Muita nukkekotiharrastajia??

Aloittelen tässä vihdoin uutta harrastusta,jota olen jo jonnii aikaa meinannut, elikkä nukkekodin sisustamista. :D Sain tänään semmoisen 2 kerroksisen (+ ullakko) talon. Semmoinen vanhan mallinen...Itseasiassa tarkoitus oli rakentaa talo ihan itse, mutta totesin sen liian aikaavieväksi (Miehellä ei siis ole semmoiseen aikaa... :LOL: ) ja kun mies ehdotti, että hän ostaisi minulle sen talon, niin minähän riemusta hihkuen tartuin tilaisuuteen! Tapettejakin olen jo ehtinyt hankkia ja makkarin ja kylppärin kalusteita, sekä nukkepariskunnan ja keittäjän... Ajattelin, että laitan alas keittiön ja eteishallin, taikka ruokasalin (en ole vielä päättänyt kumpi, kun siinä on portaat sivussa...) ja ylös tulee makuuhuone ja olohuone. Ja se kylppäri ullakolle ja ehkä joskus lastenkamari... Jos tämä pariskunta siis joskus lisääntyy... ;) Ihan varma en ole siitä miltä aikakaudelta koti ja sen asukkaat ovat. Pitäisi perehtyä sisustus- ja muodin historiaan vissiin... Perusjuttuja myös vielä mietin, eli esim. Pitäisikö lattiat ja tapetit kiinnittää ennen kokoamista ja ulkopuoli maalata...? Mukava olisi myös löytää joku tämän tyyppinen avoin keskustelufoorumi, missä olisi alan harrastelijoita, joilta voisi vinkkiä saada. Ja vastauksia aloittelijan "tyhmiin" kysymyksiin. :D
 
Minä tuossa nostelin samalla tuon pitkänmatkanpainijan jutun kun kerroin että juuri tässä yhtenä iltana tuolla mitäs nyt puolella juteltiin tästä aiheesta ja siellä oli useampikin kiinnostunut asiasta.. :D
Itelläni on kanssa rojekti josta en tiiä lähteekö se ikinä etenemään vai jääkö tähän missä on :D
Mutta kyllä se kiinnostais.....
 

Yhteistyössä