mulle määrättiin clomit!!!

Jee. nyt on toiveikas olo_Onko täällä kuinka moni raskautunu ko lääkkeellä?Monennessa kierrossa tärppäsi?Ens kierrossa alan syömään.Se oli jotain clomihexal tai jotain sen lääkkeen nimi.Paljokohan se maksaa?
 
ai raskautunu clomeista? joo ja ei :D mulle määrättiin samaa lääkettä ja odotin menkkoja ja sitä viidettä päivää et sais alottaa kuurin, mut niitä menkkoja ei sitte tullukkaan.

ne on muistaakseni aika kalliita mut varmasti sen arvosia.
ootappa mulla on statistiikkaa jossaki tuosta toimimisesta.

tässä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1005326,75 ja viimenen sivu :)
 
Minä jätän tässä kierrossa terolutit ottamatta. Kokeillaan jos Metforem olisi kierron tasoittanut (ovulaatio jos tulisi) jos kp 40 ei ole alkanut vielä vuoto ja testi näyttää negatiivistä, otan terolutit jotta vuoto alkaa. Tämä toistetaan vielä kerran tai kaksi ja jos ei ole tärpännyt aloitetaan ilmeisesti sitten clomit.

Ellei sitten jo tämän kierron jälkeen kunnes lääkäri katsonut verikokeen tuloksen..
 
p
No meillä on kahdeksas yrityskierto menossa. Sitä ennen vaan oltiin n. vuosi varmoilla päivillä ja keskeytetyllä yhdynnällä eikä aina niilläkään, ja keskeytetty on pelannu mun kohdalla vähän liiankin hyvin itse asiassa varmaan 3 vuotta. Eli syytä uskoa että jotain häikkää on, vaikka varsinaisesti vasta tuo n. 8 kk yritetty.
 

Yhteistyössä