Mulla on menny maku tähän palstaan.:(

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;23346085:
Täällä mitään ilkeitä olla vaan se on omaa tyhmyyttä jos ei osaa ottaa kritiikkiä asioista vastaan vaan toivoo aina vaan kehuja.
En mä oo odottanu mitään kehuja. Mut en ymmärrä miks ihmisiä täällä teilataan joittenkin keskustelujen perusteella, kun ei muuten tunne yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23346583:
tämä palsta on todellakin sellainen, että jos on herkkänahkainen tai ei kestä kritiikkiä. niin on paras pysyä pois.
no joo mutta kyllä täällä mennää yli sen herkkänahkaisuudenkin esim joitain huoriksi haukutaan jne..
päässä pitää viirata että paskaa oloaan pitää purkaa netin kautta..
 
juuu
Säkin oot ilkee. Tänään siinä yhdessä ketjussa missä ap kysyi että voiko isä 'pakottaa' pientä vauvaa useaksi yöksi äidiltä pois, sä jankutit monen monen monen viestin verran että ap on itsekäs ja vaikka mitä, kunnes sitten tajusit itsekin että ap:n huoli oli ihan aiheellinen.
 
Säkin oot ilkee. Tänään siinä yhdessä ketjussa missä ap kysyi että voiko isä 'pakottaa' pientä vauvaa useaksi yöksi äidiltä pois, sä jankutit monen monen monen viestin verran että ap on itsekäs ja vaikka mitä, kunnes sitten tajusit itsekin että ap:n huoli oli ihan aiheellinen.
En mä haukkunu häntä missään vaiheessa itsekkääksi. Mä kerroin oman mielipiteeni sen ekan teksitin pohjalta mitä se ap kertoi. Kunnes sitte kerto lisää tilanteesta. Koska mun mielestä lapsella on ihan yhtä hyvän niin isän kun äidin luona. En tarkotuksella haluu kenenkään mieltä täällä pahottaa.
 
Juuh
Noh minulle joku valopää kirjoitti yksi päivä suurinpiirtein näin kun kirjoitin palstan nykytilasta "ime paskaa vitun kuppanen huora" Että kiva... Eikä modeja näkynyt taas missään
 
"jjj"
Täällä on helppo aukoa päätään kun saa olla anonyymina koneensa takana. uskon vakaasti että 99% ilkeistä kommenteista jäis sanomatta jos ne pitäskin sanoa jossain mammakerhossa päin toisen naamaa :D Veikkaan että keskustelu reimateceista ja ticketeistä vs. lassiet ja muut halpiksetkaan ei kävisi niin kuumana jos oltais livenä kokoonnuttu jonnekin :LOL:
 
naikkoin
[QUOTE="jjj";23347480]Täällä on helppo aukoa päätään kun saa olla anonyymina koneensa takana. uskon vakaasti että 99% ilkeistä kommenteista jäis sanomatta jos ne pitäskin sanoa jossain mammakerhossa päin toisen naamaa :D Veikkaan että keskustelu reimateceista ja ticketeistä vs. lassiet ja muut halpiksetkaan ei kävisi niin kuumana jos oltais livenä kokoonnuttu jonnekin :LOL:[/QUOTE]

Samaa mieltä, päin naamaa vaan nyökyteltäis ja oltais kiltisti samaa mieltä.
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";23347368]Paha ne on valita, kun te tungette jokaiseen...[/QUOTE]

aijaa. sun pitàà sitten vaihtaa foorumia. tàà on niin avoin. eiks tààllà ollu joskus jotain kerhojakin?
 
kerran vuodessa
Mun mielestä tällä palstallakin esiintyy aika paljon suoranaista nettikiusaamista. Mutta niitähän on joka paikalla....kouluissa, työpaikoilla yms. Miksei sitten täälläkin? Ja täällähän voi mielinmäärin toteuttaa omaa sairasta itseään, kun voi nimimerkin turvin säilyttää anonyymiytensä.
 
"Mamma italiana"
Mun mielestä tällä palstallakin esiintyy aika paljon suoranaista nettikiusaamista. Mutta niitähän on joka paikalla....kouluissa, työpaikoilla yms. Miksei sitten täälläkin? Ja täällähän voi mielinmäärin toteuttaa omaa sairasta itseään, kun voi nimimerkin turvin säilyttää anonyymiytensä.
mà olen palstaillut jo vuosia enkà ikinà ole joutunut tai kokenut joutuneeni kiusatuksi. kàytetàànkò sanaa kiusaaminen liian herkàsti, olemmeko liian herkkànahkaisia?
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23347515]aijaa. sun pitàà sitten vaihtaa foorumia. tàà on niin avoin. eiks tààllà ollu joskus jotain kerhojakin?[/QUOTE]

Ei sun töykeytesi ole minulle ongelma. Ohmettelen vaan, mikä elämässäsi niin pahasti mättää, että tarvii paha olo purkaa netissä?
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";23347573]Ei sun töykeytesi ole minulle ongelma. Ohmettelen vaan, mikä elämässäsi niin pahasti mättää, että tarvii paha olo purkaa netissä?[/QUOTE]

yksi: ei màtà mikààn, mulla ei ole paha olo, pàinvastoin (se saattaa ihmisià àrsyttàà, mutta en voi asialle mitààn)
kaksi: en ota palstailua turhan vakavasti, ironia kuuluu mun tyyliin. en nàe painajaisia palstalaisista
kolme: jos joku ei pidà minusta, sità en laske nettikiusaamiseksi
neljà: sanon aika suoraan mielipiteeni, en jaksa runoilla
viisi: jos joku ei pidà minusta, se ei haittaa minua :)

tulikohan tossa kaikki?
 

Yhteistyössä