Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

PERJANTAI 4.5.

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp37/36.............................yk11
annnas......................kp33/33.............................yk5
Hempukka87..............kp16/30.............................yk7
Vio-la........................kp10/28-31.........................yk3
Kuumeilija-79.............kp6/30...............................yk1
Afu-82.......................kp.23/~30..........................yk1


Toista toivovat
************

mantana.....................kp7/28-38.........................yk11
Äitipeikko...................kp3/46..............................yk5
MARZA 1970...............kp50/30............................1,5v
tiitikkä........................kp6/28-35.....km:n jälkeen yk 1


Viidettä tehtailevat
****************

kriisi...........................kp21/26.............................yk2


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava...............kp23/28-32....km:n jälkeen yk14


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen toiveissa, kp heittää, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Pullukka
karatin..............................yk7?


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g


Hyvää viikonloppua kaikille =)
<br><br>
 
Kuumeilija79, olen ymmärtänyt, että täällä on nuo yrityskerrat merkkailtu sen mukaan kuinka monta kertaa kuukautiset ovat tulleet kun ehkäisyä ei olla käytetty. Eli periaatteessa sinullakin olisi siis toinen yk, koska vauvalle on annettu mahdollisuus jo edellisellä kierrolla =) Täällä kun yrittäjiksi on laskettu niin tjottailijat kuin "ihan tosissaan" yrittävätkin.

Ja te kenellä kierto lähenee loppua tai jo mennyt sen yli, käykäähän kertoilemassa kuulumisia =)
 
Byääh..täällä pitäs jaksaa tosiaan ootella vielä se viikko ennenku kantsii tosissaan pitää vipinää vällyjen alla! :$ .. Oon vaan niin malttamaton tämän asian kanssa.. B) Nyt pitäs vaan jaksaa pitää peukut ja miksei pottuvarpaatkin pystyssä jotta tässä kierrossa tärppäis.
 
hui kun ihan säikähdin kun katselin omaa kp:tä :eek: että jo 50... :whistle:
Sepä on just tätä sitten.Ei oireita minnekkään suuntaan. Alkaa jo tuntua että kannattaako olla edes mukana kuumeilemassa.No luovuta en ja mukana siis olen edelleen.Ens viikolla ostan sen testin kyllä. se on ihan varmaa :)
Tänään oon ihan hoopona tehny puuhommia ulkona.ihana ilma on ollut ja nyt poika on nukkumassa päikkäreitä ja kun isäntä tulee töistä mennään kaupoille ja kai se on ostettava jotain nannaa illan lätkämatsia varten :p
 
Jaahas, nyt on sitten per.siil.lään niin painotarkkailut kuin vaavihaaveetkin. :'(

Elikkä täti hyäkkäs kylään yllättävän aikaisessa vaiheessa, 26-27 tais tulla pituudeksi tälle kierrolle ja nyt siis mennään kp1. Joten yk 15 lähti käyntiin. Vaan ei taida yritystä tässä keirrossa olla, kun mitä ilmeisimmin on ukko parhaimpina tärppipäivinä toisella paikkakunnalla kuin minä.

Joo ja paino on kivunnut siihen lukemaan josta aloitin vuoden alussa, 90kg :'( :eek: :kieh: Nii et on tainnut olla nuo syömiset sitten mitä sattuu vaikka kuin olen yrittänyt niistä huolehtia. Herkkuja olen ilmeisesti liikaa nautiskellut. :headwall: :headwall:

:'( :'( :'(

Toivottavasti muilla valoisammat tunnelmat. :wave:
 
TIISTAI 8.5.2007

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp41/36.............................yk11
annnas......................kp37/33.............................yk5
Hempukka87..............kp20/30.............................yk7
Vio-la........................kp14/28-31.........................yk3
Kuumeilija-79.............kp10/30...............................yk1
Afu-82.......................kp.27/~30..........................yk1


Toista toivovat
************

mantana.....................kp11/28-38.........................yk11
Äitipeikko...................kp7/46..............................yk5
MARZA 1970...............kp1/30............................~1,5v
tiitikkä........................kp10/28-35.....km:n jälkeen yk 1


Viidettä tehtailevat
****************

kriisi...........................kp25/26.............................yk2


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava...............kp1/28-32....km:n jälkeen yk15


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen toiveissa, kp heittää, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
Pullukka
karatin..............................yk7?


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g
 

Olen tuossa lueskellut teidän juttuja, ja totesin, että tännehän minäkin kuulun =)
Itse olen 30v. ja aviomieheni 35v. Ylipainoa minulla on reippaasti.....
Viime syksynä jätn pillerit pois, olin siihen mennessä syönyt niitä melkein 10vuotta. Syksyn jälkeen ollaan käytetty kumia ehkäisynä.

Minun vauvakuumeeni alkoi viime vuonna hurjan salakavalasti, minä joka olin ajatellut että en ehkä haluakkaan lapsia, huomasin vauvoja joka puolella ja ah, niin ihanat vauvanvaatteet alkoivat kiinnostaa shoppailureissulla....
Miehelläni on ollut kuume jo useamman vuoden, mutta hän on odotellut sopivaa hetkeä ja minun fiiliksiä.
Nyt minusta tuntuu, että hetki on tainnut tulla :D
Kävin gynellä viime kuussa ja otatin samalla verikokeita. Halusin selvittää olenko "raskautumis"kelpoinen...;)
Tulos oli, että kaikki ok, sokerit, kolestroli hyvä, maksa yms arvot normaalit. Gyne totesi hymyillen, että nyt vain vauvaa tekemään.

Asumme tällähetkellä ulkomailla, mutta ilm. syksyllä olisi paluu suomeen. Sovimme, että odotamme tämän kuukauden, jotta selviää vähän tulevan syksyn työkuviot ja missäpäin maailmaa olemme. Ja sitten ensi kuussa jättäisimme ehkäisyn pois. (jännittää jo nyt, hih )

Luin ovis-juttuja ja totesin, että täytyy varmaan ostaa ne ovis-testitikut ja testata tuleeko sitä ovulaatiota ja milloin oikeesti.
Olen muuten aika pihalla näistä raskautumis-asioista, mutta eiköhän se tässä selviä..


 
Heippa vaan ja tervetuloa joukkoon uudet kuumeilijat kriisi ja Mammax76. Mammax76, käyhän laittelemassa sitten hieman noita lisätietoja kunhan yrityksen aloitatte. Ja Tirppaliinu myös, kerrohan nuo "faktat" (kiertopäivä, kierronpituus) niin voidaan kaikki yhdessä jännäillä =)

Äitipeikko ja MARZA, teidän puolestannne harmittaa hirmuisesti, olin jo ihan varma että teidät saadaan siirtää tuonne plussanneiden puolelle :(

Itseä hieman jännittää mahdanko vielä tässä kierrossa ovuloida, se kun tuo km voi sekoittaa systeemit pitkäksikin aikaa :(

Ja hei te plussanneet, BONTSO, Inkku80, Elwi ja Ellu-g, jos täällä vielä joskus käytte niin merkatkaahan kohdallenne laskettu aika niin pysytään kärryillä teidänkin suhteen =)
 
Täällä ei vieläkään mitään. Kp37 ovis olis 23 tai 24. En ehkä testaakaan viel huomenna, mut perjantaina on pakko.

Maha on kuin ilmapallo. Tuntuu niin kuin rakko olisi koko ajan täynnä,vaikka juuri olen käynyt pissalla. Ei siis vessata mutta tuntuu juuri sellaiselta. Kova kun painelee. Ja vääntelee tuolta kohdun kohalta. Mieskin sanoi äsken kun kokeili että miten sulla noin kova maha :)

Muita "oireita" en ole edes kuvitellut, jes :D ensimmäista kertaa tuntuu että en ole edes yrittäny kuvitella mitään. Olen pysynyt poissa raskausoire ketjuista :LOL: Aika äkkiä menny tää kierto vaikka taas mentiin näin pitkälle.
 
heidi74
pitkästä aikaa kirjottelen tänne,elikkä tilanne olis nyt se että saatanpa vaikka äitienpäivänä testata jos ei ala menkat.tarkkaa ajankohtaa en menkkojen alkamiselle osaa edelleenkään sanoa,mutta epäilyt on tässä ja ensi viikossa.ei meillä nyt yrittämällä olla yritetty,mutta ollaan kuitenkin sillon tällön saman peiton alla oltu =)
 
Pullukka
Heippistä kaikille! :wave:

Onpas kulunut aikaa siitä, kun viimeksi täällä vierailin, kaikenlaista ollut kiirettä B)

Mutta nyt jännätään......menossa kp 23/28 ja ilmassa sun vaikka minkälaista oiretta: aamuöklöä, lämpöilyä, nippailuja masussa, väsytystä.......ja vaikka mitä. Äitienpäivänä aattelin testata, jos nyt maltan odottaa sinne asti :whistle:

Mitäpä muuten ootte suunnitellut äitienpäivänä tehdä, hemmottelua ehkä...
Ennen esikoista äitienpäivät olivat minulle yhtä tuskaa :headwall: , mutta nyt odotan sitä aina suurella mielihalulla...... :heart:
 
tahtoo äidiksi, lämpimät onnittelut ja kovasti onnea matkaan =) Kyllä me taidamme sinut seuraavassa päivityksessä laittaa tuonne plussanneisiin vaikka kuukausi sitten ketjusta halusitkin pois, kyllä tämä niin kovasti antaa toivoa meille muillekin =) Ja kunhan pääset pidemmälle niin käy kertomassa laskettu aikasi :)
 
TORSTAI 10.5.2007

Ensimmäistä enteilevät
*******************

Anna333....................kp43/36.............................yk11
annnas......................kp39/33.............................yk5
Hempukka87..............kp22/30.............................yk7
Vio-la........................kp16/28-31.........................yk3
Kuumeilija-79.............kp12/30.............................yk1
Afu-82.......................kp29/~30..........................yk1


Toista toivovat
************

mantana.....................kp13/28-38.........................yk11
Äitipeikko...................kp9/36..............................yk5
MARZA 1970...............kp3/30............................~1,5v
tiitikkä........................kp12/28-35.....km:n jälkeen yk 1
Pullukka.....................kp 23/28............................yk?


Viidettä tehtailevat
****************

kriisi...........................kp1/26.............................yk3


Kuudetta kuumeilee
****************

touhu tenava...............kp3/28-32....km:n jälkeen yk15


MUKANA OVAT MYÖS
******************

MammaWannabe................ensimmäinen toiveissa, kp heittää, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
kiharapää
Tirppaliinu
MaalisXXLmamma76
karatin..............................yk7?


PLUSSANNEET
************

Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g
tahtoo äidiksi


Paljon onnea tahtoo äidiksi :flower:
Muille paljon plussatuulia!! Tarkastakaahan tietonne ja ilmoitelkaa jos jotain korjattavaa :)

Tämä kuumeilija siirtyy lätkän pariin! :kieh: <br><br>
 
Iiiiiiiikkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!

Tein äsken uuden testin kunnon pisusta ja heti tuli esiin SELVÄÄKIN selvempi haamu!!!!!!!!!

Ja kun näin sen haamun ja tunteet kuohahti, niin maha pyörähti ympäri siihen malliin, ettei voinut erehtyä raskauspahoinvoinnista. Voi että, joko nyt vihdoinkin se kuopus saatiin alulle.

Siis, voi että, mahtavaa, upeeta, ihanaa..........voi, kun pikkuinen pysyisi nyt vaan kyydissä mukana. :heart: :heart:
 
Ups, tuli väärään pinoon........... :ashamed:

Mutta oikeastaan kuulun myös tähän joukkoon, vaikkakin nyt vasta tänne vahingossa tupsahdin. Mies aina pitänyt lihavuuttani syynä siihen, etten raskaudu, mutta esikoistani aloin odottamaan painaessani 80 ja nyt vaaka virnuilee yli 80:ssä :/

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 18:34 tahtoo äidiksi kirjoitti:
Hei vaan teille kaikille ajattelin kertoa teille että tein positiivisen testin tänään kierto oli 30-33/40
ja fiilikset on aivan :D :D :D :D :D sanoinkuvaamattomat
MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONNEA PALJOOOOOON!!!! JA PIENELLE TARRAISIA SUKKASIA!!!!!! :flower: :flower: :flower: =) :wave:

Ja ONNEA myös MIISULLE!!!! TARRAISIA SUKKASIA PIENELLE!!! :flower: :flower: :flower: =) :wave:

<br><br>
 
karatin
Onnea plussanneille.

Täällä ei uusia uutisia. Nyt kp3 menossa. Kierrot on alkaneet venyä viime aikoina yli 30 päivän. Painon kanssa oon ollut jumissa, tullut kilo takaisin. Masentaa. Tuttavapiiriin on syntynyt 2 vauvaa viikon sisällä. Paha mieli. Onnitellessa vauvan saaneita on itsellä surullinen olo. Kun voisikin olla vain vilpittömästi onnellinen toisien puolesta. Ehkä tää on tää aika, parin viikon päästä tulee taas mun keskenmenon "vuosipäivä". Sen läheisyys saa miettimään ja jossittelemaan. Itkettää.
 
TAHTOO ÄITIKSI
Halusin vaan vielä kertoa että tänään sain vielä varman tuloksen terveyskeskuseta ja plussaa se sieläkin näytti :D
Niin ja sellaista että painohan mulla ei ole missään vaiheessa pudonnut painoa löytyy vielä reippaat 87 kg pituuttahan mulla ei ole mitään :LOL:
Laskin tossa itse että tammikuussa tän nyt sitten pitäisi tulla?
Toivon teille kaikille paljon plussia :hug: Itselläni meni se yli puolitoista tähän
Ei kannata menettää ainakaan toivoa, vaikka mulla olikin jo aika vaikeaa tossa yhdessä vaiheessa.Niin ja sellaista että tossa viime kuussa puhuttiin mieheni kanssa että hankittaisiin koira niin luulen että siinä vaiheesa ajatukseni siirtyi johonkin muuhun kun vauvoihin :LOL:

Terveisin: tuleva äiti :heart:
 

Yhteistyössä