Muita viimeisillään odottavia hereillä?

Miltä tuntuu?

Rv 39+4, levotonta, yöt menee valvoessa ja jaloilla on KUUMA! Vessassa saa ravata yhtenään yhdellä jos toisellakin asialla. Seisomaan noustessa paine on aivan järjetön, mutta supistuksista tai muusta ei kyllä ole tietoakaan.

Viime päivät ovat tuntuneet jumalattoman pitkiltä, aikaansa ei saa oikein kulumaan, vaikka kaikki aika meneekin jo olemassaolevien lasten viihdyttämiseen/ulkoiluttamiseen.
 
raskaana
Itse olen "vasta" vkoilla 31, mutta olo tukala! Juuri tuota painetta alhaalla tuntuu aina noustessa ylös ja koko ajan tuntuu että pissalla saisi hypätä. Supisteleekin, mutta sitä on tehnyt jo pari kuukautta.
Tsemppiä sinulle!!
 
40+1
Täällä valvotaan ja kellotellaan supistuksia rv 40+1. Saas nähdä tuleeko lähtö yöllä vai ei. Yhdeksästä asti minuutin kestäviä supistuksia on tullut noin viiden minuuutin välein, mutta kotona vielä ollaan kun näiden kipujen kanssa kyllä pärjää. Mitä nyt vähän pitää irvistellä :) Nyt supistusten väli tuntuu hieman pidentyneen ja kesto lyhentyneen, mahtaako loppua tähän... pitää jännitystä yllä.
 
Itse olen "vasta" vkoilla 31, mutta olo tukala! Juuri tuota painetta alhaalla tuntuu aina noustessa ylös ja koko ajan tuntuu että pissalla saisi hypätä. Supisteleekin, mutta sitä on tehnyt jo pari kuukautta.
Tsemppiä sinulle!!
Kiitos, kuin myös sinne! Tähän asti tämä odotusosio on mennyt ihan kivasti, vaikka raskaus ei ehkä olekaan ollut sieltä helpoimmasta päästä, ja tietysti sitä nyt ei ehdi samalla tavalla levätäkään, kuin mitä ensisynnyttäjät... vaan nyt on pakko myöntää itsellenikin että alkaa kyllästyttää :kieh: Lapsetkin puhuvat aamuäreydestäni kuin se olisi maailman normaalein asia, vaikka kuinka olen yrittänyt purra huulta. Eihän se heidän vika ole etten saa nukutuksi ja lonkkaa särkee ja on muuten vaan kurja olla. Ulkoilu onneksi auttaa.
 
rv 41+1
Täällä valvotaan ja kellotellaan supistuksia rv 40+1. Saas nähdä tuleeko lähtö yöllä vai ei. Yhdeksästä asti minuutin kestäviä supistuksia on tullut noin viiden minuuutin välein, mutta kotona vielä ollaan kun näiden kipujen kanssa kyllä pärjää. Mitä nyt vähän pitää irvistellä :) Nyt supistusten väli tuntuu hieman pidentyneen ja kesto lyhentyneen, mahtaako loppua tähän... pitää jännitystä yllä.
Haha, rv olikin siis 41+1!Ei näissä laskuissa pysy enää mukana :D
 
Täällä valvotaan ja kellotellaan supistuksia rv 40+1. Saas nähdä tuleeko lähtö yöllä vai ei. Yhdeksästä asti minuutin kestäviä supistuksia on tullut noin viiden minuuutin välein, mutta kotona vielä ollaan kun näiden kipujen kanssa kyllä pärjää. Mitä nyt vähän pitää irvistellä :) Nyt supistusten väli tuntuu hieman pidentyneen ja kesto lyhentyneen, mahtaako loppua tähän... pitää jännitystä yllä.
Yritä nukkua/levätä jos vaan mitenkään maltat/kykenet/pystyt :) Toivottavasti ne supparit tuosta lähtisivät etenemään! :)
 

Yhteistyössä