Mun vuoro valittaa kanssaihmisistä kaupassa

Ei mua oikeasti edes enää jaksa ärsyttää, mutta tänään oli eka kerta ties kuinka pitkään aikaan kun tuntui Prisma olevan täynnä oudosti käyttäytyviä ihmisiä. Leipäosastolla reilu parikymppinen perheenäiti minihameessa suihki ees taas ja töni muita shoppaajia tieltään pois (muhun osui vain kahdesti).

Ja pois lähtiessä jonkun perheen kullannuppu juoksenteli väärään suuntaan alas menevällä liukukäytävällä. Vanhemmat matkustivat ylös menevällä hihnalla ja hymyilivät lempeästi, kun lapsukainen pakotti alas menijöitä väistelemään itseään. Tässä kohtaa kuopus kysyi multa, miksi lapsi pinkoo väärään suuntaan ja mä en voinut vastustaa kiusausta todeta, että kulta siksi kun sen vanhemmat ei välitä kasvattaa sitä ja opettaa, että liukukäytävä ei ole leikkipaikka.

Että näin. Ei mulla muuta. Tulin vain toteamaan, että kerran mäkin ärsyynnyn kanssashoppaajistani niin paljon, että pitää tulla plussalle tilittämään. Kenenkään ostoskoria tai kärryä en kylläkään älynnyt tsekata. Joku varmaan osti jonkin mäyräkoiran kuitenkin, joten paheksunpa nyt sitäkin tässä aikani kuluksi.
 
Me oltiin tänään ideaparkissa ja mä olin varmaan se, joka sai paheksuvia katseita ihmisiltä, kun oli vähän pipo kireellä... muuten ei kyllä muut asiakkaat kiukuttanu yhtään, vaikka porukkaa oli yllin kyllin.
 
Niin, tälläistähän se on ruuhka-aikaan kaupungilla kaupoissa... Tönitään ja tuupitaan, minä itse ensin-periaatteella. Monet myös nakkaa ne hehtaarikärrit siihen hyllyn eteen parkkiin jotta et varmasti saa otettua hyllystä haluaamaasi tuotetta.

Ja vanhemmilla "ei ole rahaa" ostaa lapselle sitä pientä namia mutta ostoskärrissä näkyy olevan sixpäkki tai laatikollinen olutta... Suhteellista. Vanhemmille se saunaolut mutta lapsi ei sit saa sitä omaa saunaherkkuaan tms.

Onkohan mulla valivali päivä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Vähemmästäkin.

(olisit kampannut sen tenavan :xmas: )
Mieli teki. Meinasin myös sanoa sille, että kuule kipitäpäs nyt hihnan alapäähän ja vaihda tolle oikealle linjalle - tästä ei valitettavasti pääse. Mut en sit viitsinyt. Mä taidan olla tosi surkea "koko kylä kasvattaa" -ideologian toteuttamisessa.
 
A shadieeyah
ymmärrän..
mie napisen kans mut ei kaupasta..
perhana kun se naapurin kermapers.e mummeli taas kusetti piskiään tohon puskan juurelle..
tulin kaupasta ja siinä oli joku torja autossa oottamassa just rapun eessä ettei mahtunu(onneks ei ollu ambu tulossa) mitenkään.
No sit menin pihan kautta ja eikös se naapurin kermahelma tullu ja sen piskinsä anto losottaa puskan juurelle ennenkuin nosti autoon.
Sille on taloyhtiön hallituksesta ym ym sanottu mut eiiii..
kiva siinä sitten lasten leikkiä kun meiän pupsin pitää pissiä siihen just(käyttää muuten kuulemma naapurin partsin alla kusella..no niillä parveke on kaikenlisäks maan tasalla ja alhalla on rako että se kusi lorisee niitten partsin puolelle).
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Vähemmästäkin.

(olisit kampannut sen tenavan :xmas: )
mie oisin tukkinut tien :ashamed: käytöstavat ja yleensä niitten hihnojen yläpäässä on kuvalliset ohjeet että miten niissä kuljetaan.
 
Me oltiin tänään prismassa ruuhkassa ja ihme kyllä muu ei ärsyttäny kun se että ihmiset ei osaa jonottaa. Seisotaan miten sattuu ja poukkoillaan niin ettei tiedä kuka on jonossa ja kuka ei. Jono kun menee sinne hyllyjen väliin niin ei se lyhene sillä että poukotaan sinne tänne ja läpi jonojen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Vähemmästäkin.

(olisit kampannut sen tenavan :xmas: )
Mieli teki. Meinasin myös sanoa sille, että kuule kipitäpäs nyt hihnan alapäähän ja vaihda tolle oikealle linjalle - tästä ei valitettavasti pääse. Mut en sit viitsinyt. Mä taidan olla tosi surkea "koko kylä kasvattaa" -ideologian toteuttamisessa.
Pitäs kyl uskaltaa sanoa, ne hihnaleikit ja kaiteilla keikkumiset ei oo turvallisia ja järkeviä leikkejä. En miekään aina tohi suuta avata.
 
voih meki
varmaan ärsytettiin...käytiin stockan herkussa ja toi 3kk ikänen heräs ja mies joutu kantaa sitä sylissä, ettei se itkeny. ei se siis itkeny, tarkkaili tyytyväisenä, mutta varmaan jokku mummot paheksu. harmi ku en joutanu tarkkaileen, ku ohjailin 1,5 veen kaa kärryjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Vähemmästäkin.

(olisit kampannut sen tenavan :xmas: )
Mieli teki. Meinasin myös sanoa sille, että kuule kipitäpäs nyt hihnan alapäähän ja vaihda tolle oikealle linjalle - tästä ei valitettavasti pääse. Mut en sit viitsinyt. Mä taidan olla tosi surkea "koko kylä kasvattaa" -ideologian toteuttamisessa.
Pitäs kyl uskaltaa sanoa, ne hihnaleikit ja kaiteilla keikkumiset ei oo turvallisia ja järkeviä leikkejä. En miekään aina tohi suuta avata.
No mä oon toisaalta sitä mieltä, että kun vanhemmat oli sillä viereisellä hihnalla elämässä ydinperheidylliään, niin vahtikoot tenavansa itse! Jos lapsi olisi ollut yksin siinä, olisin varmaan sanonut jotain, mutta se vanhempien hymysuinen myhäily oli mulle jotenkin liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Me oltiin tänään ideaparkissa ja mä olin varmaan se, joka sai paheksuvia katseita ihmisiltä, kun oli vähän pipo kireellä... muuten ei kyllä muut asiakkaat kiukuttanu yhtään, vaikka porukkaa oli yllin kyllin.
Mitä sä sitten teit? Ja mitä kaikkea löysit?
Korotin yhdessä kaupassa ääntäni useaan kertaan (oikein valivali-äänellä) lapsille, kun toisen piti hakea itsellleen uus kännykkä, mutta harhaili ihan muualla ja toinen heilu rattaista alas ja työnsi niitä rattaita ympäriinsä heti kun vilkasin toiseen suuntaan...

Tänään olin lähinnä vaan seuraneitinä, kun tuhlasin eilen rahat ikeaan... :whistle: Kappahlissa olis kyllä ollu vaikka mitä kivaa alennuksessa!
 
ja mua ärsyttää niin paljon kaupassa jos seisoo hyllyn edessä ja etsii jotain ja sit joku tulee seisomaan ihan mun eteen etten edes näe koko hyllyä :headwall: eri asia on jos nopeasti ottaa jotain ja jatkaa matkaa mutta kun ihmiset oikeasti jää seisoo siihen eteen, tai siis mun ja hyllyn väliin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Korotin yhdessä kaupassa ääntäni useaan kertaan (oikein valivali-äänellä) lapsille, kun toisen piti hakea itsellleen uus kännykkä, mutta harhaili ihan muualla ja toinen heilu rattaista alas ja työnsi niitä rattaita ympäriinsä heti kun vilkasin toiseen suuntaan...

Tänään olin lähinnä vaan seuraneitinä, kun tuhlasin eilen rahat ikeaan... :whistle: Kappahlissa olis kyllä ollu vaikka mitä kivaa alennuksessa!
No jos yhtään lohduttaa, niin jos mä olisin ollut sun kanssa siellä samaan aikaan, niin en olisi mulkoillut paheksuvasti vaan myötätuntoisesti. Välillä meistä itse kullakin on pinna kireällä, ja sä sentään huolehdit lapsistasi. :)
 
Entäpäs pankkiautomaatit jos niitä on kaksi vierekkäin. Ihmiset parveilee kuin lehmät laitumella odottaen että jompikumpi vapautuu. Ei puhettakaan että jonotettaisiin, yksi jono vasemmalla olevalle, yksi jono oikealle olevalle. Sit jos ite erehtyy kysymään missä se jonon pää on niin saa mulkaisuja ja tokaisua että siihen mennään mikä ensin vapautuu. Onkohan jossain tosiaan ne kirjottamattomat säännöt että missä kuuluu jonottaa ja missä sitten hyökitään siihen mikä sattuu vapautumaan
 

Yhteistyössä