Munasarjoja jomottaa, raskausoire?

Eli pakko kysästä onko jollain ollu kipu munasarjoissa...ei siis alavatsalla, kohdun seudulla...raskausoire?
Kun en nyt millään muista mistä luin, mut jostain täältä keskusteluista olin lukevinani et jos nippailee munasarjoista ihan loppukierrossa niin se ois merkki siitä et keltarauhanen sielä kipuilee, eli munasolu ei ole hedelmöittynyt jne.
Itel menos dpo12 ja tietysti niiiiiin toivon raskautta, mut nyt päivän pari vihlonut/juilinut/tuikkassu munasarjojen kohdalta, tai lähinnä vasemmalta puolen. Ei sellasta normi menkkajuilintaa joka mulla on lähinnä sellasta jomotusta ihan keskellä alamasua, niinku oisin just menossa pitään puhetta suuren yleisön eteen ja mahassa ois tuhat perhosta.
 
Okei! No mut sehän on ihan hyvä sitten...ettei ainakaan ihan poissuljettu tuo raskautuminenkin nyt ;) Vaikken kyllä tärppiin oikein usko.

Onko kellään ollut tätä munasarjojen vihlontaa ja sit ollu raskaana?

Niin joo ja pakko vielä lisätä että vihlontaa on enimmäkseen vasemmalla puolen vaikka ovis mun mielestä tapahtu (jos nyt tapahtu ollenkaan) kyllä oikealta puolen. Et sikälikään en oikeen tiä, tuskin nyt raskaus on alkanut.
 
Viimeksi muokattu:
En osaa sinulle vastata tuohon, että olisiko kipuillu mahdollisesti raskaudenoire. Mutta itselläni pari päivää ennen menkkojen alkamista kipuillee juuri vasen munasarja. Ennen esikoisen saamista minulla tuntui menkkakivut vain alamahassa, mutta esikoisen syntymän jälkeen kivut ovat siirtyneet vasemmalle puolelle juuri munasarjojen kohdalle. Kivut voivat olla aika kovat ja ne ovat juuri vihlontaa ja juilimista. Ja joka ikisessä kierrossa kivut tuntuu vain vasemmalla puolella ei koskaan oikealla. Olen usein ihmetellyt asiaa itsekkeen, syytä en tiedä miksi näin on? Kovasti täälläkin toivotaan, että raskaus joskus alkaisi. Pidän sinulle peukkuja ja toivon, että kyseinen oire tarkkottaisi sinulle raskauden alkamista.;)
 
Ilmeisesti nyt sit oli raskausoire mulla, sillä tänään dpo 13 testattu tällainen. Eikö tää jo oo plussa??
Laitoin tonne toiseenkin ketjuun kuvan, kun en oo ihan varma kun on niin haalee viiva eikä siinä juur punertavaa näy, mut eks nyt kuitenkin suht selvästi näy ilman tihrustamista.
 
Mulla toi juiliminen ja ihan järkyttävä kipu noin 5 päivää ovulaation jälkeen samassa munasarjassa kuin josta ovuloi meinasi sitä, että sinne oli kasvanut kysta. Sillon nousi tulehdusarvotkin. Mut hienoa jos sulla se meinasikin tota parasta vaihtoehtoa ;)
 

Yhteistyössä