Muita toista yrittäviä pitkällä ikäerolla?

Mulla esikoisella ja keskimmäisellä ikäeroa muutama kuukausi vajaa 6 vuotta. Tulin helposti raskaaksi molemmista. Ikäero johtu mun koulun käynnistä ja mieskin vaihtui välissä. Tuntuu, että aikas yksilöllistä tuo raskaaksi tuleminen kuitenkin. Kolmesta ekasta oon tullut ns helposti raskaaksi, mutta nyt yksi keskenmeno takana ja noin 8kk yritetty neljättä. Kuopus täytti juuri ennen kesää kolme vuotta.
 
Hei!

Olen kohta 37 vuotias, toista lastani yrittävä. Esikoinen täyttää lokakuussa 20 vuotta! Ikäero siis lapsilla suuri :) Mies on vaihtunut välissä. Nyt yrityskuukausi nro kolme menossa, jännittää, tärppääkkö vielä. Miehelläni ei ole lapsia, ja hän on 39 vuotias. Perheeseemme kuuluu myös puolitoista vuotta vanha englanninbulldoggipoju.
 
Meillä on kolmas toiveissa. Esikoinen on 15 v, sitten tuli miehen työ toisella paikkakunnalla, minulla sairaus (melanooma), muutto ja keskenmeno, joten ikäeroa 6 vuotta, kuopus nyt 9. Ja että menisi vaikeaksi, sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen joka on sitten elänyt ja syömishäiriö päälle, joten nyt vasta olen siinä kunnossa että kolmosta voi realistisesti haaveilla. Eli jos onnistuu, esikoinen on jo 16 ja kuopuskin 10. Pakko vain ajatella, ettei elämä mene aina suunnitelmien mukaan. Jos menisi, kai meilläkin olisi pyritty n. kolmen vuoden ikäeroihin. Kolmella edellisellä kerralla ei ole ollut ongelmia eikä eroja raskaaksi tulossa, on tainnut kestää 2 - 4 kk. Nyt jännittää kovasti kun ikää on reilusti enemmän.
 
Mulla ei eka luomukierto tärpännyt, vaikka ovulaatio testin mukaan olikin. Tosin on paljon stressiä joka voi vaikuttaa. Yllätti jo se että kierto oli heti normaali ja
oviskin tuli. No uudella onnella eteenpäin..
 
Moikka, mullakin ikää jo 36 ja tyttöni 7-vuotias. Kaksi vuotta olemme uuden mieheni kanssa yrittäneet yhteistä vauvelia. Mulla ongelmana etten ovuloi kuin joskus ja jouluna. Menimme hoitoihin, takana 2 inseminaatiota ilman tulosta ja nyt on menossa toinen IVF (keinohedelmöitys) eka oli siis tulokseton ja tän viimeisen tulos selviää kuun lopulla.
Joten kyllä se luontoäiti tekee tepposensa meille naisille varsinkin 35 ikävuoden jälkeen. Kaikille pitkään yrittäneille, yli 35 vuotiaille, suosittelen lämpimästi näitä hoitoja. Voi ainakin sanoa että on kaikkensa yrittänyt kun kohta se AIKA oikeesti loppuu.. Mukavaa syksyä kaikille!
 
Täällä toisen ja kolmannen väliin vuosia tulee 5v 8kk:tta yk11 tärppäs joten tovi meni, ikää 31-v ja esikoinen on 6 vuotta ensimmäisten välissä 1v 7kk:tta silloin tärpit tuli heti kolmatta saikin odotella nyt siis kasassa rv 19+1
 

Yhteistyössä