Mulla oliki erilainen joulu mitä monella muulla palstalaisella näyttäis olleen..

[QUOTE="henni";29372075]Muuten jees, mut vettä satoi kaatamalla, sataa edelleen. Eikä lapsi nukkunu päiväunia ollenkaan.[/QUOTE]

Inhaa. Luntahan sen olla pitäis. :| täälä on lunta onneksi tosi paljon :D Jos ei flunssan alku haittais häipyisin aamulla hiihtään.
 
"milli"
taalla myos mukava aatto takana. ilta meni hiukan hulinaks ku laps ei meinannu nukkumaan malttaa. ja vetta satoi. ja herasin neljalta vaik oisin saanu nukkua viel tunteja! mukavaa joulypaivan aamua siis kaikille!
 
veras
Mulla kans on sydän pakahtua onnesta. Ihana joulu, ensimmäinen kahden lapsen äitinä. Ruoat onnistui hyvin, kuusi on kaunis, joulupukki kävi ja lapset sai mieluisia lahjoja. Tätä nautiskelua saa vielä jatkaa monta päivää.
 
Ihana jouluaatto oli muuten täälläkin, paitsi jouluiloa varjostaa äidin vakava sairaus ja huono kunto.
 
Mullakin oli kivaa! Aatonaaton makasin sohvalla tekemättä yhtään mitään. No okei, kinkun paistoin, eli pistin uuniin ja otin pois. Aattona syötiin jo puolen päivän maissa, lapsille lahjat ja mies lähti töihin. Mä ajelin illalla siskon luo, mentiin autioon Helsingin keskustaan katselemaan vesisateessa joulukatua (parempi myöhään kuin ei milloinkaan) ja se siitä. Normaalisti äiti, sisko ja veli on meillä jouluna, nyt sanoin ettei tulis tänne kukaan, en jaksa eikä huvita.
 
Ruoka oli hyvää, käytiin rantasaunassa joka oli valaistu vain takalla ja kynttilöillä (ihana :heart:) , lahjat oli hyviä, lapsilla oli kivaa ja on mulla mukava olo nytkin. Suklaan, leffan ja löhöilyn merkeissä.
 
"tonttuliini"
Samoin, ihana joulu ja jatkuu. Kivaa, mukavaa, onnellista. Lapsen kanssa kahdestaan, ei ole menty minnekään tai otettu ohjelmaa.
En ymmärrä näitä joille joulu on hampaiden kiristelyä ja hirveää painajaista.
Huhh, ei käy kateeksi. Eivät ole tainneet tajuta koko joulun tunnelmaa ja rauhaa.
Vai eikö se onnistu jos on pikkulapsia rääkymässä, en tiedä. Jossain on kuitenkin vikaa, jos joulua inhoaa.

Ihanaa joulua kaikille nautiskelijoille! ?
 

Yhteistyössä