Muita odottajia pinna kireellä? (sisältää valitusta, älä lue jos et kestä!)

  • Viestiketjun aloittaja "ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti
"ihanaa"
Miten voikin olla tämmönen päivä että kaikki ottaa päähän?? Nyt menossa rv 33+6, ei niinkään rasita tää raskaana olo kun vointi on kaikinpuolin hyvä, mutta kaikki muu sitten senkin edestä. :( Tuntuu että seinät kaatuu päälle, lapset valittaa kun ei oo tekemistä tai sit on liian kuuma, pitäis siivota ja tekis vaan mieli antaa kaiken levitä (ja sit huomenna tekemistä kahta kauheammin kun monen päivän siivot)
Toivottavasti näitä päiviä ei kovin montaa tule, kyllä oon ku persiille ammuttu karhu... Onko kohtalotovereita??
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
..
36. rv menossa. 3 ja 2 vuotiaat lapset ennestään. yksin oon näiden kans ollu nyt 2 viikkoa ku isäntä töissä. kyllä ahistaa välillä :( ku saisikin tehdä kotihommia mut ei taho jaksaa ja lapset haluais jatkuvasti syliin. mut onneks ei enää kauan niin ppääsee hoitaan vauvaa<3<3 ja eroon tästä väsy olost. tsemppiä sulle!!:)
 
"..."
36. rv menossa. 3 ja 2 vuotiaat lapset ennestään. yksin oon näiden kans ollu nyt 2 viikkoa ku isäntä töissä. kyllä ahistaa välillä :( ku saisikin tehdä kotihommia mut ei taho jaksaa ja lapset haluais jatkuvasti syliin. mut onneks ei enää kauan niin ppääsee hoitaan vauvaa<3<3 ja eroon tästä väsy olost. tsemppiä sulle!!:)
Anteeks, mutta miten sä ajattelit päästä väsy olosta eroon, kun vauva on syntynyt!? Eikö siinä nyt tule vielä enemmän hommaa ja univelkaa?
 
"joo"
[QUOTE="...";28663058]Anteeks, mutta miten sä ajattelit päästä väsy olosta eroon, kun vauva on syntynyt!? Eikö siinä nyt tule vielä enemmän hommaa ja univelkaa?[/QUOTE]

Kyllä ainakin mun kokemus oli, että raskaus oli paljon rankempaa kuin synnytyksen jälkeinen elämä.. tai edes synnytys. Tsemppiä!
 
"vieras"
[QUOTE="...";28663058]Anteeks, mutta miten sä ajattelit päästä väsy olosta eroon, kun vauva on syntynyt!? Eikö siinä nyt tule vielä enemmän hommaa ja univelkaa?[/QUOTE]
Raskausaikanen väsyolo on erilaista, sellaista sisäistä väsymystä. Itse arvelen, että raskausaikainen väsymys voi olla täysin tarkoituksenmukaista, sillä elimistö laittaa raskaana olevalle silloin hitaamman vaihteen päälle, jottei tule raskausmyrkytystä tai muita komplikaatioita liiallisen touhuamisen seurauksena. Kannattaa kuunnella omaa elimistöään ja elellä sen mukaisesti.
 
..
[QUOTE="...";28663058]Anteeks, mutta miten sä ajattelit päästä väsy olosta eroon, kun vauva on syntynyt!? Eikö siinä nyt tule vielä enemmän hommaa ja univelkaa?[/QUOTE]

onhan mulla kokemusta 2 synnytyksen jälkeisestä ajasta;) kyllä raskaana olo on ehdottomasti raskaampaa. synnytyksen jälkeen pääsee melko pian lenkille ym. mies kotona sit ku vauva syntynyt. ja nyt nämä helteet mahan kans :D
 
Rv30 ja kaikki samat mitä aloittaja mainitsi.
Inhottaa tämä kuumuus, jatkuva vessassa ravaaminen, maha painaa jaon kömpelö olla, kahdella pikkulapsella on energiaa kuin pienessä kylässä, siivota pitäisi koko ajan, sisällä kuuma, ulkona kuuma.
Sitten vielä on pari isoa kriisiä tässä kaiken keskellä joihin menee paljon energiaa että saisi pidettyä päänsä kasassa vaikka tekisi mieli vain huutaa ja piiloutua maailmalta. Ja pari isoa kysymysmerkkiä joihin tulisi saada vastaus todella nopeasti. Ihan kuin ei tässä muutenkin olisi jo tekemistä näiden perusasioiden kanssa.

Ja tiedän että olo helpottuu 200%sti kunhan vauva syntyy kun saa oman kehonsa takaisin ja mikään ei rajoita liikkumista.
 
vatuttaa
Täällä vasta 18viikkoa menossa ja pipo niin kireällä ettei mitään järkeä.
Miehen kans ei kiinnosta puhua ja haluaisin juosta kauas pois,vihaan tätä paksuna olemista.
Ei voi juosta,käydä salilla ja pukeutua nätisti.
Norsu olo ja kovt kivut jne...
 
32+5 ja hikoiluttaa, vauva vetää mahassa jotain hölkkää eikä osaa päättää miten päin olis, vessaravaamista ihan koko ajan, eikä tuu kun pikkuliruja vaan, jokaikinen kävely juilii selkää ja aina pitää mennä vessaan kun nousee ylös. Ruoka ei maistu ja huimaa ja heikottaa. Joka nivel turvoksissa ja jalat jomottaa.

Huono omatunto vaivaa, kun ei jaksa esikoista viihdyttää ja ulkoiluttaa, kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä ja kaikki tila uutta tulokasta varten on laittamatta, onneks kerkee vielä.
Mäkin odotan että vauva syntyy, toivottavasti kuitenkin täysiaikaisena, sitten väsymys helpottaa ja nämä vaivat loppuu. Yöllä valvomiset on pientä tähän jatkuvaan huonoon oloon ja vaivoihin verrattuna.

Kiva ketju, kiitos ja anteeksi!
 

Yhteistyössä