mun hiukset...=(

  • Viestiketjun aloittaja kalju tulevaisuus?
  • Ensimmäinen viesti
kalju tulevaisuus?
Mun hiukset lähtee päästä kokonaan, tai ainakin siltä tuntuu. Poika on jo 10 kuukautta vanha, ei sen hormonien pitäis enää vaikuttaa hiusten lähtöön. Vai vaikuttaako? Olen syönyt kohta purkillisen Priorin-valmistetta, ei mainittavia tuloksia... Tukkaa lähtee edelleen runsaasti. Joskus kuulin että jos lähtee yli 30 hiusta päivässä, on hiusten lähdöstä kyse. Mulla lähtee yksin harjaamalla aamulla sen verran hiuksia... Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Mikä auttoi/auttaisi tähän?...help...
 
asdf
ööö ei ole todellista että 30 hiusta ja sitte ois jo hiusten lähdöstä kysymys?? Se on jotai 130 varmaan :D Mulla lähtee aina ihan kaameesti hiuksii päästä harjatessa, lähteny useen vuoden ajan ja edelleen tuolla sen verran on että voi jopa kampauksia tehä :D
 
Olen lukenut eri lähteistä eri aikoina, että normaalisti hiuksia lähtee 20-100, 30-100, 100-150 tai jopa 100-200 päivässä. Olen synnyttämätön ja lapseton nuori ihminen, ja hiuksia lähtee päivittäin/joka toinen päivä suikussa hiukset pestessä sekä kammatess/harjatessa ihan kiitettävät määrät, eikä kaljuuntumista ole ainakaan vielä havaittavissa :D Ja on lähtenyt näin paljon jo vuosia. Ehkä se kaljuus hiipii hiljalleen.. Tai ei.

Mutta jos asia vaivaa, niin kannattaa varmaan lekurista tiedustella.
 
meikkis
mä ostin luontaistuote kaupasta biotiini valimistetta,mulla jeesas sen verran että uutta hiusta rupes pukkaamaan n kolmen kuukauden jälkeen.ei maksa paljon alle 20e 300kappaletta,paremmin toimi kuin priorin.
 

Yhteistyössä