Mulla kun ois pitänyt mennä jo!

Silloin tosta toisesta kädestä leikkaukseen kun siinä on hermopinne kun kuopus oli puolen vuoden! En pystynyt siihen menemään kun olen yh ja kuka oisi sitten lasta kanniskellut 3 viikkoa sen jälkeen. Nyt ajattelin isältä kysyä kun on eläke putkessa et josko sit oltais se aika siellä mut sitten esikoisen koulukuljetuksetkin tarvis hoitaa sekä kuopuksen tarhapäivät. Tosin nyt oon kurssille hakenut niin en nyt voi sinne leikkaukseenkaan hakeutua ettei sen takia toi kurssi menisi sivu suun. Mutta sanokaa joku hyvä tuki kädelle öisin!
 
vieras
Mitä oireita sulla siinä on? Mulla menee ranteet ikäänkuin jumiin joskus, niin että joko sormet eivät aukea tai sitten en saa otetta mistään.. enää ei auta ravistelukaan :/ Ei oo kipeä mutta tuntuu oudolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä oireita sulla siinä on? Mulla menee ranteet ikäänkuin jumiin joskus, niin että joko sormet eivät aukea tai sitten en saa otetta mistään.. enää ei auta ravistelukaan :/ Ei oo kipeä mutta tuntuu oudolle.
Aluksi kun alkoi oireilemaan oli koko käsi ranteesta olkapäähän kipeä nyt on tunnoton sekä paisunut ja verisuonet alkaa pullistuun. Sekä öisin herään siihen kun puutuu. Sekä kun lykkään rattaissa kuopusta niin sekin puuduttaa sekä se että ajan pyörällä ja käden asento menee silleen että puutuu. Sekä se että tämä oikea käteni joka on mun käyttö käsi ei ole kohta 3v toiminut kunnolla. Nyt kun isäni on eläkeputkessa niin varmasti voisi nyt auttaa esim jos oltaisiin heillä se 3 viikkoa kun silloinkin sanoi että järjestyis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Ootko sä Eemiskä vaihtanut nikkiä?
Meinaan en muista sua aiemmin täältä.. yöllä mä yleensä täällä olen ja suhun en ole täällä ennen öisin ainakaan törmännyt? :)
Oon mä jo jonku aikaa ollu tällä nimimerkillä ja jonku aikaa ihan harmaana/mustana kirjoittelin ja on aika harvinaista että olen vielä tähän aikaan täällä:S
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Ootko sä Eemiskä vaihtanut nikkiä?
Meinaan en muista sua aiemmin täältä.. yöllä mä yleensä täällä olen ja suhun en ole täällä ennen öisin ainakaan törmännyt? :)
Oon mä jo jonku aikaa ollu tällä nimimerkillä ja jonku aikaa ihan harmaana/mustana kirjoittelin ja on aika harvinaista että olen vielä tähän aikaan täällä:S
Nosit ei ole ihme, etten oo suhun törmännyt vasta kun lähiaikoina :D
 

Yhteistyössä