Muita raiskauksen uhriksi joutuneita onko?

  • Viestiketjun aloittaja "uhri"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tulee se ajoittain mieleen ja varsinkin jos olen humalassa ja harrastan seksiä. Voin oikeasti luulla, että mies raiskaa minut. Sitten olen tehnyt testejä raiskaisiko jos kieltäytyisin seksistä. Ihan älytöntä. En ole kertonut kellekään. Sinuna kertoisin. Toivottavasti et tehnyt samaa virhettä ettet ilmottanut poliisillekaan.
 
"uhri"
[QUOTE="vieras";26191187]Tulee se ajoittain mieleen ja varsinkin jos olen humalassa ja harrastan seksiä. Voin oikeasti luulla, että mies raiskaa minut. Sitten olen tehnyt testejä raiskaisiko jos kieltäytyisin seksistä. Ihan älytöntä. En ole kertonut kellekään. Sinuna kertoisin. Toivottavasti et tehnyt samaa virhettä ettet ilmottanut poliisillekaan.[/QUOTE]

Välittömästi ilmoitin polisille ja tekijä saatiin heti kiinni ja tein rikosilmoituksen samana pvänä ja kokeet otettiin minusta jne....
 
"Vieras"
Mut on raiskattu ollessani 21-vuotias. Kyllähän se jonkin aikaa vie toipua, pahimmat fiilikset kesti jonkun kuukauden. En käynyt terapiassa, sain ahdistukseen lääkäristä rauhoittavia, en tosin kertonut raiskauksesta. Nyt olen 30, enkä asiaa mieti juuri koskaan, eikä asian ajatteleminenkaan ahdista. Sanoisin, että itselläni meni muutama vuosi, että lakkasin syyttämästä ja säälimästä itseäni, ja tajusin, että elämä jatkuu.
 
"novelle"
Millaisessa tilanteessa sinut raiskattiin?

Minä heräsin siihen, että mies pani minua sivuttain sängyssä. Olimme molemmat yökylässä tuttavaparin luona - emme siis olleet yhdessä eikä seurusteltu eikä mitään. Mies väitti sen jälkeen että olin halunnut sitä.
 
"uhri"
[QUOTE="novelle";26191388]Millaisessa tilanteessa sinut raiskattiin?

Minä heräsin siihen, että mies pani minua sivuttain sängyssä. Olimme molemmat yökylässä tuttavaparin luona - emme siis olleet yhdessä eikä seurusteltu eikä mitään. Mies väitti sen jälkeen että olin halunnut sitä.[/QUOTE]

Minut raahattiin autoon ja sieltä raiskaajan asunnolle missä sitten raiskas minut,kyseessä ulkomaalaistaustainen mies.
 
"mamaa"
Minun tapauksestani on 16 vuotta. Se ei ilokseni enää seuraa minua mitenkään; en ajattele tapausta, jos ajattelen se ei tunnu kamalalta (tietysti ikävältä, että niin kävi), olen kertonut siitä läheisille ja ystäville ja seksissä se ei aiheuta ikäviä tuntemuksia.

Minulla se tapaus laukaisi psyykkisen sairauden aikanaan. Sairastuin pahoihin pakkoneurooseihin sen jälkeen. Niitä kesti n. 3-4 vuotta, ja kun selvisin pakkoajatuksista, selvisin myös raiskauksesta. Silloin en tehnyt ilmoitusta, enkä silloin edes kertonut kenellekään. Sääli, mokomakin idiootti selvisi tapahtuneesta ilman mitään seuraamuksia. Toivottavasti edes katui joskus!
 
Sekö olet?
[QUOTE="uhri";26191412]Minut raahattiin autoon ja sieltä raiskaajan asunnolle missä sitten raiskas minut,kyseessä ulkomaalaistaustainen mies.[/QUOTE]

Tampereellako?
 
"vieras"
[QUOTE="uhri";26191251]Välittömästi ilmoitin polisille ja tekijä saatiin heti kiinni ja tein rikosilmoituksen samana pvänä ja kokeet otettiin minusta jne....[/QUOTE]

Hieno asia. Raiskarit vastuuseen! Itselläni rikos on jo vanhentunut. Olin 17-vuotias. Minut myös raahattiin/kannettiin raiskarin asuntoon.

Ihan kauheaa oli jälkeenpäin nähdä raiskaajaa esim. kaupassa. Minä jopa pakoilin häntä, vaikka mitä väärää minä muka tein. Mutta kukapa haluaisi raiskaajaansa törmätä.
 
vierailija
En ole uhri, en ainakaan enää suostu ajattelemaan niin. Olen vähintään selviytyjä, vaikka olen alkanut inhoamaan sitäkin sanaa.
Mutta. Kyllä. Siitä on aikaa. Välillä on kuukausia, jolloin pärjään ja en edes ajattele asiaa. Sitten välillä jokin voi tuoda sen raskaasti mieleen, jos on muuta stressiä tai sellaista.
Tekijä oli kuvottavan sairas mies. Eniten minua suututtaa yhä, että hänellä on sosiaalista elämää ja tuskin edes tajusi tekoaan, eipä ainakaan anteeksi ikinä pyytänyt. Mielestäni raiskaajat saisi (melkein, ei oikeasti) eristää ihmiskunnasta jonnekin omalle saarelleen, niin paljon post-traumaattista stressiä ja työkyvyn menettämistä he aiheuttavat muille. Suututtaa muiden, jotka joutuvat samaan tuskaan, puolesta.
En ikinä miestä pistänyt tilille, kun asia tapahtui neljän seinän sisällä ja fyysisiä jälkiä kuten mustelmia tms yms ei ollut.
 

Yhteistyössä