Mulle kävi TAAS nolo juttu!

  • Viestiketjun aloittaja minä täällä taas
  • Ensimmäinen viesti
minä täällä taas
Oltiin kaupassa miehen ja 3-viikkoisen tytön kanssa. Mulla oli viime talvena vähän säätöä exän kanssa, mutta oon ihan varma että mieheni on tytön isä. Kaupassa sitten tää exä tuli vastaan avovaimonsa kanssa. Exä katsoi mua, sitten mun miestä, sitten kärryissä olevaa turvakaukaloa ja siellä olevaa vauvaa, sitten taas mua ja ilme oli kauhistunut. Hän nykäisi kädestä avovaimoaan, joka katseli mehuhyllyä samaan aikaan kuin me. Äkkiä he siitä häipyivät. Mietin uskallanko laittaa viestiä, ettei hän jää miettimään ja luule että voisi olla lapsen isä. Sovittiin kyllä jo silloin ettei enää pidetä yhteyttä, mutta tää asia mietityttää. Siis jos hän pelkää ja luulee ja pahimmassa tapauksessa menee vielä kertomaan avovaimolleen että oltiin joskus sillai...
 
minä täällä taas
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24478609:
Yritä pitää polvet yhdessä niin ei tule näitä noloja juttuja. Mistä voit olla 100% varma ettei ole lapsen isä?
Ultran mukaan hedelmöitys tapahtui jo ennenkuin olin exän kaa. Olin kyllä aluks ihan paniikissa kun tein testin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24478665:
Ja sit miehiä syytetää, et ne pettää ja tosiasiassa ne onkin naiset jotka pettää... : /
mitä ihmettä? eiköhän miehetkin ehkä joskus petä? kukaan ei ole täydellinen, jokainen tekee virheitä joskus

en siis tarkota missään tapauksessa että pettäminen on ok.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä