mun äidin koira on sekaisin

  • Viestiketjun aloittaja houhou
  • Ensimmäinen viesti
houhou
sille tulee aina kun mä käyn siellä joku valeraskaus..:D alkaa hoitaa pehmolelua ja pomppii 17v koiravanhuksen päälle ja vahtii mua kun hai laivaa:/ raskaana siis oon mut ei kai se sitä voi tietää:p
 
"vieras"
[QUOTE="vatelma";24750559]hulluja elukoita:D vähän olis hienoa kun itsekin pystyis haistamaan jos on itse raskaana:p[/QUOTE]

Mun mies haistaa, milloin mulla on kuukautiset tulossa. Pari päivää etukäteen.
 
meidän uroskoira on haistanu/huomannu raskauden molemmilla kerroilla jo ennen kun olen testiä kerenny tekemään. Molemmilla kerroilla koira vaan on istunu mun edessä ja tapittanu mua ihan taukoamatta pää kallellaan yötä päivää ja seurannu mua ihan jatkuvasti. Normaalisti meillä koira ei käyttäydy näin...
 
Kyllä eläimet tietää nää asiat. Joku ihme vaisto kait se on. Mä kun rupesin esikoista odottamaan niin ennen kuin edes tiesin että oon raskaana niin meiän kaks kissaa alko piirittämään mua, aina kun tulin sohvalle istumaan, tulivat viereen kiehnäämään ja puskivat mahaa tai tekivät pesiä mun mahan päälle. Pienempi kissa seuras mua jopa suihkuun :D Ihmeteltiin sitä aikamme kunnes tajusin että menkat on myöhässä :)
 

Yhteistyössä