Mun vaatetus oli tänään....

  • Viestiketjun aloittaja Boogy
  • Ensimmäinen viesti
pitsinen valkonen äitiyspaita ja valkoset verkkarit joissa persiissä reikä. ja suomalaisten naisten tyylille uskollisena, mustat alkkarit jotka iloisesti näkyy läpi housuista :D sanomattaki selvää että en oo ulkona käyny, muutenku että uatolla käytiin mäkkärissä.
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
pitsinen valkonen äitiyspaita ja valkoset verkkarit joissa persiissä reikä. ja suomalaisten naisten tyylille uskollisena, mustat alkkarit jotka iloisesti näkyy läpi housuista :D sanomattaki selvää että en oo ulkona käyny, muutenku että uatolla käytiin mäkkärissä.
:D tyylillä kuljetaan myös reikäsissä pöksyissä.
 
Lenkillä oli toki verkkarit ja t-paita, Adidaksen lenkkarit jaloissa.

Piti ihan muistella, mitä mulla oli päällä kauppareissulla. Mustat leggarit, musta tunika ja mustat gladiaattori-sandaalit (en keksi parempaakaan nimitystä niille).

Nyt kotosalla raidalliset kalsarit ja vaaleenpunainen toppi. Tyylikästä. :whistle:
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Farkut käärittynä capreiks, punanen t-paita ja mun uudet ihanat puupopot :heart:
uuuu...mä oon ostanu nyt aivan tuhottomat parit kenkiä.....joka päivä, ei hyvä.


Vähän vähemmällä valkosella :D Mä harmittelin jo viime vuonna et miks en ostanu noita messuilta ja nyt sit korjasin vahingon :D
kivat....mä kun tästä pystyn niin otan muutamista kuvan ja laitan tänne.
 
IhanaValo
Miul on tänään ollu sinisävynen hame, semmonen vähä rimpsunen ja violetti toppi. Jalassa semmoset mustat sandaalit joissa vähän korkkimainen pohja ja kukan kuva päällä.=)
Alusvaatteet on kans, mut niitä en ala sen tarkemmin kuvailemaan :D
 
Fleur de la Cour
Farkkucaprit, vaaleanvihreä olkaimeton tuubitoppi, valkoiset korkokengät, joissa hiukan blingblingiä koristeena, hopeisia kaulaketjuja kaksi ja hopeinen nilkkakoru.
 
Keltainen paita, vähän ehkä turhankin kireä. En pidä kireistä paidoista. Vihreä kuvioitu hame, jossa on alhaalla vihreää mitä lie tylliä ja sellaiset pronssin väriset kengät. Ehkä vähän huono selitys. Niin ja selässä tyylikkäästi Spiderman-reppu :xmas:
 
ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan:
uusi musta farkkuminari ja violetti toppi... pääkallo avokkaat joissa pieni korko... painajainen ennen joulua-arkkulaukku :)
oi, mistä löydät tuollaisia vaatteita..linkkiä kiitos.. mä tahdon kans pääkallo avokkaat ja ehdottomasti tahdon nähdä kuvan sun laukustas :)
 
firequeen
ja nyt tämä vaihtoi kotivaatteet :D vanha musta "psycho killer" t-paita ja mustat pikkarit... tukka roikkuu silmillä ja lasitkin pitäisi pestä :D ulkona oli aurinkolasit...
 

Yhteistyössä