Mun pikkunen sairaalassa NYYYYYYYYYYYH

Itselläni kamala tauti päällä ja vauva (2kk 1vk) sairastui toissayönä, viime yö oltiin polilla ja tänään mies vei vauvan taas hengittelemään spiiraa...
Nyt sanoivat että ottasivat vauvan sinne yöksi ja mulla on AIVAN KAMALA OLO !!!! Onko muiden vauvoja ollut/on sairaalassa....? nythän jyllää kunnon virus taas....on tää ihan kamalaa ja niin väärin että niin pieni ihminen joutuu sairastamaan !! (onneksi kuitenkin muuten perusterve lapsi on, etten nyt liikaa valita->kuitenkin kamala olo on !!!

:( :( :( :( :( :(
 
On se ikävää kun pikkuinen sairastuu, sitä tuntee itsensä niin avuttomaksi. :snotty:
Toivottavasti pikkuinen paranee pian!
 
:hug:
Nyt on hirveesti ollu sitkasta flunssaa ja rs-virusta liikenteessä.
Meil sairastaa just 3kk täyttänyt ja 2v. Hirveä yskä ja nokka tukossa. Pienempi oli viimeviikolla kuumeessa, käytin tk:ssa ni keuhkot puhtaat joten koti hoidolla on pärjätty.
Nuo on kyllä niin reppanoita nuo pienet ku sairastavat!
:hug:
Ymmärrän tuon kamalaolo tunteen.. niin olis itelläki, mut kyl se siellä hyvin pärjäilee!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Parempi sen on sairaalassa olla sairastamassa, kuin kotona sairaan äidin luona
niin no toisaalta tämä on totta ja sen puoleen et voivat siellä sairaalassa helpottaa pienen oloa!

Käytin tätä omaani viikkositte lääkärissä ku kuume nousi, ni lääkäri lohutti et pahin vaihe menee näillä pienillä onneksi nopsaa ohi.. kuumetta ei ole enään ollu mut ihan karsean kuuloinen oikein limainen yskä.. et häätynee viimestään loppuviikosta viedä uudestaan näytille jos tämä yskä ei helpota.. yöt nukuttu tosi surkeesti. Syö kuitenki hyvin
 
Paranemisia pikkuiselle :hug:

Minä ja poika sairastettiin yhdessä aikoinaan, poika oli lasten infektio-osastolla vajaan viikon alle 3 kk iässä, mä olin myös ihan kipeä mutta menin mukaan. Osaston hoitajat lääkitsi minuakin :D
 
siellä on kai aika tukkoista (tays) etten tiedä pääseekö sinne ja toisaalta omakin olo niin kamala että kamppailen tässä keräisinkö itsekkin voimia nyt että jaksan hoitaa kullannuppua, koska tauti tuskin häneltäkään hetkessä häviää...en tiedä, odotan että mies tulee kotio ja kertoo enemmän kun puhelut tökkivät...
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja hansukas:
siellä on kai aika tukkoista (tays) etten tiedä pääseekö sinne ja toisaalta omakin olo niin kamala että kamppailen tässä keräisinkö itsekkin voimia nyt että jaksan hoitaa kullannuppua, koska tauti tuskin häneltäkään hetkessä häviää...en tiedä, odotan että mies tulee kotio ja kertoo enemmän kun puhelut tökkivät...
Miksi mies ei jäänyt lapsen kanssa sinne?
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja hansukas:
siellä on kai aika tukkoista (tays) etten tiedä pääseekö sinne ja toisaalta omakin olo niin kamala että kamppailen tässä keräisinkö itsekkin voimia nyt että jaksan hoitaa kullannuppua, koska tauti tuskin häneltäkään hetkessä häviää...en tiedä, odotan että mies tulee kotio ja kertoo enemmän kun puhelut tökkivät...
Miksi mies ei jäänyt lapsen kanssa sinne?
se ku ei ole j oka sairaalassa mahollista!!
 
Krisse
TAYS:ssa on ollut jokaisena (4) kertana viikon kun sairastui diabetekseen 2v:nä v.2006. Diabetesosastolla oli ihanat hoitajat, todella ystävällisiä ja avuliaita. Sain olla 3 yötä, mutta sitten piti jättää lapsi sinne "yksin" :( Ensimmäinen yö oli pahin, mutta KYLLÄ SE SIITÄ :) VOIMIA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tauti sinua ja vauvaa vaivaa? Rs-virus?
en tiedä varmasti, miehen kanssa molemmilla antibioottikuuri päällä keuhkoputkentulehdukseen mutta epäilen kyllä vahvasti että olisi just toi rs-virus ja on meinaan paha! Mulla on itsellä vielä astma....
 
minä
Mun vauva oli tasan 2kk ikäisenä sikainfluenssassa, samoin minä. Jorvissa oltiin, äideillehän on yleensä semmonen patja lattialle. Semmosessa mä nukuin vauvani vieressä. Täysimetykselläkin mentiin, joten pakkokin. Mutta jättäny en olis sinne yksin mistään hinnasta. Pakko se on olla rakkaimman kanssa kun pikkunen sairastaa. Hoitajan kiikutti mullekkin särkylääkkeitä =) Ja muutenkin hoitajat oli tosi ihania. Hyvä mieli jäi kun kotiin terveinä lähdettiin. Nyt pelottaa tuo rsv, ei tarttis tulla meille. Tyttö nyt viikon vajaa 6kk.
 
vieras
TAYS:n lasten infektio-osastolla on kyllä tosi ihanat hoitajat. Mutta kyllä sinne ennen on saanut jäädä, jos siellä ei sitten ole joku tosi poikkeuksellinen tilanne. Vanhempi yöpyy lattialla lapsen vieressä, eli ei vie potilaspaikkaa.

Jaksamista teille, rankka tilanne kun noin pieni sairaalassa ja itsekin vielä kipeänä. Itse oltiin siellä just vuosi sitten vauvan kanssa.
 
piia
miks te käännätte veistä haavassa.. jos ap kokee et hänen on parempi olla sairaana kotona yö ja vauvan sairaalassa ni sit niin on parempi.
Vaik ite tekisitteki toisin. Jos oma pieni olis sairaalassa ni todennäkösesti oisin kans yön kotona jo muiden lasten takia.. myös isommat tarvivat äitiä.
Kun olet sairaalassa ajatukset on kotona, kun olet kotona ajatukset on sairaalassa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja hansukas:
siellä on kai aika tukkoista (tays) etten tiedä pääseekö sinne ja toisaalta omakin olo niin kamala että kamppailen tässä keräisinkö itsekkin voimia nyt että jaksan hoitaa kullannuppua, koska tauti tuskin häneltäkään hetkessä häviää...en tiedä, odotan että mies tulee kotio ja kertoo enemmän kun puhelut tökkivät...
Miksi mies ei jäänyt lapsen kanssa sinne?
se ku ei ole j oka sairaalassa mahollista!!
En mä usko että ei sais olla pienen vauvan kanssa sairaalassa? Missä on tällainen sairaala?
Enkä kyllä itse jättäis ikimaailmassa omaa vauvaani sairaalaan yksin:(
 

Yhteistyössä