Muita?

No mua kiinnostaisi se ettei paino nousis juuri ollenkaan. Olen nyt 13+5. Eli te joilla ei ole hirveästi tullut painoa niin mikä oli lähtö BMI:nne? Ja söittekö terveellisesti, ts. katsoitte vähän miten syötte raskausaikana?
 
N85
Mulla oli ennen raskautta ylipainoa, paino noussut tähän mennessä 1,4 kg. Siis jos otetaan huomioon neuvolassa tehty ensimmäinen punnitus ja nyt viimeisin eli tältä päivältä. Raskausajan diabetes todettiin melko alussa. Lääkärikin "ihmetteli" noin pientä painonnousua. Kysyi, että olenko pitänyt niin tiukan ruokavalion diabeteksen takia, mutta niin ei asia ole. Lapsiveden määrä normaalin ylärajalla, vettä ehkä hiukan liikaakin. Raskauviikkoja 39+5.
 
Täällä yksi, jolla ei ole juurikaan paino noussut. Nyt rv38+4 ja eilisessä neuvolassa saatu yhteismäärä on vähän reilu 6kg. Esikoisesta tuli normi 14kg. Olin ihan normaalipainoinen BMI 23, kun tätä toista aloin odottamaan...ehkä tuo 1,5v pojan perässä juokseminen tekee tehtävänsä.
Alkuun katsoin mitä suuhuni laitan, mutta nyt joudun häpeäkseni toteamaan, että nyt ei ole tullut kursailtua kyllä lainkaan :ashamed:
Mutta jostain syystä tälläkertaa ei siis painoa ole tullut samalla tavalla, ehkä hyvä niin.


 

Yhteistyössä