Mullapa on hyvät, pystyt rinnat, vaikka olen imettänyt!

  • Viestiketjun aloittaja Annihelene
  • Ensimmäinen viesti
Annihelene
Mä katsoin tuota linkkiä niihin "väsyneisiin" rintoihin, ja eipä voi kuin olla tyytyväinen omiin pystyihin rintoihin. Ne eivät ole yhtään alkaneet riippua, vaikka imetin 7,5kk. En jotenkin ole ajatellutkaan, miten kauheaa olisi, jos olisi riipputissit tai sellaiset ylisuuret nännipihat. Ja mun rintamalli on sellainen, että se pysyy pystynä tosi pitkään. Eipä ole tulossa limpputissejä tai patalappuja vielä pitkään, pitkään aikaan! :)
 
"vieras"
Mullakin oli ekan jälkeen oikein hyvät, tokan jälkeen siedettävät, kolmosen jälkeen huonot, nelosen jälkeen järkyt, että odota vaan! noin mäkin luulin ekan jälkeen:D
 
miinatiina
Mullapa on hyvät, isot, roikkuvat riippurinnat!
Niin ja tykkäisin rinnoistani vaikka ne olisivat limput tai laput. Ovat omat ja ainakin tällä hetkellä terveet.

Aika onnettoman lyhyt imetys sulla kyllä. Voipi olla, että rintasyöpä iskee eikä sitten ole väliksi millaiset on pois leikelty.
 
Alkuperäinen
[QUOTE="vieras";24273811]Mullakin oli ekan jälkeen oikein hyvät, tokan jälkeen siedettävät, kolmosen jälkeen huonot, nelosen jälkeen järkyt, että odota vaan! noin mäkin luulin ekan jälkeen:D[/QUOTE]


Meillä on lapsiluku täynnä. Toki jos ylläri tulee, niin häntäkin imetän niin pitkään kuin mahdollista, mut mun äidilläni on samanmalliset rinnat eivätkä ne alkaneet riippua kuin vasta äskettäin eläke-iässä. Meitä lapsia on kuitenkin neljä ja kaikkia hän on imettänyt (en tosin tiedä miten kauan).

Saatanpa laittaa rinnoistani tänne kuvankin, jos osaan sen nettiin pistää!
 
htyhyy
Mullapa on hyvät, isot, roikkuvat riippurinnat!
Niin ja tykkäisin rinnoistani vaikka ne olisivat limput tai laput. Ovat omat ja ainakin tällä hetkellä terveet.

Aika onnettoman lyhyt imetys sulla kyllä. Voipi olla, että rintasyöpä iskee eikä sitten ole väliksi millaiset on pois leikelty.
No huhhuh? Et taida olla ihan tervepäinen. Noin katkerana ei kannata palstailla, kyllä nuo sun ennustukset saattaa toteutua pian ihan ittes kohdalla.
 
D85
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24273831:
joillekkin näyttää olevan elämässä tärkeintä tissit ja joku bmi lukema. otan osaa..
Voi olla, että jollekin on tärkeintä. Veikkaan kuitenkin, että suurin osa naisista arvottaa rintansa ja bmi-lukemansa jonkun muun tärkeämmän asian taakse arvojärjestyksessä. Tosiasia kuitenkin on, että rinnat ovat aikamoinen osa naiseutta ja jokaisella ne on omanlaisensa. Se on sitten persoonakysymys, kuka on mitenkä sinut itsensä kanssa ja millä suodattimella osaa itseään arvottaa ja katsella kauneusihanteiden rinnalla.

Kyllähän naisella on oikeus iloita rinnoistaan, niiden kauneudesta ja kyvystä ravita perillisiä. Olla myös surullinen rinnoistaan, jos ne aiheuttavat terveyshaittaa tai vaikeuttavat jollakin tapaa päivittäistä elämää.

Olisin surullinen, jos menettäisin rintani. Mutta ei elämä siihen loppuisi. Se jatkuisi toisenlaisen näköisenä naisena.
 
Voi olla, että jollekin on tärkeintä. Veikkaan kuitenkin, että suurin osa naisista arvottaa rintansa ja bmi-lukemansa jonkun muun tärkeämmän asian taakse arvojärjestyksessä. Tosiasia kuitenkin on, että rinnat ovat aikamoinen osa naiseutta ja jokaisella ne on omanlaisensa. Se on sitten persoonakysymys, kuka on mitenkä sinut itsensä kanssa ja millä suodattimella osaa itseään arvottaa ja katsella kauneusihanteiden rinnalla.

Kyllähän naisella on oikeus iloita rinnoistaan, niiden kauneudesta ja kyvystä ravita perillisiä. Olla myös surullinen rinnoistaan, jos ne aiheuttavat terveyshaittaa tai vaikeuttavat jollakin tapaa päivittäistä elämää.

Olisin surullinen, jos menettäisin rintani. Mutta ei elämä siihen loppuisi. Se jatkuisi toisenlaisen näköisenä naisena.
olen samaa mieltä. mutta kun näitä kirjotuksia lukee niin mieleen tulee väkisin tuo minun väittämä, vaikken ihan tosissani ollukkaan.
 
"äippäx4"
Mulla on neljä lasta, kolme putkeen ja yksi vieä 43-vuotiaana ja viimeistäkin imetin miltei pari vuotta. Hyvät tissit on, kun on niin hyviä liivejä. Kyllä sitä jo tässä iässä hieman tukee tarvii, kun maan vetovoima kutsuu puoleensa:) Mutta siis ovat toimineet: ihana mies on matkassa ja ollut jo parikyt vuotta, neljä ihanaa muksua imetetty ja terveetkin.
 
mullapas onkin kokoonsa ja malliinsa nähden hemmetin painavat ja edelleenkin kasvavat tissit , malliltaan jotain majavanhäntien ja limppujen väliltä, ja on niillä lapsiakin onnistuttu ruokkimaan, eikä yksikään mies ole vielä kauhuun kuollut ne nähdessään...ei siis valittamista vaikka ei olekaan mitkään teinitökötissit...
 
äiti 40 v
Sama juttu. Rinnat ovat terhakat ja kauniit, vaikka täysimetin kaksi vauvaa 6 kk ikäisiksi. Esikoisen imetystä jatkoin 13 kk ja kuopusta imetin 1 v 7 kk ikäiseksi. Lisäksi luovutin äidinmaitoa 8 kk. Lapset ovat alle kouluikäisiä.
 
"vieras"
Mulla on isot riipparimalliset rinnat, alunperinkään ei kovin nätit. Rintojen ulkonäkö ei haittaa, mutta sitä ne eivät ikinä saa anteeksi, etteivät saaneet vauvoilleni maitoa aikaiseksi. Ettäs kehtaisivat!
 
"vieras"
Mulla on isot riipparimalliset rinnat, alunperinkään ei kovin nätit. Rintojen ulkonäkö ei haittaa, mutta sitä ne eivät ikinä saa anteeksi, etteivät saaneet vauvoilleni maitoa aikaiseksi. Ettäs kehtasivat!
 
:flower: Kiva että olet tyytyväinen :)

Mutta vähän ikävältä kuulostaa tuo ns. "riipputissien" ja "ylisuurien nännipihojen" mollaaminen.
Ei sellaisissakaan mitään vikaa ole. Rintoja ei ole tarkoitettu näyteltäviksi, eikä mua ainakaan tippakaan kiinnosta miltä muiden tissit näyttää.

Omistani olen onnellinen, terveenä ovat tähän asti pysyneet ja ruokkineet lapsiani.
 
"..."
Hei tosi paljon onnea, kerro lisää. Muista avata huomennakin ketju sun ajokoiran korvien kunniaksi. Musta imetetyt tissit kyllä tunnistaa aina, nännit on jotenki ruman tummat..
 

Yhteistyössä