Mulla on huomenna inssi:(

Peukkuja, hyvin se menee kunhan otat tarpeeksi rennosti, muista pyöritellä päätä kuin pöllö, ainakin joskus huomauttivat helposti ellei katsellut tarpeeksi ympärilleen.

Vältä hermostumista, silloin niitä virheitä tulee helpommin. :)
 
nappisuoritus
Mulla opettaja tuli kyytiin ja juttelivat inssimiehen kanssa koko ajon ajan perheasioistaan. Vanhoja tuttuja vissiin olivat. Vaihdoin kaistaa katsomatta tuleeko ketään enkä joutunut edes peruuttaan ja läpi meni ensimmäisellä :)
 
auringonkukka-75
Muista, että ajokortin saantiin ei vaadita virheetöntä ajoa. Saa tulla rikkeitä, mutta ne konfliktit ei sitten ole sallittuja. Tarkoitan tällä sitä, että jos nyt joku juttu menee heti alussa vähän pieleen, niin älä siitä lannistu. Jatkat vaan loppuun asti niin hyvin kuin osaat. Moneen kertaan onkin jo sanottu, että pyöritä päätä pöllön lailla. Se on kyllä totta, tee niin. Ja huomioi kevytliikenne. Kyl se siitä :hug:

Niin, ja älä ota opea kyytiin. SIitä tulee paineita sulle, koska silloin sun pitää näyttää sekä opelle että inssille, että osaat...
 
älä hermoile turhia =) minä ajoin inssini lahdessa. eka oli keskustassa ja auto sammui liian monesti joten piti uusia noh toinen kerta olikin sit maantie ajossa ja sattui sellainen tuuri että ei ketää yht aikaa risteyksissä niin pääsin läpi. ja kummallakin kerral oli sama vaha kärttyisen näköinen ukkeli =D
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
No nyt sit vaan pörräileen! Mä muistan ku mä ajoin prätkä kortin niin ennen joka ajo kertaa mä olin todella paskat housussa, mut inssi meni kerrasta kans läpi. Samoin kun autokortin ajoin. On se vaan mukava tunne kun inssi sanoo että läpi meni!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onnea vielä tätäkin kautta kulta! :heart: niiiiiin hienoa!
Kiitos hani :heart:

Sulla oma lehmä ojassa- pääsen kylään :D :D
;) nimenomaan!!! en malta odottaa!!!! koska tuuuuuut??
No katsotaan :D Nyt sikana töitä, mutta enköhän mä joku päivä suhauta :D
juuh!! ke-to-pe, et mä saan järkättyä töistä vapaata!! :D
 
qwerty
meillä ainakin jätettiin yks ajotunti vielä ennen inssiä. eli ajeltiin rauhassa opettajan kanssa sinne katsastuskonttorille. en joutunu taskuparkkeeraa saati mäkilähtöä. näähän on ne yleisimmät pelon aiheet. hyvin se meni :) vaikka oon varmaan samanlainen keskittymiskyvytön sählä :D ekasta kerrasta läpi :)
 

Yhteistyössä