Mun viiminen raskaus on sit tässä

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Nyt olen kirjottanut olotilojani papaerille ja jos vielä vauvakuume iskee, sen paperin otan esiin ja muistelen miten perseestä tää on |O |O |O
Että jos äijä vielä muksuja haluaa niin ei ainakaan mun kanssa :snotty:
Ei oo vielä tarvinnu paprulle kirjotella, liian hyvin muistissa edelleen.
 
miuku
Meillä mies uskalsi sanoa ääneen päivä synnytyksen jälkeen, että "kyllä me tälle vielä kaveri tehdään, eiks vaan?". Katoin ukkoa pitkään ja hartaasti. Mies totesi samantein, että ei toki oo nyt just ajankohtasta. Juu, ei todellakaan ollut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Nyt olen kirjottanut olotilojani papaerille ja jos vielä vauvakuume iskee, sen paperin otan esiin ja muistelen miten perseestä tää on |O |O |O
Että jos äijä vielä muksuja haluaa niin ei ainakaan mun kanssa :snotty:
Ei oo vielä tarvinnu paprulle kirjotella, liian hyvin muistissa edelleen.
Mä kans toivon, että se kuuluisa synnytys vie kaikki ikävät mielestä ei pidä paikkaansa mun kohdalla :whistle:
 
Kyllä mä niin olen vakaasti päättänyt että ei enää :D On tää vain kamalaa kun koko ajan supistaa ja mikään muukaan ei ole hyvin ja mitään ei tapahdu. Nyt ollaan niin sietokyvyn rajamailla että kohta kahlitsen itseni sairaalan seinään kiinni ja vaadin pennun ulosottoa :kieh: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Njoooo, meillähä isäntä meinas et syksyllä uutta itämään..Ja ei muuten idä, minä pidän siitä huolen...
Mä ilmotin kans omalleni, että herra saa etsiä sitten adoptiotoimistoja tai etsiä toisen naisen. Mä sentään olen kuvitellut tehneeni senkin elämästä helvetin tällä tuskaisella olollani :LOL:
 

Yhteistyössä