Mulla on lymfooma

  • Viestiketjun aloittaja "jonna"
  • Ensimmäinen viesti
"jonna"
Älä valehtele! Miten sairas ihmisen pitää olla päästään, että "keksii" kahdelle nikilleen syövän ja tappaa ne siihen. Vai haluatko että palstalaiset tuntisivat tuollaista surkimusta kohtaan sääliä? Nythän saat mitä halusit, kuolet ja lapsesi saa paremman elämän isänsä kanssa. Miehesi löytää paljon paremman naisen ja äidin lapselleen. Heillä käy tuuri.
En ole todellakaan koskaan esiintynyt luciferina, ammattivalittaja nikillä olen kirjoitellut. Enkä ole keksinyt syöpää kyllä sen lääkäri on mulle ihan todennut ja toivonkin että mieheni löytää hyvän vaimon kun minua ei enää ole.
 
???
[QUOTE="jonna";29955356]Mitä mautonta tässä on? sairastan oikeasti syöpää.[/QUOTE]

No vastaisitko sitten noihin esittämiini kysymyksiin, kiitos? Miettisitkö myös miltä tällainen huomiohakuinen typerä vedätys tuntuu niistä jotka asian kanssa oikeasti painivat tälläkin hetkellä :(
 
mykistyn
Katsoitko sen ohjelman Ruuan fosfaateista?

Kummallista, että sitä linkkiä eivät huolineet tuonne karppaussivulle, kun eilen illalla sen sinne kirjoitin, tuonne jatkoksi:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=10&t=2817&p=1778466&sid=81b6d1ee3f1f3667161276c29041ae71#p1778466

Onko ne sit itse NIIDEN lihatalojen asialla...?
 
katso kuitenkin
Katsoitko sen ohjelman Ruuan fosfaateista?

Kummallista, että sitä linkkiä eivät huolineet tuonne karppaussivulle, kun eilen illalla sen sinne kirjoitin, tuonne jatkoksi:
Colitis ulcerosa (tai jotain sinne päin) - karppaus.info :: keskustelufoorumi

Onko ne sit itse NIIDEN lihatalojen asialla...?
Suomalainen tekstitys on siellä, kun valitsee oikeasta alanurkasta...:
Här finns fosfaterna i din mat | Samhälle | svenska.yle.fi
 

Yhteistyössä