Mun lapsilisät ei oo tullu... :(

  • Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Soita kelaan. Kun esikoinen oli pieni, niin kerran kävi niin että lapsiliosää ei ollut tullutkaan. Laittoiivat maksuun samantien, mutta tilille se tuli vasta parin pankkipäivän päästä.
Soitin. Olivat maksaneet toiseen pankkiin, kun asuntolainan takia vaihdettiin pankkia. Uusi tilini avattiin edellispäivänä, että nopiasti se uusi tilinumero on kelalle mennyt.
Harmi vaan, kun ei mulla ole vielä pankkikorttia, eikä verkkopankkitunnuksia ko. tilille. :(
Miten se tilinumero sinne automaattisesti vaihtui? Mun piti ilmoittaa pankkia vaihtaessamme että tilinumero muuttuu ja siltikin seuraavat rahat tuli vielä vanhalle tilille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Soita kelaan. Kun esikoinen oli pieni, niin kerran kävi niin että lapsiliosää ei ollut tullutkaan. Laittoiivat maksuun samantien, mutta tilille se tuli vasta parin pankkipäivän päästä.
Soitin. Olivat maksaneet toiseen pankkiin, kun asuntolainan takia vaihdettiin pankkia. Uusi tilini avattiin edellispäivänä, että nopiasti se uusi tilinumero on kelalle mennyt.
Harmi vaan, kun ei mulla ole vielä pankkikorttia, eikä verkkopankkitunnuksia ko. tilille. :(
No käy pankista nostamassa, jos pakko on niistä saada :)
 

Yhteistyössä