikaan tuli hiukan takapakkia, eli e mitä syömisiäni vahtimalla ennen joulua sain kadotettua, tuli ryminän kanssa takaisin joululomalla, kun ei päässyt salille ja syönti oli mitä oli... :whistle: Nyt olen taas viikon laskeskellut kaloreita ja nyt päätin että saa tuo 1800 kcal riittää että kevääseen mennessä saan kivat kesävaatteet päälle... Ja liikuntaa tietty.

Viime perjantain (18.1.) saldo ja viikon liikunnat:
Paino 61,1 kg (-300g)
Vy: 75cm
Ny (navan ympärys): 85 cm
Ly: 97 cm

Liikunnat:
ma, ke ja pe kuntosalilla
to ja la stepperillä 20 min

Ja mulla siis ongelmana tuo navan ympärille kertynyt rasva. Just luin että vaikka painoindeksin mukaan olisi normaalipainoinen (niinkuin olen) mutta vyötärön ympärys on yli sen 80cm, niin se on ihan yhtä vaarallista tai jopa vaarallisempaa kuin "tasaisesti" lihominen. Ja mulla vielä rasitteena aikuisiän diabetesta molemmin puolin sukua. Haittaa myös kun housut ei mene vyötäröltä kiinni jos muuten olisivat sopivat :ashamed:
 
JEEEEEEEEE!

Punnitus tänä aamuna:
paino: 60,1 kg (-1000g!)
vy: 73 cm (-2 cm)
ly: 96 cm (-1 cm)
navan ymp. : 83 cm (-2 cm)

Liikunnat: Ma kävelylenkki n. 1h
Ti stepperillä 20 min
Ke salilla tunti
To stepperillä 20 min
Pe salilla 1h 10 min
Tänään en oo vielä liikkunut... Kalorit on pysyneet siinä 1800-1850 kcal, yhden kerran tuli vajaa 2000 kcal kun söin laskiaispullan.... :whistle: Mutta kertaakaan koko ketjun aikana ei oo tullut näin isoa pudotusta viikon aikana!
 
Tavoite olisi 5-7kg (alkupaino 60.8kg ) jos helposti saa painoa pois, niin voi olla että pudotan 7-10kg välillekin =)

Maanantaina aloitin painonvartijoiden pisteiden laskun, ja tänä aamuna pntari näytti 5päivän tulokseksi -1.8kg :D
Tyytyväinen olen!
Normaalia ruokaa syön, margariinin jätin pois ja salaattia lisännyt.
Tuossa 5pvä aikana olen sortunut kerran syömään jopa pizzerian pizzaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Tavoite olisi 5-7kg (alkupaino 60.8kg ) jos helposti saa painoa pois, niin voi olla että pudotan 7-10kg välillekin =)

Maanantaina aloitin painonvartijoiden pisteiden laskun, ja tänä aamuna pntari näytti 5päivän tulokseksi -1.8kg :D
Tyytyväinen olen!
Normaalia ruokaa syön, margariinin jätin pois ja salaattia lisännyt.
Tuossa 5pvä aikana olen sortunut kerran syömään jopa pizzerian pizzaa :ashamed:
Tervetuloa pinoon

:D Tällä alkoikin jo välillä tuntua hiukan yksinäiseltä :whistle: Tsoin kun mä oon junnannut tässä samassa tilanteessa jo pian vuoden, niin kaikki muut on päässeet tavoitteeseen tai kyllästyneet muuten vaan... :whistle: No, nyt kun oikeesti aloin kattoa myös paljonko syön, niin on alkanut tulla tulosta. Alkuun yritin vaan liikunnalla, ja se ei riittänyt. Toiseksi kun oon alkanut käydä kuntosalilla, niin se kuluttaa toooosi paljon kaloreita verrattuna esim. kävelylenkkeihin.
Voipi olla, että jos hyvin menee, pudotan minäkin sen n. 7kg. Lähtöpaino mulla oli noin 62 kg eli 3kg olis tämän aamun lukemien mukaan jäljellä, sitten olisin painossa ennen kun aloin oottaa pikku-ukkoa. Tosin se 55 kuulostaisi vielä kivemmalta :whistle:
 
Niin ja vielä se, että mäkin oon antanut itselleni luvan herkutella, kunhan ei kalorit mene yli. Paitsi jos vaikka ed. päivänä on jäänet vähän vajaaksi niin sitten seur. päivänä voi vähän ylittää... makean syöntiä rajoitan ja aika kevyesti meillä syödään (paitsi mies, kaikki paistaa voissa niin että kananmunakin kelluu siinä rasvassa pannulla :x ). No tänään haettiin iltaruoka grilliltä mutta kun harvoin mässyttää niin saa sitä joskus jotain :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
JEEEEEEEEE!

Punnitus tänä aamuna:
paino: 60,1 kg (-1000g!)
vy: 73 cm (-2 cm)
ly: 96 cm (-1 cm)
navan ymp. : 83 cm (-2 cm)

Liikunnat: Ma kävelylenkki n. 1h
Ti stepperillä 20 min
Ke salilla tunti
To stepperillä 20 min
Pe salilla 1h 10 min
Tänään en oo vielä liikkunut... Kalorit on pysyneet siinä 1800-1850 kcal, yhden kerran tuli vajaa 2000 kcal kun söin laskiaispullan.... :whistle: Mutta kertaakaan koko ketjun aikana ei oo tullut näin isoa pudotusta viikon aikana!
:flower: heittelen sinne... hienoja miinusmerkkisiä lukuja =)

itsellä paino alle 60kg pysyny, liikuntaa 1-2 krt/ vko
ruokailu on työmuutosten takia muuttunut eli enää en joka päivä syö kahta lämmintä ruokaa, ja millon en syö niin oon korvannut hedelmillä.
 
Mä oon ollut nyt alkuviikosta niiin laiska :ashamed: maanantaina kävin salilla, mutta eilen en tehny mitään enkä tänään, ja nyt on tullu syötyäkin ihan liikaa... |O Saas nähdä, varmaan tulee nyt plussavikko kun viikonloppuna ollaan menossa taas anoppilaan ja siellä ei oo mitään tekemistä, eli tulee vaan istuksittua ja ruokaa kuitenkin tarjotaan joka 2 tunnin välein :headwall: :|
 
Maanantaista tähän aamuun pudotusta -900g :wave:
Mun pitäis saada tää perse tuonne tien päälle raahattua,eli lenkill! |O
Enpä ole käynyt kun yhden ainoan kerran..
Lähtis noita senttejä paremmin varmaan kun tekis jotain muutakin kun laskis pisteitä :whistle:
Enää onneksi vajaa 4½kg tavoitteeseen
 
Nyt en taas ymmärrä yhtään...Tällä viikolla en ole jaksanut laskea kaloreita, oon kyllä pitänyt kalorit mielessä kun syön, suunnilleen nyt jo alkaa hahmottua paljonko missäkin on ja mitä kärsii syödä, ettei mee yli. maanantaina vielä kävin salilla, mutta flunssa oli jo silloin tuloillaan ja sain siitä jumalattoman päänsäryn...joten loppuviikolla sitten salikäynnit olen jättänyt väliin. Ti kävin tunnin kävelylenkillä ja ke ja to poljin stepperillä 20 min. Siksi en ymmärrä, kun tulokset tämän aamun punnituksessa/mittauksessa nämä:

Paino: 59,6 (-1000g)
Vy: 74cm (+1cm...?)
Ly: 95cm (-1cm)
Ny: 81cm (-2 cm)....

Saas nähdä tuleeko ensi viikolla taas plussaa... :whistle:
 

Yhteistyössä