Mummoikäiset hoi

  • Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti
äippäjapojat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 11:05 mummeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 10:30 äippäjapojat kirjoitti:
jops.mun äippä on nytten 45vuotias ja sillä on jo 4 lasten lasta. kummatkin äidin tytöt, minä ja siskoni ollaan saatu 2 lasta. minä poikia sisko tyttöjä...
olisihan se outoa jos äidilläni olisi 5 vuotias...(eli 40v saanut vielä lapsen) täytyy myöntää et oon kyllä itsekkin katsonut pitkään jotain vanhan näköistä pariskuntaa jos heillä on ollut PIENIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!! / VAUVOJA!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka kyllä itsekkin olen niin moneen pitkään katseeseen törmännyt kun olen 21 ja 2 lasta mukanani pyörii... että..

voit ihan rauhassa vaikka pysähtyä ja ihmetellä ääneen kun kesällä minä 44v työnnän omaa vauvaani ja tyttäreni 25v omaansa.eikä meitä kumpaakaan yhtään hävetä!!EIPÄ SITÄ KAIKKI MUMMOT PYSTYKKÄÄN TEKEMÄÄN LAPSENLAPSELLEEN KAVERIA :LOL:
siis en mielestäni laittanut mitän pahaa viestiä... koitin vain selventää että myös NUORIA äitejä katsotaan pahalla silmällä, ja yllensä näin tekevät VANHEMMAT IHMISET! että miksei sitten NUORI saisi katsoa pitkään KUN VANHA työntää kärryjä????OUTOA!
no minä voin ihan hyvin tulla katsomaan teitä, ja onnitella! :hug:
mutta itse henkilökohtaisesti en kyllä haluasi äitini saavan lapsia minun lapsille kavereiksi.mutta ... :heart:
 
No täällä yksi esimerkki onnellisesta yli 40v äidistä. Synnytin 3- lasta alle 25v ja samana vuonna kun täytin 40 sain jälleen kokea odottamisen ja vauvan hoidon ihanuuden. Lapseni tulee tänä vuonna 5v ja itse 45v. En ole kokenut mitään negatiivista nuorempien äitien taholta. Mummouden iloa en ole vielä saanut kokea, mutta sen aika tulee varmaan myöhemmin.
 
lisään vielä että työssäni olen joutunut kohtaamaan niin monenlaisia perheitä( mt- huume- alkoholi- väkivaltaongelmaiset ja huostaanotot)että en kiinnitä huomiota kadulla kulkevien äitien ikään. tärkeintä on lapsen hyvinvointi olipa äiti sitten nuori tai vanhempi.itse olin onnellinen lapsistani nuorempana ja niin myös tästä ihanasta iltatähdestämme,samoin kuin koko perheeni.
-
:flower:
 

Yhteistyössä