Muita pulkallalaskettelijoita?

  • Viestiketjun aloittaja PamBoo
  • Ensimmäinen viesti
PamBoo
Kevättalvi on ollut yhtä upeitten aurinkopäivien rimpsua. Monet kiukunpuuskat ja mökötykset on ainakin meillä pelastanut lause: lähdetäänkö pihalle!?

Onko kokemuksia toisillä äiti-ihmisillä, miten ketterästi istahdatte lasten pulkkaan lapsen kanssa tai yksinään, kuinka lujaa uskallatte lasketella ja kumpaa naurattaa enemmän lasta vai äitiä kun laskija sitten maalissa kiepsahtaa pulkan kyydistä nurin hankeen?

Tämä on haudanvakavasti otettava provo :D

Oikiasti: onhan meidän elämässä muutakin kuin pohtia tuota iänikuista ikäasiaa? Ottakaapa kantaa :attn: ja jos viel viikon päästä mun aloituksessa lukee 0 vastausta \|O niin mä teen vielä kamalamman aloituksen ihan kiusaksenne :p

Hauskoja kevätpäiviä pihalla tai pirtissä kaikille mammoille :wave:
 
Moikka, kyllä kannattaa istahtaa pulkkaan yksin tai lapsen tai isän kanssa. Näin kaikilla on hauskaa. Tämän koin hiihtolomalla lapissa pulkkamäessä. Taisi siinä naurahtaa naapuritkin. :snotty: Ei ole murjotuksia koko päivänä. :wave:
 
yli 40 v
Eipä ole aikoihin ollut laskettelukelejä, ainakaan aikuiselle B)
Lapsille on jostain pikkunyppylästä löytynyt lunta sen verran, että liukurilla on päässyt yksinään tulemaan , sitäkään ei viimeiseen viikkoon.
Mutta kyllä sinne pulkkaanmeno onnistuu, onhan sitä varten tullut hankittua vedenkin pitävät lasketteluhousut :p Farkuissa tahtoi aikoinaan mennä lumi lahkeista ja selästä sisään ja takamuskin kastui inhottavasti.
 
äiti ja iltatähti
Meidän kodin lähellä on suoraan leikkipuistoon viettävä pitkä luminen rinne - tosin enää ei taida kovin luminen olla, aurinko paistaa aika lämpöisesti jo - mutta KYLLÄ, istuin itse pulkan kyytiin, tenava eteen ja menoksi =) Hauskaa oli molemmilla.
Oikeastaan ehkä pitäisi mennä katsomaan, voiko siellä enää laskea, olisikin jo viimeiset talven laskut :)

En edes ajatellut tässä mitään ikäkysymystä. Niin pitkään mäkeen vain ei noin pientä (alle 2v) voi yksinkään laittaa.. Olen kait vähän lapsellinen :p

Nyt valuu vettä rännistä ja ennenkuin ennätin kieltää, tenava oli löytänyt uuden leikin.. Ajattelin että olkoot, leikkikööt piharännin alla: oma vikani kun en tajunnut laittaa kurarukkasia ja -housuja, ensi kerralla olen viisaampi. Miksi keltää, kun kuitenkin aion vesileikit (kurakelileikit) sallia, tosin kuravaatteisiin vuorattuna. Vastutuskyky kasvaa kummasti kun tenava käy kerran keväässä uimassa kuralätäkölssä :LOL:
Onneksi Lassien puku piti yllättävän hyvin kosteutta: vaikka muksu istui vesilammikossa, oli vaatteet puvun alla kuivat B) :flower: :flower:

Leikkimielistä kevättä kaikille, isoille ja pienille leikkijöille :attn:
 

Yhteistyössä