Mun mies tunnusti tänään...

  • Viestiketjun aloittaja Star
  • Ensimmäinen viesti
Star
että on pettäny mua 3 kertaa joskus suhteen alkuaikoina.
En tiiä mitä teen!!!
Jotain epäilin, muttei ollut "todisteita". Kaikki ns.yhen illanjuttuja.
Sanoin että haluan erota. En tiedä mitään yksityiskohtia, enkä tiedä miten pitkälle on menty, mutta ahistaa helvetisti!!!Ollaan oltu 8vuotta yhessä ja neljä lastakin on...:(
 
Star
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
En tiedä miten ite reagoisin, suuttuisin toki helkutisti! Mutta tapauksista on kuitenkin jo aikaa, ei varmaan mies enää tekisi moista...
No vaikka ei enää tekis niin miten ihmeessä voin luottaa enää siihen!! Oon hajottanu tästä kämpästäkin jo vaikka mitä...
 
JOS suhteen alkuaikoina tapahtunut, niin siitähän on jo 8v. aikaa... JOS muuten on asiat ja parisuhde kunnossa, niin miks pitäis erota??
Tyhmästi teki mies kun petti. Mutta vielä tyhmemmin teki kun siitä nyt vasta kertoi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Miksi se nyt tunnusti, jos on niistä vuosia jo valehdellut? :(
Mä en kans ymmärrä tota. Keventi omaatuntoaan mutta satutti sillä ap:tä.
Typerä äijä. Olis pitänyt kertoa heti tai näin monen vuoden jälkeen kärsiä tekojensa seuraukset omassa päässään ja olla kertomatta.

Tosi inhottava tilanne. Mua on petetty, ja olen ihan satavarma että jos nykyinen ukko nyt pettäis mua niin loppuis tää juttu tähän vaikka kuinka rakastan sillä en pysty elämään sellaisen asian kanssa (edellisessä suhteessa kyllä kaikkeni yritin).
Mutta jos saisin kuulla 8vuotta vanhoista jutuista niin sattuishan se helvetisti, mutta jos meillä olis mennyt hyvin siihen asti, olisinko mä sillonkin valmis samaan ratkaisuun....?
En osaa sanoa.
Inhottavasti on ukkos kyllä tehnyt!! :hug:
 
Star
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Ja jos olis kertonu silloin heti totuuden ei oltais oltu vuottakaan yhessä!
Ei vieläkään ole liian myöhästä, nyt kun sait tietää totuuden. Tajuaako se edes varastaneensa vuosia sun elämästä?
Sanoinkin kyllä että saa ettiä uuden osoitteen! Ja en oo kyllä itekkää vasta ku 25v että on tässä vielä aikaa muuhunkin...
 
jup
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
että on pettäny mua 3 kertaa joskus suhteen alkuaikoina.
En tiiä mitä teen!!!
Jotain epäilin, muttei ollut "todisteita". Kaikki ns.yhen illanjuttuja.
Sanoin että haluan erota. En tiedä mitään yksityiskohtia, enkä tiedä miten pitkälle on menty, mutta ahistaa helvetisti!!!Ollaan oltu 8vuotta yhessä ja neljä lastakin on...:(

..jos pettänyt 3 krt,tulee pettämään edelleen,joten ap ei se tuohon tule LOPPUMAAN.Kun pettää ,niin on ana PETTÄJÄ.Miksi nyt semmoista rupesi kertomaan ???
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Ja jos olis kertonu silloin heti totuuden ei oltais oltu vuottakaan yhessä!
Ei vieläkään ole liian myöhästä, nyt kun sait tietää totuuden. Tajuaako se edes varastaneensa vuosia sun elämästä?
Sanoinkin kyllä että saa ettiä uuden osoitteen! Ja en oo kyllä itekkää vasta ku 25v että on tässä vielä aikaa muuhunkin...
Mä sanoisin, että yrittäkää antaa anteeksi ja miettiä, miksi tuli petettyä. Avoin kannattaa olla. Eri asia, jos vaan toinen ois pettänyt, mutta kun sinäkin olet. olette samassa veneessä ja se vuotaa.
 

Yhteistyössä