Mulle tuli kahdessa päivässä vauvamaha!!! (kuvakin :D )

Hitto, kun mä oon ihmetellyt että eikö sitä lainkaan tuu. Viikkoja 16+2 ja tähän asti piiiiiiiieni, lähes olematon, pömppö alavatsalla. Nyt se tuli sitten. Rytinällä :D:D:D

...näinkin ilmotusluontoinen asia tällä kertaa... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mullakin tuli aikoinaan ihan hetkessä. Eka ei ollu pitkään aikaan mitään nähtävissä, sit yhtäkkiä se posahti näkyville :D
:D:D Mä jo tein joku aika sitten ketjun, että kun ei mulla oo mitään mahaa. Ja että posahtaakohan se just kesken jonkun kauppareissun, niin että farkuista sinkoaa napit mäelle :D ... Semmonen turpea olo oli kyllä muuten. Tuntui että kaikki katsovat vaan että 'toi on vissiin alkanu syödä vähän tukevammin'... :kieh:
 
Onpa nätti masu. Miks kaikilla on raskausvatsa tollee hienosti koko vatsan kaaren mukaisesti menevä siis kun mulla se oli vaan siellä ihan alhaalla, ekat kuukaudet näytti siltä kuin olis ollut hillitön pissahätä kun alavatsa niin pullotti, mutta muualla ei mitään :(
 
Mulla on rv12 jo tällanen pallo, josta ei voi kyllä enää erehtyä, että mikä se on. Mutta äkkiä sekin sai muotonsa, viel ihan just ei ollu ollenkaan noin "vauvamahamainen".
Nätti koko mahan masu =) oma on aina ollut mallia "pallo"
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onpa nätti masu. Miks kaikilla on raskausvatsa tollee hienosti koko vatsan kaaren mukaisesti menevä siis kun mulla se oli vaan siellä ihan alhaalla, ekat kuukaudet näytti siltä kuin olis ollut hillitön pissahätä kun alavatsa niin pullotti, mutta muualla ei mitään :(
No mutta kiitos :) Siis mulla oli tähän asti juur tommonen kuvailemasi alavatsapöhötys, nyt se on jotenkin noussut, kuten kuvastakin huomaa. Ja housut ei enää kinttaa siitä alavatsalta silleen kuin aiemmin. Mulla nousee loppuakohti tonne tisseihin asti vatsa, eikä se sitten enää kovinkaan kaunis ole :/ Johtuu vissiin tästä vähän lyhyestä keskirungosta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onpa nätti masu. Miks kaikilla on raskausvatsa tollee hienosti koko vatsan kaaren mukaisesti menevä siis kun mulla se oli vaan siellä ihan alhaalla, ekat kuukaudet näytti siltä kuin olis ollut hillitön pissahätä kun alavatsa niin pullotti, mutta muualla ei mitään :(

hih, mullaki oli alussa noin ku maha alko kasvaa nyt tuntuu ettei kasvais enään kun joutuu teettää vaatteet ja ne maksaa niin pirusti. mutta silti kummiski toivon että tulis jo niin iso etten mahdu liikkuu :D joo-o. rv. 18 , ei jaksa oottaa että olis jo joku 40 rv :D
 
Zoe-F
No joo, kieltämättä toi yllätti mutkin. Pari viikkoa sitten ei ollu suunnilleen mitään ja sit yhtäkkiä vaan poks. Ei kyllä napit singon pöksyist tai mitää, mut oli pakko lähtä ostaa toppii ja paitaa mitkä riittää mahan yli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onpa nätti masu. Miks kaikilla on raskausvatsa tollee hienosti koko vatsan kaaren mukaisesti menevä siis kun mulla se oli vaan siellä ihan alhaalla, ekat kuukaudet näytti siltä kuin olis ollut hillitön pissahätä kun alavatsa niin pullotti, mutta muualla ei mitään :(
No mutta kiitos :) Siis mulla oli tähän asti juur tommonen kuvailemasi alavatsapöhötys, nyt se on jotenkin noussut, kuten kuvastakin huomaa. Ja housut ei enää kinttaa siitä alavatsalta silleen kuin aiemmin. Mulla nousee loppuakohti tonne tisseihin asti vatsa, eikä se sitten enää kovinkaan kaunis ole :/ Johtuu vissiin tästä vähän lyhyestä keskirungosta :|
Mulla oli loppuun saakka se siellä alhaalla, eikä ikinä noussut rintoihin saakka. Enkä mäkään mikään pitkä ole eli ei ainakaan siitä johtunut. Mutta mua siis aina harmitti se, että maha oli niin ruman mallinen :ashamed:
No, onneks sieltä ulos tuli kuitenkin ihan suloiset pojat ettei niihin vaikuttanut vatsan malli ;)
Mutta onnea sulle odotuksen johdosta ja hyvää vointia toivottelen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No joo, kieltämättä toi yllätti mutkin. Pari viikkoa sitten ei ollu suunnilleen mitään ja sit yhtäkkiä vaan poks. Ei kyllä napit singon pöksyist tai mitää, mut oli pakko lähtä ostaa toppii ja paitaa mitkä riittää mahan yli.
Juu, just näin. Sunnuntaina mun maha pilkotti housun kauluksen yläpuolelta n. sentin verran, vaikka mulla oli samat kledjut mitä lauantainakin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onpa nätti masu. Miks kaikilla on raskausvatsa tollee hienosti koko vatsan kaaren mukaisesti menevä siis kun mulla se oli vaan siellä ihan alhaalla, ekat kuukaudet näytti siltä kuin olis ollut hillitön pissahätä kun alavatsa niin pullotti, mutta muualla ei mitään :(
No mutta kiitos :) Siis mulla oli tähän asti juur tommonen kuvailemasi alavatsapöhötys, nyt se on jotenkin noussut, kuten kuvastakin huomaa. Ja housut ei enää kinttaa siitä alavatsalta silleen kuin aiemmin. Mulla nousee loppuakohti tonne tisseihin asti vatsa, eikä se sitten enää kovinkaan kaunis ole :/ Johtuu vissiin tästä vähän lyhyestä keskirungosta :|
Mulla oli loppuun saakka se siellä alhaalla, eikä ikinä noussut rintoihin saakka. Enkä mäkään mikään pitkä ole eli ei ainakaan siitä johtunut. Mutta mua siis aina harmitti se, että maha oli niin ruman mallinen :ashamed:
No, onneks sieltä ulos tuli kuitenkin ihan suloiset pojat ettei niihin vaikuttanut vatsan malli ;)
Mutta onnea sulle odotuksen johdosta ja hyvää vointia toivottelen =)
Hih. Mä oisin pojista halunnut just semmosen alhaalla olevan pallovatsan... =) Eihän sitä ikinä voi omaansa täysin tyytyväinen olla ;) Toi rintoihin asti tuleva on vaan epämiellyttävä, koska kun se on niin ylhäällä niin hengittäminen on kurjaa :/

Ja kiitoksia kovasti :flower:
 
Mulla oli kans saman mallinen vauvamasu. Ja sit se tosissaan lähti heti rintojen alta ja oli loppuaikaan ihan valtava! Tietyllä tavalla se oli ihana mutta kyllähän se hengittämistä hankaloitti ja ahdisti. Mulla muutenki posahti maha niin aikasin että joskus kans 16 rv:n tienoilla ku olin töissä pk:ssa niin lasten äiskät kyseli että millon on la :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mulla oli kans saman mallinen vauvamasu. Ja sit se tosissaan lähti heti rintojen alta ja oli loppuaikaan ihan valtava! Tietyllä tavalla se oli ihana mutta kyllähän se hengittämistä hankaloitti ja ahdisti. Mulla muutenki posahti maha niin aikasin että joskus kans 16 rv:n tienoilla ku olin töissä pk:ssa niin lasten äiskät kyseli että millon on la :D
Siis mun mielestä tää 16+ on MYÖ-HÄÄÄÄÄÄÄÄN :D Mä oon hemmetin kateellisena tuijottanut toisten massuja odotuspuolella jo tovin, ja surkutellut omani totaalista olemattomuutta! Ja jos tää nyt jumantsuikka on jotain turvotusta, joka laskee parin päivän päästä, niin kyllä itku pääsee! :snotty:
 

Yhteistyössä