Mun elämäntavat ovat aivan retuperällä. Auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja Mässääjä
  • Ensimmäinen viesti
Mässääjä
En edes tiedä koska olen viimeksi harrastanut liikuntaa. Luulisi , että syksyllä olen käynyt kävelyllä. Ajan autolla joka paikkaan. Liikunnasta en saa mitään mielihyvää.
Syön koko ajan. Napostelen aamusta iltaan.
Herkkuja syön joka päivä. Lounaaksi haen 1-2krt viikossa pizzan tms.

Motivoikaa nyt mua ! Terveys ihan retuperällä!

Hoikka olen (171/59) eli paino-ongelmaa ei ole.
 
Etsi liikuntamuoto joka sinua kiinnostaa. Pidä yksi karkkipäivä viikossa.

Itselle mieluisia liikuntamuotoja on eri ryhmäliikunnat ja kuntosali. Karkkipäivä on yleensä lauantai, mutta sunnuntain puolellekin helposti lipsahtaa. Viimeistään maanantaina ruotuun.

Kiloklubi.fi voi kirjata kaikki syömiset ylös ja se kertoo, paljonko syöt kaloreita ja syötkö riittävästi kasviksia, hyviä rasvoja, proteiinia, hiilareita, kuitua yms. Sinne voi myös kirjata omat liikunnat.
 
giraffi
Itselläni oli aika samanlainen tilanne joskus, tässä muutama helppo vinkki jotka ainakin omalla kohdallani toimivat!
-Kävele lyhyet matkat! (aloitin itse kävelemällä edes kauppaan asti, johon matkaa vain 500m..)
- Pakota itsesti käymään joka päivä puolen tunnin kävelyllä! Tulee kivan freesi olo kun saa raitista ilmaa ja posket ihanan punaisiksi.
- Etsi muitakin kivoja liikuntamuotoja! Talvella itsestäni mukavia ovat olleet zumba, pulkkailu, luistelu, ratsastus.. Niissä sitten yrittää käydä edes sen kerran viikossa!

Ota selkeät ruokailuajat! Innostu ruuanlaitosta niin ei tee mieli hakea lounaaksi aina pitsaa! :) Rajoita herkuttelu yhteen päivään viikossa! (eikä tarkoita, että sinäkään päivää tarvitsisi mättää herkkuja aamusta iltaan vaan esim karkkipussi riittää..)
 

Yhteistyössä