Mulla kai kissa kaipaa huomiota (höpöhöpö alotus)

On siis vielä pentu, kipittellee näppäimistön yli, mennee sohvan selkänojalla ja pysähtyy nuolemaan minun korvia, tökkii tassulla päätä ja hurisee niin että mikä tahansa moottori ois kade.

Nuolee myöski varpaat, sormet, niskan, nenän. Öisin tunkee naaman päälle nukkumaan. Sama vaikka kääntyisin miten päin se aina löytää pimeässä siihen minun naaman viereen niin että silmät ja nenä ja suu on täys karvaa. Niin tai sitte tosiaan päälle. :xmas:

Kuhan mietiskelin että jos se tuota jatkaa sitä mukkaa ko kasvaa nii.... :snotty: Kohtapa näkkee mitä mieltä se on joulukuusesta.
 
Viimeksi muokattu:
Purrnauu
Kissat jaksaa kiehnätä :D Meillä on olemassa kolme kisua joista kaksi on viiden kuun ikäisiä ja vanhin on yli vuoden vanha.
Vessaankaan et pääse yksinäsi ja parhaimmillaan pöntöllä istuminenkin tekee vaikeuksia kun pienin pennuista hyppää syliin ja jää siihen kehräämään :D
Meillä hellyyttä haalitaan pureksimalla sormia, varpaita ja minun hiuksia. :D Kyllä ne siitä hieman rauhoittuu. Riippuu tosin paljon kissasta itsestään ja että onko kissa leikattu. Meillä kollista on tullut laiskimus kun se leikattiin :D
 
kfkfkf
:D

Voi myös muuttua, meidän yks kissa oli pentuna oikeen sylikissa, nykyään ei tykkää ollenkaan olla sylissä. Toinen taas oli pentuna sellainen, ettei tykänny ollenkaan aikuisten kosketuksesta, lasten antoi paijata. Nykyään ihan erilainen, tunkemassa kokoajan syliin
 

Yhteistyössä