Mun 14 v lasten hoitaja

on NIIN hyvä leikkimään ja hoitamaan lapsiani ! Lapset nauttii (2v ja 6kk).

Kävin nopsaan kaupassa kun hoitaja oli. Ja kun tulin takaisin ja hoitaja lähti, niin huomasin että se oli ripustanut koneesta KUIVAT LIKAISET PYYKIT kuivumaan..

:whistle:

jotenkin hellyttävää, kun oli yrittänyt auttaa ja tehdä jotain kotitöitä samalla. nauratti niin, että esikoinen katsoi ihan ihmeissään että mitä äiti oikein nauraa pyykkitelineelle :)
 
:LOL:

Hyvin huomaavainen ja kiva hoitaja, pakko myöntää.
Mutta ei ehkä kovin kokenut kotitöissä... Kyllä se siitä, sitähän voi opettaa. Muista pistää seuraavan kerran kone päälle, kun jätät hoitajalle lapset...
 
sanotaanko, että on melko hajamielinen, mutta lapset muistaa hoitaa ERINOMAISESTI! äitinsä on pph ja tämä tyttö hoitanut samalla kotona innoissaan näitä äitinsä hoitolapsia :)

kyllähän tyttö oppii vielä varmasti tuon pyykkihuollonkin, mun mielestä on tärkeintä että lapsilla turvallinen ja hyvä olla hoitajan kans. viis pyykeistä ja kotihommien onnistumisesta =)
 
tiiu
Alkuperäinen kirjoittaja vaahteramäki:
sanotaanko, että on melko hajamielinen, mutta lapset muistaa hoitaa ERINOMAISESTI! äitinsä on pph ja tämä tyttö hoitanut samalla kotona innoissaan näitä äitinsä hoitolapsia :)

kyllähän tyttö oppii vielä varmasti tuon pyykkihuollonkin, mun mielestä on tärkeintä että lapsilla turvallinen ja hyvä olla hoitajan kans. viis pyykeistä ja kotihommien onnistumisesta =)
Voin hyvin ajatella, että itse olisin toiminut samoin tuon ikäisenä kun kävin hoitamassa kahta lasta :D Tykkäsin perheestä hirmuisesti ja halusin auttaa, joten olisin voinut innoissani nostella pyykit kuivumaan huomaamatta, että pyykit oli likaisia ja jo kuivia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaahteramäki:
sanotaanko, että on melko hajamielinen, mutta lapset muistaa hoitaa ERINOMAISESTI! äitinsä on pph ja tämä tyttö hoitanut samalla kotona innoissaan näitä äitinsä hoitolapsia :)

kyllähän tyttö oppii vielä varmasti tuon pyykkihuollonkin, mun mielestä on tärkeintä että lapsilla turvallinen ja hyvä olla hoitajan kans. viis pyykeistä ja kotihommien onnistumisesta =)
Voin hyvin ajatella, että itse olisin toiminut samoin tuon ikäisenä kun kävin hoitamassa kahta lasta :D Tykkäsin perheestä hirmuisesti ja halusin auttaa, joten olisin voinut innoissani nostella pyykit kuivumaan huomaamatta, että pyykit oli likaisia ja jo kuivia :LOL:
joo tämä hoitaja tykkää olla meillä älyttömästi. laittaa aina viestiä, et saako tulla hoitaa lapsia =) ja on varmaan niin tohkeissaan sit, ettei aina ihan hiffaa kaikkea :heart:
 

Yhteistyössä