Mun tekisi mieli valittaa erääseen kauneudenhoitofirmaan

Vuosi sitten kun olin vielä raskaana, niin ajattelin, että olisi ihana saada ennen synnytystä ja myös ennen kesää karvoja pois, eli kyseessä oli lasrtoimenpide, jolla luvataan pysyvää karvanpoistoa.

Kävin siellä ja kosmetologi/sairaanhoitaja(koulutettu) tykitti jalkoihin palojälkiä!!! Sitten totesi, että hetkinen... puolituntia odottelin kesken hoidon, kun jotain viilennysainetta lisättiin koneeseen, kunnes hoito jatkui.

Minusta tuossa tuli hoitovirhe! Menin synnytykseen sukat jalassa... olin ihan järkytyksestä lamaantunut ja etsin apteekin hyllyiltä rasvaa joka auttas paloarpiin.

Nyt siitä on vuosi ja varmaankin valitan mailitse! Ja pistän tilinumeron, että saisin sen 200e takasin, koska enhän mitään tatuointeja halunnut! Tosi haaleat läntit on, mutta...

Eräässä toisessa paikkaa eivät suostu edes raskaana oleville tekemään, eivätkä imettävillekään ja levittävät viilennysainetta jalkoihin, kun sillä laitteella tekevät.

Puolivuotta kun oli mennyt, soitin ja pyysin rahoja takaisin, mutta minulle vakuutettiin, että ne läntit häviäisivät... kuorintaa ja rasvausta. Sitä olen tehnyt.

:'( Mulla on maailman rumimmat jalat ! Mutta onneksi ne on haalistuneet ja ei näy kun "yhdessä kohtaa pieninä" ... mutta silti.
 
asiakas ei ole aina oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja Hileema:
Vuosi sitten kun olin vielä raskaana, niin ajattelin, että olisi ihana saada ennen synnytystä ja myös ennen kesää karvoja pois, eli kyseessä oli lasrtoimenpide, jolla luvataan pysyvää karvanpoistoa.

Kävin siellä ja kosmetologi/sairaanhoitaja(koulutettu) tykitti jalkoihin palojälkiä!!! Sitten totesi, että hetkinen... puolituntia odottelin kesken hoidon, kun jotain viilennysainetta lisättiin koneeseen, kunnes hoito jatkui.

Minusta tuossa tuli hoitovirhe! Menin synnytykseen sukat jalassa... olin ihan järkytyksestä lamaantunut ja etsin apteekin hyllyiltä rasvaa joka auttas paloarpiin.

Nyt siitä on vuosi ja varmaankin valitan mailitse! Ja pistän tilinumeron, että saisin sen 200e takasin, koska enhän mitään tatuointeja halunnut! Tosi haaleat läntit on, mutta...

Eräässä toisessa paikkaa eivät suostu edes raskaana oleville tekemään, eivätkä imettävillekään ja levittävät viilennysainetta jalkoihin, kun sillä laitteella tekevät.

Puolivuotta kun oli mennyt, soitin ja pyysin rahoja takaisin, mutta minulle vakuutettiin, että ne läntit häviäisivät... kuorintaa ja rasvausta. Sitä olen tehnyt.

:'( Mulla on maailman rumimmat jalat ! Mutta onneksi ne on haalistuneet ja ei näy kun "yhdessä kohtaa pieninä" ... mutta silti.
olsi varmaan kannattanu miettiä ennenkuin tungit ittes koko hoitoon.
Vuosi on aika pitkä aika miksi et valittanut heti? Enkä olisi edes mennyt koko puoskarointiin jos olisin raskaana.
 
jhkl
ja tosiaan, näköjään nainen unohti laittaa viilennysaineen laitteeseen tai sitten se oli loppu laitteesta eikä ollut tiennyt sitä.. Vaikuttaa opiskelijalta, ammattitaidottomalta tai muuten vain omissa ajatuksissaan olevalta. Mua v*tuttaa tuollaiset elämänpilaajat. Tee ihmeessä valitus jossa kerrot miten sua vaivaa ja surettaa asia.
 
höpö
Jalat paljaaksi ja aurinkoa ottamaan;) Itse olen saanut monet pahatkin palovamma arvet pois kesällä,auringonotolla:) Olen ammattini puolesta polttanut käteni ennemmän kuin pahasti yli 20asteisessa uunissa ja yhtään arpea ei ole näkyvissä.
Myös ihmetytti jos kyseistä toimenpidettä ei suostuta tekemään raskaana oleville ja tässä paikassa tehtiin niin eikö kuitenkin olisi ollut fiksumpaa odottaa turhanpäiväistä kauneudenhoitoa kunnes saa lapsen synnytettyä?Ei kai niillä karvoilla niin kiire ollut lähteä.
 
höpö
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Jalat paljaaksi ja aurinkoa ottamaan;) Itse olen saanut monet pahatkin palovamma arvet pois kesällä,auringonotolla:) Olen ammattini puolesta polttanut käteni ennemmän kuin pahasti yli 20asteisessa uunissa ja yhtään arpea ei ole näkyvissä.
Myös ihmetytti jos kyseistä toimenpidettä ei suostuta tekemään raskaana oleville ja tässä paikassa tehtiin niin eikö kuitenkin olisi ollut fiksumpaa odottaa turhanpäiväistä kauneudenhoitoa kunnes saa lapsen synnytettyä?Ei kai niillä karvoilla niin kiire ollut lähteä.
Siis yli 200asteisessa uunissa ei 20:D
kiireesti kun kirjoitin vain:)
 
jhkl
Jos aiheen aloittajalla on jo muutenkin ikävä fiilis, onko pakko aina jonkun tulla jossittelemaan ja kysellä miksi ja jos oisit oottanut syntymän jälkeiseen, niin...

Raivostuttaa.

Valita sinne ihmeessä ja kerro miltä tuntuu. Jos ei tepsi, niin ainakin saat mielenrauhan ja sitten aurinkoon vain :)
 
No kyl mulla on aika ikävä fiilis ollut, oon vaan persoonana sellanen, että "mitä pienistä" vaikka sisällä tuntus pahalta ja oon muutenkin huono sanomaan kellekään mitään pahaa tai pytämään apuakaan edes, eli kun tämä on kuitenkin minulle ollut iso asia siksi, että olisin todellakin voinut olla menemättä tuonne hoitoon, jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää! Mutte enhän tiennyt!!! Kyllä ammattilaisen pitäis itse tietää... ovathan nämä kouluttettuja. Jos en saa rahoja, niin julkaisen tuon yrityksen linkin tähän, mitä siinä hehkutetaan.
 
höpö
Alkuperäinen kirjoittaja jhkl:
Jos aiheen aloittajalla on jo muutenkin ikävä fiilis, onko pakko aina jonkun tulla jossittelemaan ja kysellä miksi ja jos oisit oottanut syntymän jälkeiseen, niin...

Raivostuttaa.

Valita sinne ihmeessä ja kerro miltä tuntuu. Jos ei tepsi, niin ainakin saat mielenrauhan ja sitten aurinkoon vain :)
Kai saa ihmetellä? Onhan se outoa jos 20 muuta kauneusfirmaa kieltäytyy tuon tekemästä raskaana olevalle ja sitten löytyy yksi firma niin vaikka kuinka pahalta voikin tuntua minusta silloin jo pitäsi tajuta pysyä hoidosta pois.Todella itsekästä ajatella kauneutta tuossa tilassa kun kerran löytyy yksi paikka joka kyseisen toimenpiteen vain suostuu tekemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja jhkl:
Jos aiheen aloittajalla on jo muutenkin ikävä fiilis, onko pakko aina jonkun tulla jossittelemaan ja kysellä miksi ja jos oisit oottanut syntymän jälkeiseen, niin...

Raivostuttaa.

Valita sinne ihmeessä ja kerro miltä tuntuu. Jos ei tepsi, niin ainakin saat mielenrauhan ja sitten aurinkoon vain :)
Kai saa ihmetellä? Onhan se outoa jos 20 muuta kauneusfirmaa kieltäytyy tuon tekemästä raskaana olevalle ja sitten löytyy yksi firma niin vaikka kuinka pahalta voikin tuntua minusta silloin jo pitäsi tajuta pysyä hoidosta pois.Todella itsekästä ajatella kauneutta tuossa tilassa kun kerran löytyy yksi paikka joka kyseisen toimenpiteen vain suostuu tekemään.
Tämän takia just harvemmin valitan, koska aina löytyy viisaampia osottamaan syyttävällä sormella.

Hän on siaraanhoitaja ja kosmetologi ollut arviostetuissa lääkärikeskuksissa töissä ja teki tämän. Eli hänen olisi pitänyt tietää. Minusta raskaana olevana ei ole itsekästä ajatella kauneutta, jos ei tiedä "vaaroja", sitäpaitsi ihan terve vauva on!!! Pian 1 v, ei se nyt siihen vaikuttanut.

Kesällä menin sitten toiseen paikkaan, olin varannut ajan, kun he siellä olivat huulipyöreenä tästä. He eivät suostuneet tekemään kun imetinkin vielä. Tänne menen lauantaina uudestaan. En siis ole nyt tässä välillä käynyt missään. Mutta arvotan tietenkin näitä ammattilaisia, jotka ovat varovaisempia.

Kuitenkin tuossa hoidossa luvataan turvallisuutta, niin että valoimpulssi vaikuttaa karvatuppeen vauriottamatta ympärillä olevaa ihoa. Ja olinhan muutaman kerran käynyt aikaisemminkin ja silloinkin raskaana, eikä tullut palojälkiä! Minulla on siis peräkkäisiä raskauksia...

Niin no toki on joo itsekästä ajatella kauneuttaan, mut minusta jos karvoista voi päästä eroon, niin haluun niistä eroon kyllä. kiitos.
 

Yhteistyössä