mun mies lähti tallinnaan

Alkuperäinen kirjoittaja leijonanmorsian:
Niin, mä olen ollut monesti aamuvuorossa ennen yövuoroa |O Eikä siinä välissä mitää nukuta.
käsitänkö oikein että olet myös sinä aikana siis näiden työvuorojen välissä hoitanut lapsia?
Kuinka vanhat sun lapset silloin olivat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Mulle tuli nyt kyllä sellainen fiilis, että oikea ongelma on kyllä muualla kuin tuossa hereilläpysymisessä.
Niin äidithän yleensä on sellaisia masiinoja että pysyvät hereillä 48h ihan heittämällä.
Hä? Mikä ihmeen 48h???
Jos ymmärsin oikein, niin ap herää aamulla ja menee seuraavana yönä yövuoroon. Minun laskuopin mukaan siitä tulee 24 tuntia, missä on jo parin tunnin unetkin sisällä. Ja saa sitten yövuoronsa jälkeen nukkua, kun mies on paikalla lapsia hoitamassa.

juuri näin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
Mä teen 3-vuorotyötä ja on kolme lasta ja pärjään kyllä ilman miestäkin. Monesti on mies reissuissaan ja hyvin pärjään.
kerroppa miten siinä onnistut, kuinka vanhoja lapsesi ja ovatko päiväkodissa???

Kiinnostaisi tietää, jos nimittäin olet kotona hoitamassa lapsia ja teet 3 vuorotyötä eikä lapsesi ole päiväkodissa ja ovat vielä pieniä kuten mulla niin kerro ihmeessä niksisi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
Mä teen 3-vuorotyötä ja on kolme lasta ja pärjään kyllä ilman miestäkin. Monesti on mies reissuissaan ja hyvin pärjään.
Mä tein aikoinaan kolmivuorotyötä ja mulla oli yksi pieni lapsi eikä miestä ollenkaan ja hyvin pärjäsi :xmas:
 
Mä teen aina pätkäaamun ja yön, enkä nuku siinä välissä, en myöskään seuraavana päivänä vaan vasta illalla nukkuun. Hyvin jaksaa ja saa ilmaset "kännit" :D Näin voi myös raskaana olla pikku pöhnässä :D
 
vieras
Täällä myös kolmivuorotyöntekijä ja neljä lasta! En mä koskaan nuku, kun meen ekaan yöhön, kyllä sen yhden yön jaksaa valvoa, sit välipäivinä on kyllä saatava nukkua!'
(ja juu, lapsilla on sekä isä että hoitopaikka ;))
 
Kaiken varalta
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
olen kolmen lapsen kanssa yksin ja yöksi vielä töihin. Oma moka kun menin ehdottaa miehelle että lähtis kun vaparin sai |O
Kai muistit pakata miehelle kumit mukaan ihan vaan kaiken varalta jos vaikka innostuu tekemään heräteostoksia? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Miksi ihmeessä lapsilla ei ole hoitopaikkaa, tuollaisessa tilanteessa?
Jos siis teet 3-vuorotyötä.
koska, teen vain töitä niinä päivinä kun mies on kotona jolloin mies vuorostansa hoitaa lapsia
Etpäs tee :D, esimerkiksi tänään :xmas:
hih hih, niinpä ja se oli juuri se miksi harmittaa ja sanoin että oma moka
Mua kysyttiin ensin että lähdenkö, sanoin että en voi koska menen yövuoroon, sit hokasin että mitäs jos mies haluaisi lähteä joten hän halusi ja sitten vasta tajusin että ilta koituu hankalaksi mulle mutta en viitsiny miehen reissua peruuttaa. Mutta normaalisti hän olisi ollut tänään kotona, itse kysyin haluaako lähteä, oma moka mutta nauttikoot siellä =)

Swing
: Mun veljelläni oli vapari risteilylle, mieheni lähti mun veljeni ja siskoni kanssa risteilylle, joten kuule uskon täysillä kympillä että ei lähde vosuja katselemaan, ja muutenkin mä satun uskomaan mun mieheeni ettei tee typeryyksiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken varalta:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
olen kolmen lapsen kanssa yksin ja yöksi vielä töihin. Oma moka kun menin ehdottaa miehelle että lähtis kun vaparin sai |O
Kai muistit pakata miehelle kumit mukaan ihan vaan kaiken varalta jos vaikka innostuu tekemään heräteostoksia? ;)
luottamus on kaiken a ja o jos mieheni uskoo minuun niin minäkin uskon häneen ja mitä helvettiä se voisi lähteä hoitelee jotakin vosua jos se on mun siskon ja veljen kanssa??
 

Yhteistyössä