munasarjakysta ja toiveena raskaus.

Onkos kellään ollu/on todettua munasarjakystaa? Kauanko on mennyt plussaamiseen?

Minulla se todettiin vajaa kuukaus sitten. tässä vaan mietin kuinka varautua ajallisesti
odottamaan ensimmäist .:'(
 
Heippa! Onko sulla kyseessä ns. toiminnallinen kysta? (esim. täällä lisää)

Mulla on ollut noita kystia useastikin, mutta esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta. Paria kuukautta ennen plussausta tosin gynellä tarkastuskäynnillä todettiin että 10cm kysta oli hävinnyt itsestään!

Eli ei ainakaan mulla ollut esteenä raskautumiselle :) Paljon plussaonnea ja iloista mieltä sinne! :flower:
 
Heis!

Mulla poistettiin hormoonikierukka kesäkuussa. Syksyllä jouduin sairaalaan munuaiskivien vuoksi, mutta samalla huomattiin oikeassa munasarjassa isohko kysta, joka oli puhjennut.
Kuulemma niitä siellä edelleenkin on, vasemmallakin puolella.

Mutta plussa on pärähtänyt testiin tuossa viime perjantaina (5 kk yrityksen jälkeen), joten tuskinpa niillä kystilla aivan vallattoman suurta vaikutusta on raskautumiseen. :)
 
Hei, minulla todettiin syyskuussa, keskenmenon jälkeen toiminnallinen munasarjakysta. Olimme yrittäneet vauvaa jo yli vuoden tuossa vaiheessa, eikä minulla koskaan aijemmin ollut kystaa ollut. Se hävisi kuitekin itsestään kahden kuukauden sisällä ja heti marraskuussa tulin raskaaksi!
 
Mulla todettiin keltarauhaskysta 4* 3cm keskenmenon jälkitarkastuksessa 9.1.13 ja tänään sain haalean plussan... kuukauden lopussa tarkistetaan mikä kystan tilanne... raskaustestissä vaan luki että munasarjakystat saattaa vaikuttaa tulokseen, että toiv. se ei oo antanu virheellistä tulosta. Kk pitäis kai alkaa vasta perjantaina... en ole varma ku eka normaali kierto km jälkeen. Jää nähtäväksi.
 

Yhteistyössä