Mun ressu :( (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
voi pientä :( ymmärtääkö se vielä raapia kun ne näpyt kutiaa? tai oikeestaan olla raapimatta :ashamed:
Ei osaa raapia, ei kohdista vielä sitä paikkaa missä kutina on..
Ei noi meillä isommatkaan kyllä raapineet kun kiellettiin..
toisaalta ihan hyvä juttu.. ei jää niitä arpia sitte..
Saattaa niitä jäädä vaikkei raapiskaa jos on paha rakkula..
Mut todennäköisesti haihtuu tän ikäisellä poiskin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Se mulle teki eilen kaikkein surullisimman olon pikku ukon puolesta kun koitti olla niin iloinen ja nauraa mut sit naurut käänty itkuksi ..ja näki ettei oo hyvä olla :| :(
Mut silti se vaan yritti..
Joo :(
Muutenkin kun hän on niin iloinen vauveli ja perustyytyväinen nauranaama ni tekee pahaa kun ei nyt oikein ymmärrä miksi näin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
sipuli

ei ei oo todisteita:D
sun puhelin ja sen kamera jolla mitä kummallisempia kuvia on otettu on vahingossa jäänyt jonnekkin kun sä oot painellu omii menojas :whistle: :D
Niinpä!!! |O
keneenkään ei voi enää luottaa |O |O |O
Luojan kiitos puhelin oli aamulla sitten oudosti löytynyt ja mun vieressä, kiitos palauttajalle :saint:
 
voi pikkuista!
kanatta seurata tarkkaan etti lapselle tule muuta. alle 1v kuulemma vaarallinen tauti!! näin lääkäri sanoi kaverille jonka lapsi sitten joutuikin useammaksi päiväksi sairaalaan eristykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Touhu:
voi pikkuista!
kanatta seurata tarkkaan etti lapselle tule muuta. alle 1v kuulemma vaarallinen tauti!! näin lääkäri sanoi kaverille jonka lapsi sitten joutuikin useammaksi päiväksi sairaalaan eristykseen.
Juu no mä en nyt viitsi manata mitään sairaalareissuja..
Jos mä ottaisin ylihysteerisen asenteen ni se ois menoa se :D
ja mä olen kuiteskin kuullut ton lisäksi et vauvoilla on paljon helpompana vesirokko :)
 
ei tietty kannatakkaan etukäteen stressata. jotain tulee sit JOS on tullakseen. tiedän toisen alle 1v tapauksen joka selvisi todella helpolla vesirokosta.

vähän tosiaan ristiriitaista kun olen itsekin aina kuullut et pienillä ei ole niin paha, mut sit kuuleekin et olis vaaralista.

toivotaan et teidän pikkunen paranee pian!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja gold digger:
mä oon kuullut että ulkopuoliselta saatu tartunta voi olla lievempi, mutta sisarukselta sisarukselle tuleva tartunta on rajumpi sille joka sen saa viimeisimpänä. meillä ainakin oli näin. esikoinen sairasti ekana ja lievänä ja kupus siiten viimeisimpänä ja kaikista pahimpana, oli koko ukko päästtä varpaisiin näpyillä ja kuumekkin oli tosi korkee koko viikon.
No meillä sai kanssa ensin vanhin..Tytöllä ei ollut tosiaan kun muutama näppy naamassa ja muuallakin kehossa melko vähän.
Vanhemmalla pojalla toi oli ihan mieletön eikä nyt vauvallakaan tunnu kauheen helppo olevan..
Mut kuumetta ei toistaiseksi ole ollut, keskimmäisellä oli kun kotiutui isältään ja sekin lämpöä..
Onneksi vauvalle ei vielä ole tullut, tarpeeksi tota kipua muutenkin ja ois vielä eka kuumekkin..
Toi vesirokon "voimistuminen" sisarukselta sisarukselle tarttuessa, että sisaruksilla on samantyyppiset vasta-aineet ym. ja virus ehtii sitten sopeutua niihin ja on seuraavan sisaruksen immuunijärjestelmälle kovempi vastus.

Tajusikohan joku tosta jotain? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja gold digger:
mä oon kuullut että ulkopuoliselta saatu tartunta voi olla lievempi, mutta sisarukselta sisarukselle tuleva tartunta on rajumpi sille joka sen saa viimeisimpänä. meillä ainakin oli näin. esikoinen sairasti ekana ja lievänä ja kupus siiten viimeisimpänä ja kaikista pahimpana, oli koko ukko päästtä varpaisiin näpyillä ja kuumekkin oli tosi korkee koko viikon.
No meillä sai kanssa ensin vanhin..Tytöllä ei ollut tosiaan kun muutama näppy naamassa ja muuallakin kehossa melko vähän.
Vanhemmalla pojalla toi oli ihan mieletön eikä nyt vauvallakaan tunnu kauheen helppo olevan..
Mut kuumetta ei toistaiseksi ole ollut, keskimmäisellä oli kun kotiutui isältään ja sekin lämpöä..
Onneksi vauvalle ei vielä ole tullut, tarpeeksi tota kipua muutenkin ja ois vielä eka kuumekkin..
Toi vesirokon "voimistuminen" sisarukselta sisarukselle tarttuessa, että sisaruksilla on samantyyppiset vasta-aineet ym. ja virus ehtii sitten sopeutua niihin ja on seuraavan sisaruksen immuunijärjestelmälle kovempi vastus.

Tajusikohan joku tosta jotain? :ashamed:
Tajusin tajusin tajusin :D :D :D
*ylpeenä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
ui pikkuista,puuvillaiset ne äitiyspakkauksen tumput laitoin omalle 1 veelle kun sairasti joskus monta vuotta sitten ettei olis ihan raapinut...tuleekohan niitä tumppuja vielä pakkauksessa..

paranemisia!!
Tulee ne, mut ei niille ole oikein käyttöä kun ei hän raaviskele :)
Mäkin ajattelin etukäteen et vauvalla helppoa just tunkasta tumput käteen mut toistaiseksi ei ole vielä muru tarvinnut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
oon jostain kuullu et alle vuoden ikäisenä sairastettu vesirokko voi uusia myöhemmin. voi toki olla täyttä legendaa:/ mut jaksamisia sinne. :flower:
Taikka tapauskohtaista =)
Hyvinkin epätodennäköistähän tollaset on mut mikä vaan on aina mahdollista!
 
Meillä oli isommilla lapsilla viime ja edellisviikolla vesirokko.Toivoin että kuopus säästyisi.Ikää neidillä vajaa 4 kuukautta.No eipä säätynyt :( eilen alkoi näppyjä nousta ja nyt niitä useampi kymmenen.
Minäkin luin monesta paikasta että nuoremmat selviää vähimmällä.Meillä isoin 5v. pääsi kyllä huomattavasti helpommalla kuin keskimmäinen 2v. joten saa nyt nähdä miten käy neidin kanssa.
Meillä ei muuten ainakaan toi Atarax auttanut keskimmäisellä yhtään :(
 

Yhteistyössä