Mulla soi puhelin.

Vastasin siihen nimellä kun en tiennyt soittajaa. Joku miesääni sanoo että "nyt ei mee hyvin, heräsin kaverilta ja en ilmoittanut Merille mitään että oon yötä poissa. En uskalla mennä himaan."

"Mene vaan" sanoin, ja miesääni huokailee.

"No ehkä mä uskallan mennä. Soitellaan, moro." Tuut tuut tuut...

Mä en yhtään tiedä kuka se oli, mutta toivottavasti Meri ei ole kovin vihainen :D
 
:LOL:
Toivottavasti sitten taas Meri ei kaivele puhelinta ja ala ihmettelee omituista numeroa.. Keskustelu kotona:
"kukas tää on?"
"En mää tiiä luulin soittaneeni xxx, mut tais olla väärä numero, mut sielt kuiteski kehotettii tulee sun luo.."
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:LOL:
Toivottavasti sitten taas Meri ei kaivele puhelinta ja ala ihmettelee omituista numeroa.. Keskustelu kotona:
"kukas tää on?"
"En mää tiiä luulin soittaneeni xxx, mut tais olla väärä numero, mut sielt kuiteski kehotettii tulee sun luo.."
:D
Ai kamala :eek:
 
höh
:D Juu, tai Meri tutkii miehen puhelinta kun mies ollut yön pois. Löytää oudon numeron ja soittaa siihen. Sinä (nainen) vastaat siihen ja Meri saa hepulin, mies on soitellut jollekin naiselle. :eek:

 
höh
Lisäys; eikä Meri tietenkään usko että mies on soittanut väärään numeroon. Meri ottaa numeron omistajan selville ja saa uuden hepulin. :whistle:

Voi mies parkaa. :ashamed: :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:LOL:
Toivottavasti sitten taas Meri ei kaivele puhelinta ja ala ihmettelee omituista numeroa.. Keskustelu kotona:
"kukas tää on?"
"En mää tiiä luulin soittaneeni xxx, mut tais olla väärä numero, mut sielt kuiteski kehotettii tulee sun luo.."
:D
Ai kamala :eek:
Mutta kyllä Meri varmasti rauhottuu, kun kuulee jotta sie olet kehottanut kotio menemään :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:LOL:
Toivottavasti sitten taas Meri ei kaivele puhelinta ja ala ihmettelee omituista numeroa.. Keskustelu kotona:
"kukas tää on?"
"En mää tiiä luulin soittaneeni xxx, mut tais olla väärä numero, mut sielt kuiteski kehotettii tulee sun luo.."
:D
Ai kamala :eek:
Mutta kyllä Meri varmasti rauhottuu, kun kuulee jotta sie olet kehottanut kotio menemään :D
Mutta jos Meri on mustasukkaista laatua, se luulee että mä olen Herra X:n hoito
:eek:
 

Yhteistyössä