Mun kulta sitten lähti toiseen maahaan työmatkoille:,(((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En oikeastaan katso sillä silmällä, ei mua muut kiinnosta, samoin mun miestä. Me ollaan miehen kanssa luonnesta monissa asioissa samoja. Työmatka miehelle tarkoita 24/7 työtä, eikä naisia tai miehiä katsominen, kun ei se muutenkaan siitä paljon kiinnosta=). Miehelle vaikka kuinka kaunis tai älykäs nainen tulee vastaan, se lähetä siitä mistä se tuulikin. Iteasiassa sillä oli varma 10naista jotka oli sen perässä, mutta se ei halunnut ketä muuta, minua vain. Muistan kun yks hermostui, kun tuli ovelle ennen joulua joku blondi ja toi lahjan ja mä avaasin oven miehen kaa, oli sillä kyllä naama ihan punaisena:D, se oli joskus 2v sitten.
Siis sun ex vai? Koska tämän nykyisen kanssa ette ole kahta vuotta vielä ydessä olleet.
 
voi teitä..
Taas tähän ketjuun kasautuu nämä joilla on paha olla ja pakko purkaa se johonkin. En voi uskoa miten lapsellisesti aikuiset (?) ihmiset käyttäytyvät, pelottaa ihan millaista esimerkkiä annatte mahdollisille lapsillenne, eihän tuollainen ole ihan normaalia. Kiitos Milanna, että toimit näille katkerille itkijöille eräänlaisena pahan olon purku- kohteena, päivän hyvä työ taas tehty :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26978856]Siis sun ex vai? Koska tämän nykyisen kanssa ette ole kahta vuotta vielä ydessä olleet.[/QUOTE]

Haha me ollaan jo 2v ja 3kk yhdessä. Meillä vauvakin jo 5,5kk ikäinen:LOL:
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä..;26978949:
Taas tähän ketjuun kasautuu nämä joilla on paha olla ja pakko purkaa se johonkin. En voi uskoa miten lapsellisesti aikuiset (?) ihmiset käyttäytyvät, pelottaa ihan millaista esimerkkiä annatte mahdollisille lapsillenne, eihän tuollainen ole ihan normaalia. Kiitos Milanna, että toimit näille katkerille itkijöille eräänlaisena pahan olon purku- kohteena, päivän hyvä työ taas tehty :D
:D
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;26978166:
ja melko harvoin tällä palstalla kävijänä on pakko vastata, ihan karmeeta miten toiset vastaa toisen ketjuun. Jos ärsyttää, onko edes pakko vastata. Hävettää ihan teidän mammojen puolesta.
Minäkään en ymmärrä miksi pitää lukea saati vastata jos niin ärsyttää jonkun viestit. Jättäisi vain omaan arvoonsa jutut.
 
"vieras"
Haha me ollaan jo 2v ja 3kk yhdessä. Meillä vauvakin jo 5,5kk ikäinen:LOL:
Oletko sinä liuottanut aivosi jollakin substanssilla kun et itse muista mitä on tapahtunut ja miten paljon aikaa on kulunut?. Tässä ketjussa, josta on aikaa alle kaksi vuotta, asut vielä eksäsi kanssa (tosin heiluit muiden miesten kanssa). Mistä itse asiassa lasket että seurustelusi nykyisen miehesi kanssa on alkanut?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1879926-mika-ilta-yo-oli-d/
 
Laskemalla selviää
[QUOTE="vieras";26979534]Oletko sinä liuottanut aivosi jollakin substanssilla kun et itse muista mitä on tapahtunut ja miten paljon aikaa on kulunut?. Tässä ketjussa, josta on aikaa alle kaksi vuotta, asut vielä eksäsi kanssa (tosin heiluit muiden miesten kanssa). Mistä itse asiassa lasket että seurustelusi nykyisen miehesi kanssa on alkanut?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1879926-mika-ilta-yo-oli-d/[/QUOTE]

Mitä ilmeisesti tämä nykymies on tää "rikas" ja tän ketjun aikoihin jo 6kk suhdetta takana - mut ex:stä se oli näköjään silloin "ok", kun ei tee mitään...?
 
:(
Lukasin silmäillen ton vanhan ketjun...niin surullista luettavaa. Miten ihmeessä Venakko saattoi exäänsä kusettaa silmään ja pitää pilkkanaan? Millanen ihminen on sisältään tällanen?
 
--
Haha me ollaan jo 2v ja 3kk yhdessä. Meillä vauvakin jo 5,5kk ikäinen:LOL:
Miten voi olla mahdollista kun 24.11.2010 olet ollut vielä ex-miehesi kanssa ja kirjoittanut näin;

"yhdessä strippibaarissa ja jopa olin lavallekin, kun se halusi että menen sitten maksasi tarpeeks mä meninkin sitten se huusi kaikille että katsokaa tämä on mun kulta. Ei hitto mikä 3vkoa mulla jo nyt menossa, vielä vähän ja mua saa johonkin hullujen taloon lähetä. No mut pääasia mies mulle ei yhtään vihainen"
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä..;26978949:
Taas tähän ketjuun kasautuu nämä joilla on paha olla ja pakko purkaa se johonkin. En voi uskoa miten lapsellisesti aikuiset (?) ihmiset käyttäytyvät, pelottaa ihan millaista esimerkkiä annatte mahdollisille lapsillenne, eihän tuollainen ole ihan normaalia. Kiitos Milanna, että toimit näille katkerille itkijöille eräänlaisena pahan olon purku- kohteena, päivän hyvä työ taas tehty :D
No, sen nyt arvasi jo avaamatta ketjua, että se on taas tätä. laumaihmiset haukkuvat sitä ketä toisetkin ja tästä on tullut jo tapa. ei ne osaa hävetä, ihan sama mitä sanot. oma mitättömyys pitää johonkin purkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Venakko Milanna
Kyllä olen nykymiehen kanssa 2v ja 3kk NOIN. Niin aj exän kaa, ei meillä enää ollut mitään, ei yhtään mitään, asuimme vain yhdessä ja jopa eri huonessa. Jopa silloin kun asuin exällä, asuin täälläkin suurin osaa ajasta vaikkei meillä ollut mitään sillai, ennen kun muutimme yhteen ja pakotin miestä sukupuolitauti testeihin, niin kuin exä, kun olen super tarkaa;)
 
"Vieras"
Kyllä olen nykymiehen kanssa 2v ja 3kk NOIN. Niin aj exän kaa, ei meillä enää ollut mitään, ei yhtään mitään, asuimme vain yhdessä ja jopa eri huonessa. Jopa silloin kun asuin exällä, asuin täälläkin suurin osaa ajasta vaikkei meillä ollut mitään sillai, ennen kun muutimme yhteen ja pakotin miestä sukupuolitauti testeihin, niin kuin exä, kun olen super tarkaa;)
Et ole kyllä muuta kuin supernolo...
 
"Fani"
Missä maassa mies? Eestissäkö?
Kun palaa, järjestä joku kiva yllätys hänelle.

Kerro mulle joku hyvä hapankaaliresepti. Rakastetaan kaupasta ostettua hapankaalia, mutta mitä siitä vois tehdä
Lihan kanssa?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";26979748]Et ole kyllä muuta kuin supernolo...[/QUOTE]

ja kui? Ettei exän kaa eläminen onnistunut? Olen mäkin ihminen ja haluan parempaa itselle. En vitsi elää suhteessa missä pakko kärsiä. Mun nykymies, on minulle kuin unelmamies. Sillä kaikki löytyy mistä tykkään ja rakastan, en mä edes yhtä virheettä ole vieläkään huomannut hänessä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Fani";26979762]Missä maassa mies? Eestissäkö?
Kun palaa, järjestä joku kiva yllätys hänelle.

Kerro mulle joku hyvä hapankaaliresepti. Rakastetaan kaupasta ostettua hapankaalia, mutta mitä siitä vois tehdä
Lihan kanssa?[/QUOTE]

Juu Tallinnassa sillä on firma niin siellä nyt pakko 1vko olla:(

Ostaa tavallinen kaali ja leikka tosi tosi ohueks, laita hapankaalia, pieneksi pilkutettu makkara joku hyvää makuinen laita vähän vettä ja höyryttää noin 1,5 tuntia:) niin tulee hyvää. Smetana päälle voit laita ja kesäsipulia/vihreä
 

Yhteistyössä