MULLA ON RASKAUSARPIA??

Mulla on aina ollu vähän arpia, jotka on tullu kasvusta teininä.
Nyt kuitenkin huomasin, että mun arvet on alkanu punottaa uudestaan, vaikka ne on jo jonkun vuoden ollu ihan vaaleita...
Lanteille on nyt kuitenkin tullu UUSIA ARPIA?
Mä en välttämättä edes ole raskaana (varmasti vielä ) ja jos olisin niin viikkoja ois just ja just joku 5.

Miten mulla voi olla uusia arpia?? En ole lihonnut, oikeastaan vain lahtunut viime aikoina.


:'(
 
Ennen esikoistani tiesin että arpia tulee nopeesti (kollekeenin puute) eli iho ei kestä iskuja ja haavoja.

Mulla on kädessä jäänyt jälkiä kun ampiainen on pistänyt ja yksi avoleikkaus joka on todella helppo sen parantumisessa kesti 6kk ja hirveät jäljet jäi.

Esikoista odotellassa mulla kirjaimellisesti repeenty maha viikoilla 20, nyt oikeastaan mun mahani on kun tiikerin kynsien näyttämä alapäästä ylempiin kylkiluihin :snotty:

En ole koskaan ollut kauhean ulkonäkö "riippuvainen" mutta kyllä nuo joskus aina tuovat lievää surua kun katsoo itseään, puhumattakaan mitä sinkku ystävin ajattelevat.

Voin sanoa että koko uimapuku on kyllä ihan pakko pitää :eek:

Jokainen on erillainen ja jos saat arpia en usko että ne tulevat olemaan niin pahoja kuin minulla, voin elää niiden kanssa niin siis myös sinäkin :hug:
 

Yhteistyössä