Mun moka? (huutonetistä)

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oma moka. Tieten voi aina kysyä ystävälliseen sävyyn, jos ostaja maksaisi sen erotuksen, etenkin jos hinta kokonaisuudessaan on niiden takia mennyt nollille tai miinukselle. Mutta ostajalla ei ole mitään velvollisuutta maksaa sitä. Itse en kyselisi tuon perään.
 
halipupu
Jos postikuluiksi on ilmoitettu joku summa, niin se on sitten se vaikka oikeasti onkin enemmän. Ei mun mielestä voi periä ostajalta enempää, omaan pikkkiin menee, valitettavasti tai jos multa perisit, niin negan saisit palautteeksi.
 
ei pelkkä paino
Näitä mokia tulee jatkuvasti, kun myyjät eivät osaa arvioida hintaa tai eivät osaa lukea Itellan hinnastoja ja lähetysten kokorajoja. Samoin eivät osaa laskea, että lähetyskuluihin voi kuulua muutakin kuin postimaksu (pakkaus, teippiä, kirjekuori, postituskotelo jne.)
 
mm
Mulle on pari kertaa käyny niin, että olen maksanu huudostani myyjän ilmottamat postikulut.
Myyjät ei ole pyytäneet lisää, mutta kun tuote on saapunu olen huomannu että postikulut on ollukki enemmän.
Olen sitten itse maksanu puuttuvan summan vaikkei sitä ookkaa pyydetty.
Voipi sullekki käydä noin jos on rehellinen ostaja.

En kuitenkaan menis pyytämään lisää kun olet tietyn postikulun jo pyytäny..
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mulle on pari kertaa käyny niin, että olen maksanu huudostani myyjän ilmottamat postikulut.
Myyjät ei ole pyytäneet lisää, mutta kun tuote on saapunu olen huomannu että postikulut on ollukki enemmän.
Olen sitten itse maksanu puuttuvan summan vaikkei sitä ookkaa pyydetty.
Voipi sullekki käydä noin jos on rehellinen ostaja.

En kuitenkaan menis pyytämään lisää kun olet tietyn postikulun jo pyytäny..
Olen tehnyt samoin, jos olen huomannut.
 

Yhteistyössä