Mun matkasuunnitelmat hyytyi

Mä katselin jokin aika sitten lentoja talvilomalle. Alun perin piti lähteä Madeiralle mutta kun vetkuttelin lentojen oston kanssa niin parhaimmat yhteydet myytiin pois. Aloin katsella lentoja sattumanvaraisesti pitkin Eurooppaa ja huomasin hyvät lennot Napoliin jotka sitten otinkin ettei toistamiseen jää luuta käteen. Matkan idea siis on nähdä Pompeij ja Vesuvius sekä ehkä Herculaneum.

Syy miksi mun suunnitelmat on hyytyneet on se, etten mä tiedä mitä pitäisi tehdä kun nuo yllämainitut on nähty. Lentoja varatessa mulla oli visio Sorrentosta joka sittemmin on saanut kolhuja kun katselin hotelleja sieltä. Koko eteläinen Italia näyttää aika heikohkolta kaikin puolin kun ei ole sesonkiaika.

Meillä on ilmeisesti kolme vaihtoehtoa. Sorrento joka vetelee hiljaiseloa, Napoli jonne ei haluta tai Rooma. Että valitse nyt sitten noista kun mikään tunnu hyvältä. Ehdotuksia ja kokemuksia otetaan vastaan :)
 
"hmh"
Kylmähköähän tuolla on helmikuun lopussa koko saappaassa. Mutta Roomassa nyt on ainakin tekemistä talvellakin. Napoli ei ole mulle tuttu, mutta suuri kaupunkihan sekin on, luulisi sielläkin löytyvän tekemistä. Ruoka ja muoti ja muotoilu sekä ovat Italiassa ihanaa ympäri vuoden.
 
"jenni"
Siis hä?Ymmärsinköhän jotain väärin?Katteli lomakohteita,et saanut mitä ajatteli ja oti summassa nopsaan jotain muuta tajuten että et haluakkaan sinnekkään koska se on jo nähty??En ihmettele että ihmiset velkaantuu jos tällein eletään."otin vaan jotain,ja emmää ny tiiä haluanko..."
 
Mä tykkäsin kyllä Roomasta, muualla Italiassa en ole käynyt. Oltiin tammikuussa muutama vuosi sitten ja lämpöäkin oli +15. Paikalliset mummot kulki turkit päällä ja katseli pitkään kun istuttiin miehen kanssa t-paidoilla terassilla ja nautittiin auringosta :)
 
"hmh"
[QUOTE="jenni";28858224]Siis hä?Ymmärsinköhän jotain väärin?Katteli lomakohteita,et saanut mitä ajatteli ja oti summassa nopsaan jotain muuta tajuten että et haluakkaan sinnekkään koska se on jo nähty??En ihmettele että ihmiset velkaantuu jos tällein eletään."otin vaan jotain,ja emmää ny tiiä haluanko..."[/QUOTE]

Käykö kateeksi? Missä luki että ap on velkaantunut? ... jos työssäkäyvä yrittää matkalle lähteä niin yleensä ratkaisee lomansaannin ajankohta aika lailla...

:D
 
[QUOTE="jenni";28858224]Siis hä?Ymmärsinköhän jotain väärin?Katteli lomakohteita,et saanut mitä ajatteli ja oti summassa nopsaan jotain muuta tajuten että et haluakkaan sinnekkään koska se on jo nähty??En ihmettele että ihmiset velkaantuu jos tällein eletään."otin vaan jotain,ja emmää ny tiiä haluanko..."[/QUOTE]

Juu, summamutikassa kirjoittelin kaupunkien nimiä ja katselin paljonko niihin maksaisi lennot :) Pompeij on on ollut mun "to do" -listalla monta vuotta, joten sitä en valinnut hetken mielijohteesta. Mitä velkaan tulee, niin Napolin lennot oli 400 € halvemmat kuin Funchalin joten plussan puolella ollaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28858265:
Mä tykkäsin kyllä Roomasta, muualla Italiassa en ole käynyt. Oltiin tammikuussa muutama vuosi sitten ja lämpöäkin oli +15. Paikalliset mummot kulki turkit päällä ja katseli pitkään kun istuttiin miehen kanssa t-paidoilla terassilla ja nautittiin auringosta :)
Me ollaan oltu jokunen vuosi sitten helmikussa Firenzessä ja se oli hyvä reissu. Turisteja oli muttei kuitenkaan tungokseen saakka, joten kaikki mitä haluttiin nähdä nähtiin suhteellisen helposti. Accademia oli ainoa paikka jonne jouduttiin jonottamaan vaikka oltiin lähdetty heti aamusta liikkeelle.
 

Yhteistyössä