Mulla on maailman paras mies, mutta

  • Viestiketjun aloittaja Häpi
  • Ensimmäinen viesti
Häpi
Muo vähän ketuttaa et se läks taas pelaamaan treeneihin. Ei siinä mitään, mut kun olen hoitanut kotona taaperoita yli 39 kuumeessa jo toista päivää. Lapset terveitä ja eivät ole päässeet sunnuntain jälkeen ulos. Koska minä en pysty ja isi käy töissä ja pelaamassa. Ruuat, tiskit ja pyykit ja katit olen pystynyt hoitaa. Lasten kanssa ollaan vaan piirrelty ja leikitty. Mutta mun pitäis saada levätä! Ei nuo nuku ees päiväunia. Amen.
 
"vieras"
no kai jokainen on ansainnut harrastuksensa? en mäkään jättäisi rakasta harrastustani väliin jos toinen on kotona mutta pystyy kuitenkin mm netissä olemaan. Eri asia jos olisi kuoleman kielissä viittävaille sairaalakuntoinen...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja eikö??;23418878:
Ei sulle tullut mieleen ottaa lääkettä siihen kuumeeseen? =)
Ei kuumeeseen mitään lääkkeitä kannata ottaa. Kuume on nimenomaan osa paranemisprosessia ja elimistön keino taistella tautia vastaan. Alentamalla keinotekoisesti kuumetta, pitkittää vain itse sairautta.
 
...
[QUOTE="vieras";23418903]no mä taas sanon et ihan normi ihminen. jos toinen osapuoli pystyy netissä tuhlaamaan aikaa niin kyllä hän pystyy lapsille laittaa videotki pyörimään tms aktiviteettia..[/QUOTE]

Sinun mielestäsi siis on tärkeämpää, että mies pääsee peli-iltaansa, kuin että lapset pääsevät ulos raittiiseen ilmaan edes joka toinen päivä? Outo arvomaailma.
 
Missä ihmeen tynnyrissä sä ap olet kasvanut jos kutsut tuollaista miestä maailman parhaaksi? Hänellä selvästikin on hyviäkin puolia, mutta sellaisia hyviä puolia ei olekaan joka kuittaisi noin itsekeskeisen ja vastuuttoman käytöksen. Toivottavasti jaksat ja et saa mitään kovaa jälkitautia. Ei aikuisten ihmisten pitäisi käyttäytyä noin parisuhteessa. Kamalaa :(
 
"vieras"
Paska tyyppi, en kyllä arvostaisi moista käytöstä yhtään. Eihän toi oo mitään muuta kuin itsekkyyttä.

Ne lapset on varmaan aika monta päivää jo katselleet niitä videoita. Vois olla kiva niille, jos joku jaksaisi tehdä niiden kanssa välillä muutakin. Noin kovassa kuumeessa olevalta ihmiseltä sitä ei minusta voi kuitenkaan olettaa.

Enkä ymmärrä tuota ikuista "netissä jaksat kuitenkin olla". En mä ainakaan näe mitään eroa siinä, makaako sängyssä puolikuolleena läppärin vai vaikka jonkun hömppälehden kanssa. En koe kaksplussailun vievän erityisesti mitään voimia, ihminen joka ei siihen pysty, on kyllä jo ihan sairaalakunnossa. Nukkua tai oikeasti levätä ap ei voi kuitenkaan, koska lapset ovat hänen vastuullaan.
 
"vieras"
Ja mä oisin tasan kyllä tuossa tilanteessa jättänyt tiskit ja pyykit hoitamatta, lapsille vaan jotain einestä mikroon. Ei kannata leikkiä sankaria, koska yleensä muut ihmiset ei tajua kuitenkaan ikinä vaikka sen tekis viimeisillä voimillaan.
 
"vieras"
Mulla on oikeasti paras mies. Jouluna olin kipeä, angiina ja kuumetta 39,8. Makasin 5 päivää sängyssä ihan voimattomana, ei tarvinnut tehdä mitään sinä aikana. Mies hoiti lapset, kaupassakäynnin, ruuanlaiton, siivouksen.. no, kaiken. Mä kävelin vaan vessaan ja takasin sänkyyn, siinä oli kaikki mitä tein noiden päivien aikana. Ei miehelle tullut mieleenkään, että olisi lähtenyt johonkin harrastuksiin tuona aikana.

Nyt ap lepäämään ja mies hommiin vaihteeksi!
 
"Näin meillä"
Minulla ei ole edes "maailman paras" mies, vaan ihan tavallinen, mutta kumminkin hän hoitaa lapset ja talouden jos olen sairaana. Ymmärtäisin harrastukseen menon jos mies olisi ollut kaiken aikaa lasten kanssa, mutta en tommosta touhua.
 

Yhteistyössä