Munanjohdin/munatorvi?

  • Viestiketjun aloittaja M-a-M-i
  • Ensimmäinen viesti
M-a-M-i
Minulta on poistettu toinen munanjohdin ja nyt haluaisin kuulla onko muilta poistettu toista ja oletteko tulleet raskaaksi normaalisti?
Lääkärit väitti et ei ole merkitystä :eek: Meillä on toista lasta yritetty kohta vuosi.... Munanjohdin poistettiin ku odotin esikoista!
 
Mulla jouduttiin poistamaan toinen munajohdin kohdunulkopuolisen raskauden yhteydessä. Kyllä lääkärit sanoivat, että se vaikuttaa jonkin verran raskaaksi tuloon. Yli vuoden yrityksen päästä syntyi poika =) Toista yritettiin muutamia kuukausia =) . Onnea yritykseen teille!
 
M-a-M-i
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 15:27 Poikien äiti kirjoitti:
Mulla jouduttiin poistamaan toinen munajohdin kohdunulkopuolisen raskauden yhteydessä. Kyllä lääkärit sanoivat, että se vaikuttaa jonkin verran raskaaksi tuloon. Yli vuoden yrityksen päästä syntyi poika =) Toista yritettiin muutamia kuukausia =) . Onnea yritykseen teille!
Kiitos =) , en ole toivoani menettänyt, kuukausi kerrallaan mennään ja toivotaan parasta... Tässä on vielä monta vuotta hyvää aikaa yrittää ennenkuin ikä painaa :)
 
aippä76
Minulla jouduttiin poistamaan vasen munanjohdin kohdunulkopuolisenraskauden vuoksi,kun se repesi. Millään tavalla ei ole vaikuttanut raskaaksi tulemiseen . Poiston jälkeen meni 6kk ja olin taas raskaana -98. Ja nyt nuorimmainen syntyi -02 ja raskaaksi tulin silloin 1kk pillereiden lopettamisen jälkeen.
Kai se on hyvin yksilöllistä.
 
M-a-M-i
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:58 aippä76 kirjoitti:
Minulla jouduttiin poistamaan vasen munanjohdin kohdunulkopuolisenraskauden vuoksi,kun se repesi. Millään tavalla ei ole vaikuttanut raskaaksi tulemiseen . Poiston jälkeen meni 6kk ja olin taas raskaana -98. Ja nyt nuorimmainen syntyi -02 ja raskaaksi tulin silloin 1kk pillereiden lopettamisen jälkeen.
Kai se on hyvin yksilöllistä.
Voi ei! Toivottavasti mulle ei koskaan satu tuollaista:(, sitten ei ainakaan tulisi enään lapsia... Multa toinen munanjohdin poistettiin vahingossa.
 
M-a-M-i
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 15:33 HIHi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 09:10 aippä76 kirjoitti:
Toivottavasti tärppää pian!!! Lämmintä ja mukavaa kesää!!!
Kiitos ja sinne päin oikein mukavaa kesän alkua! =)
Tuli harmaana, ku en hosannut kirjautua, mutta nyt sitten mustana, OIKEIN ILOISTA KESÄÄ =)
 
Hei!!

Minultakin jouduttiin poistamaan vasen munatorvi kokonaan, kun oli kohdunulkopuolinen raskaus. Nyt kuitenkin olen onnellisesti raskaana kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen. Tai kahdet menkat ehti olla, mutta pitkät kierrot niin ajallisesti meni pidempään. Lääkärien mukaan niilläkään naisilla, joilla on molemmat munatorvet tallella, ne eivät välttämättä toimi tasapuolisesti ja yhtä tehokkaasti siis.
 
älä masennu!! Vaikka menettäisit molemmat munatorvet ja johtimet niin silti voit IVf:llä saada vielä lapsen!!! Ei toivoa kannata menettää!
t.yks jolla on yks munanjohdin ja vain palanen munasarjaa :wave:
 
nisu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2005 klo 15:50 ninni77 kirjoitti:
älä masennu!! Vaikka menettäisit molemmat munatorvet ja johtimet niin silti voit IVf:llä saada vielä lapsen!!! Ei toivoa kannata menettää!
t.yks jolla on yks munanjohdin ja vain palanen munasarjaa :wave:
Kiitti, en ainakaan vielä masennu, monta hyvää vuotta on jäljellä ja uskon siihen että vielä lapsukaisen tai useammankin saan =) .
Vielä on kolme vuotta aikaa tehdä valitus hoitovirheestä joka sattui kaksi vuotta sitten. Sitä kautta yritän sit saada noi lapsettomuus hoito kulut pois jos niitä joskus tarvitsen.
 

Yhteistyössä