Muita piinailijoita?

Hei :)

Täällä ois pp9 menossa ja hermot alkaa olla riekaleina. Oireita on puoleen ja toiseen. Minulla on 1.ivf:n 1.pas. 8-soluinen huurunenä siirrettiin. Enempää meillä ei ole pakkasessa ja jos ei nyt tärppää niin uusi kierros alkaa joskus ensi vuonna.

Olen lueskellut tänään raskausoireita ;) No melkein kaikki löytyy, mutta ne selittyvät myös flunssalla mitä täällä on liikkeellä sekä alkavilla kuukautisilla. *huoh*
Jos ei kuukautiset ala niin testipäivä olisi tiistaina 29.11. Tosin ajattelin, että tekisin kotona testin jo maanantaina.

Tsemppiä sinullekin kovasti :)
 
Se on muuten jännä juttu, että piinaillessa sitä koko ajan kuulostelee kroppaansa. Tietyt oireet tuo samalla toivoa, mutta myös epätoivoa. Mulla on ollut tänään koko ajan sellainen olo et menkat alkaa ihan justiinsa. Sit mietin, onko se hyvä vai huono asia :)
Tällä kerralla olen pystynyt ottamaan kuitenkin jotenkin paljon rauhallisemmin kuin aikaisemmilla kerroilla, ei ole niin paljon odotuksia matkassa. Takana minulla on yksi tuoresiirto viime keväänä, josta tuloksena kemiallinen raskaus ja yksi pas, josta kohdunulkoinen raskaus.
 
Meillä oli myös siirto pe 18.11, ja testipäivä on ke 30.11. Siirretty alkio oli vain 2-soluinen, joten sen vuoksi joutuu vähän enemmän suuntaamaan ajatuksiaan siihen, ettei nytkään tärppää :(.

Dreamer, niin pä. Mulla on ollut nyt muutaman päivän ajan aika usein sellaista särkyä alavatsassa. Tuo on kauhean ärsyttävää, kun ei tiedä onko hyvä vai huono juttu. Ja senkin puolesta ärsyttävää, että vielä huonommin pystyy olemaan ajattelematta tätä koko ajan, kun on vielä tuo fyysinenkin "muistutus".

Milloin sulla on testipäivä, ja koska ajattelit kotitestailla? Vai ajattelitko edes?
 
Testipäivä on 30.11. Minä malttamattomana testailin jo tänä aamuna negan (tiedän että liian aikaista) Mulla on ollut kuukautiskipuja muistuttavia kipuja pari päivää ja tänään huomasin, että tuli jonkin verran veristä vuotoa. Kyllä tulin taas pilvilinnoista rytinällä alas, kun "näin punaista" Luultavasti kunnon menkat alkaa parin päivän päästä. En oikein jaksa enää toivoa, että olisin raskaana, vaikka onhan se mahdollista että vuotoa tulee, vaikka raskaana olisikin. Meinasin testailla vielä kotona, luultavasti keskiviikkona, torstaina kuulen sitten verikokeen tuloksen.
 
Hei!
Kuinkas kanssa piinailijoilla menee?
Minulla vain mieletöntä turvotusta ja lämmöt heittelee ihmeellisesti. Välillä kauhea hiki ja sit taas vilunväreitä. Yritän kovasti olla optimistinen. Perjantaina tein tosiaan kotitestin ja negahan se oli. Tiistaina olisi testipäivä jollei täti tule ennen käymään.
 
Minä täällä myös piinailen. Tänään menossa pp3 ja virallinen testipäivä on 8.12. Tosin meinasin testata jo 6.12., eli itsenäisyyspäivänä. Saapahan porata kotona rauhassa, jos tulos on negatiivinen.
Mulla tuntu tänään selässä sellaista painetta, kuin kuukautisten aikaan, mutta vaimeampaa. Onkohan se hyvä vai huono asia, vai mahtaakohan olla mikään asia? :LOL: Kyllä tässä vainoharhaiseksi tulee ennnenpitkää ;)
 
Helou. Mulla pp 4 kahden viisipäiväisen blastokystin tuoresiirron jäljiltä. Viides IVF-kierros menossa. Kolmas aikanaan onnistikin, toista yritetään. En edes tiedä, koska on testipäivä, viimeksi näkyi plussa jo pp 9 kaksipäiväisen alkion siirron jälkeen. Samalla kaavalla punktiosla laskettuna voisin teoriassa testata jo tiistaina pp6. Mutta enpä taida. Ehkä viikonloppuna sitten.
 
Mun osalta piinailut on piinailtu. PP 8 alkoi vuoto runsastumaan, testissä näkyi kuitenkin haamuviiva. Seuraavana aamuna viiva näkyi selvemmin, mutta illalla alkoi tosi kova vuoto, tuli hirmu isoja klönttejä mukana (anteeksi näin tarkka selostus) ja tänä aamuna ei testiin tullut minkäänlaista viivaa. Keskiviikkona menen kuitenkin käymään verikokeessa. Hoitaja oli sitä mieltä, että on ihan hyvä käydä kuitenkin saamassa varmistus. :(
 
Dreamer1 :hug: todella ikävää!

Mulla on kummallista polttelua alavatsalla ja nivusissa. Tänään on viimeinen luge päivä, joten vuoto varmaan alkaa sitten siitä pian. Plussaan en jaksa uskoa. Kai testaan huomenna aamulla kuitenkin, ja ke on verikoe, mutta enpätiijjä. Uuteen yritykseen mennään varmaan taas.
 
dreamer1, :hug:

Minä en saanut edes sitä haamuviivaakaan. Kahdella eri testillä tein ja nega. Yritän päästä tänään läpi puhelinajalla ja saada itseni jonoon taas. Toivottavasti ei tarvitse puolta vuotta odottaa taas.
 
Nyt on sitten varmuus saatu, en todellakaan ole raskaana, hormoniarvo oli alle yhden. Nyt voi sitten sen viimeisenkin toivonkipinän sammuttaa. Mutta ajatukset kohti uutta (ja viimeistä julkisella tehtävää) hoitoa, joka on kai jo tammikussa. Tsemppiä kaikille ja parempaa onnea. Niin ja mukavaa joulun odotusta :)
 

Yhteistyössä