Mulle tuli dna:lta tällainen postissa... siis tarkoittaako tää nyt oikeesti sitä, että poika saa ilmaiset puhelut loppu vuodeksi?

  • Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti
AinaHarmaa
Tuli siis toi sim-kortti ja kirjeessä lukee että dna-dna puhelut 0e vuoden loppuun, ( mulla on dna ) lisäksi puherahaa 10e.
Kaikille koululaisille tää , kyseessä siis dna prepaid.
 
saunalahtelainen
täh.. ai et oo varmasti tilannu...kui oot prepaidin saanu postissa..onpas outoo. ja ei prepaidissa ei oo kuukaus maksua..mut eikös prepaidit saa vaan ärrältä. ja kui tää on sun pojalle..ai siis kaikki koululaiset saanu tommosen. aika jännä:) toisaalta hyvä juttu..meneeks sun poika ny syksyl eka luokalle..vai jakaako dna kaikille dna asiakkaiden lapsille noita prepaideja kotiin..
 
Mulle tuli samanlainen, ja poika siis menossa kouluun. Ymmärsin, että korttiin voi ladata prepaid-aikaa, mutta valmiina siinä ei sitä oo. Ja ilmaiset dna-dna-puhelut tosiaan luvattiin. Mitään en oo mäkään tilannut. Talvella tosin otin itelleni dna-liittymän, kun puhelinmyyjä sitä tyrkytti ja kehui kuukausimaksuttomuutta ja noita ilmaisia dna-dna-puheluita. Mutta tuntuu vähän, että lopetan pikimmiten senkin littymän. Ärsyttää tollainen tupouttaminen.
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mulle tuli samanlainen, ja poika siis menossa kouluun. Ymmärsin, että korttiin voi ladata prepaid-aikaa, mutta valmiina siinä ei sitä oo. Ja ilmaiset dna-dna-puhelut tosiaan luvattiin. Mitään en oo mäkään tilannut. Talvella tosin otin itelleni dna-liittymän, kun puhelinmyyjä sitä tyrkytti ja kehui kuukausimaksuttomuutta ja noita ilmaisia dna-dna-puheluita. Mutta tuntuu vähän, että lopetan pikimmiten senkin littymän. Ärsyttää tollainen tupouttaminen.
Väärin, kokeilin korttia ja siinä on valmiina se 10e!!!! Ja lisäksi kun rekisteröi sen 7e lisää!
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mulle tuli samanlainen, ja poika siis menossa kouluun. Ymmärsin, että korttiin voi ladata prepaid-aikaa, mutta valmiina siinä ei sitä oo. Ja ilmaiset dna-dna-puhelut tosiaan luvattiin. Mitään en oo mäkään tilannut. Talvella tosin otin itelleni dna-liittymän, kun puhelinmyyjä sitä tyrkytti ja kehui kuukausimaksuttomuutta ja noita ilmaisia dna-dna-puheluita. Mutta tuntuu vähän, että lopetan pikimmiten senkin littymän. Ärsyttää tollainen tupouttaminen.
et kai hävittänyt korttia? Saathan kuitenkin sen 10e ilmaista puheaikaa.
 
AinaHarmaa
nosto, jos joillekin teistä tulee toi, kyse on siis prepaid liittymästä jonne valmiiksi jo ladattu se 10e. Ja kun vielä rekisteröityy niin saa 7e lisää.
Ei kannata heittää hukkaan, sillä kuitenkin puhuu pitkään!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja saunalahtelainen:
täh.. ai et oo varmasti tilannu...kui oot prepaidin saanu postissa..onpas outoo. ja ei prepaidissa ei oo kuukaus maksua..mut eikös prepaidit saa vaan ärrältä. ja kui tää on sun pojalle..ai siis kaikki koululaiset saanu tommosen. aika jännä:) toisaalta hyvä juttu..meneeks sun poika ny syksyl eka luokalle..vai jakaako dna kaikille dna asiakkaiden lapsille noita prepaideja kotiin..
toi oli joku tollanen koululaisten juttu =) meille tuli kans mutta ei kyllä tarvita...
 
Se on mainos, jonka tavoitteena on saada koululaiset DNA:n käyttäjiksi.

Matkapuhelinoperaattorin uuden asiakkaan hankintakustannus on luokkaa 50 - 100 ?. Tuollainen kirje maksaa lähettää joku 40 c, SIM-kortti ehkä 5 ? ja puheaika DNA-DNA on tietenkin DNA:lle täysin ilmaista.

Koska DNA-DNA puhelut tarjotaan ilmaiseksi, vaihtavat vanhemmat toivottavasti omatkin liittymänsä DNA:han samalla kun soittavat sen 7 ? rekisteröintiedun.

Catch tuossa on, että noiden liittymien puheluhinnat ovat sen vuoden jälkeen korkeampia kuin muissa liittymissä. Lisäksi sen ekan vuoden aikana muihin liittymiin soitto on tod. näk. normaalia hintatasoa kalliimpaa myöskin.

Lisätietoa: halvin liittymä
 
Joo, toi "ilmaisen koukun tarjoaminen" mua just ärsyttää. :headwall: Ehkä käytän edut ite ja sitten saa dna:t häipyä meidän perheestä. Saunalahdelta otettiin vähän samanlainen liittymä pojalle, kun sillä voi soittaa ilmaiseksi isän työpuhelimeenkin.
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joo, toi "ilmaisen koukun tarjoaminen" mua just ärsyttää. :headwall: Ehkä käytän edut ite ja sitten saa dna:t häipyä meidän perheestä. Saunalahdelta otettiin vähän samanlainen liittymä pojalle, kun sillä voi soittaa ilmaiseksi isän työpuhelimeenkin.
No mutta haloo, se on vain prepaid liittymä! Eihän siihen tarvi ladata sit sen jälkeen mitään jos ei halua! Kyllä mulle vaan kelpaa 17e ilmaista puheaikaa....
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
näissä on aian koira haudattuna., ilmaista juttua ei olekaan.
Heittäisin sen roskiin.
tää on prepaid liittymä, joka mun pojalle tuli. Kun ne rahat on käytetty, voin heittää sen kortin roskiin ja ostaa ( !! ) uuden eri liittymästä.

Ehkä heität sen sit ite roskiin ja valitat ja kerjään täällä palstalla kun ei ole rahaa puhelimiin?

Ja ps. testasin jo liittymän ja siinä on 17e puheaikaa.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
näissä on aian koira haudattuna., ilmaista juttua ei olekaan.
Heittäisin sen roskiin.
tää on prepaid liittymä, joka mun pojalle tuli. Kun ne rahat on käytetty, voin heittää sen kortin roskiin ja ostaa ( !! ) uuden eri liittymästä.

Ehkä heität sen sit ite roskiin ja valitat ja kerjään täällä palstalla kun ei ole rahaa puhelimiin?

Ja ps. testasin jo liittymän ja siinä on 17e puheaikaa.
olkoon vaan puheaikaa, mutta usein niisä on joku sellainen jutu että pitää jatkaa jne....
kytkykännyt on kanssa ihan huijausta, tää o vähän sama juttu. Oeltko takkaan lukenut ehdot enen käyttönottona, kaikki pienetkin präntit
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
näissä on aian koira haudattuna., ilmaista juttua ei olekaan.
Heittäisin sen roskiin.
tää on prepaid liittymä, joka mun pojalle tuli. Kun ne rahat on käytetty, voin heittää sen kortin roskiin ja ostaa ( !! ) uuden eri liittymästä.

Ehkä heität sen sit ite roskiin ja valitat ja kerjään täällä palstalla kun ei ole rahaa puhelimiin?

Ja ps. testasin jo liittymän ja siinä on 17e puheaikaa.
olkoon vaan puheaikaa, mutta usein niisä on joku sellainen jutu että pitää jatkaa jne....
kytkykännyt on kanssa ihan huijausta, tää o vähän sama juttu. Oeltko takkaan lukenut ehdot enen käyttönottona, kaikki pienetkin präntit
on se sellainen jut

 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
näissä on aian koira haudattuna., ilmaista juttua ei olekaan.
Heittäisin sen roskiin.
tää on prepaid liittymä, joka mun pojalle tuli. Kun ne rahat on käytetty, voin heittää sen kortin roskiin ja ostaa ( !! ) uuden eri liittymästä.

Ehkä heität sen sit ite roskiin ja valitat ja kerjään täällä palstalla kun ei ole rahaa puhelimiin?

Ja ps. testasin jo liittymän ja siinä on 17e puheaikaa.
olkoon vaan puheaikaa, mutta usein niisä on joku sellainen jutu että pitää jatkaa jne....
kytkykännyt on kanssa ihan huijausta, tää o vähän sama juttu. Oeltko takkaan lukenut ehdot enen käyttönottona, kaikki pienetkin präntit

siis haloo ihmiset! Kun kyseessä on prepeid! Ja juu on soitettu ja luettu jne.

 

Yhteistyössä