muoks

Jestas mitä "palvelua"! |O Ikinä ei meillä enää sieltä pizzaa haettas.Meikäläisen äijä on niin ehdoton tommosissa,että kerran kun tässä paikallisessa pizzeriassa laitettiin meijän pizzojen täytteet niin että mulla oli valkosipuli,vaikka ukolla piti olla,niin kahteen vuoteen ei oo äijä suostunut sieltä mitään ostaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tee rikos:
ilmoitus ja terveystarkastajalla ja mahdollisamman moneen paikkaa, teitä uhattiin
Juttelin tästä kyllä yhden ihmisen kanssa ja hän sanoi, että olisi pitänyt soittaa poliisit paikalle. Ja että jos siinä oli jotain "rikollista" ja jos tämä olisi laittanut käteiset rahat pimeenä johonkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
mitä jos nuori turkkilainen tykkää myydä käteisellä, koska silloin voi myydä ilman kuittia ja kiertää siten verot tai pimittää koko summa itselleen sen vanhemman tietämättä.
Näin sanoi yksi ystäväkin. Ja kun tämä vanhempi mies oli ihmeissään siitä, ettei kortit käynyt. Ja nuori turkkilainen sen jälkeen tulistui kovasti meille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teette heti ilmotuksen tollasesta, noista kun ei koskaan tiedä!!!
Joo, kyllä ajattelin tehdä jonkin ilmoituksen ja kun olen tässä jutellut tästä asiasta... niin ollaan neuvottu tekemään ilmoitus. Kuitenkin se hyökkäävä asenne ja että koitti käydä kiinni..säikäytti hiukan ja ettei jatkossa tapahtuisi tälläistä kenellekään. Lisäksi se, että ei meinannut tämä nuorempi antaa niitä rahoja takaisin.
 
Kiinnitin huomiota muuten niiden toisten asiakkaiden ostoksiin ja siihen, että heille kävi kortti.. he osti kaksi rullakebabia ja ne höyläsi summaksi lähes 20e hinnaksi.Meiltä ottivat yö-lisää eurontilaukseen ja näiltä toisilta 8e :eek: (eli yhteen annokseen lisäsi 4e)Ellei sitten ottanut jotain höyläys hintaa kortista.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Kiinnitin huomiota muuten niiden toisten asiakkaiden ostoksiin ja siihen, että heille kävi kortti.. he osti kaksi rullakebabia ja ne höyläsi summaksi lähes 20e hinnaksi.Meiltä ottivat yö-lisää eurontilaukseen ja näiltä toisilta 8e :eek: Ellei sitten ottanut jotain höyläys hintaa kortista.
valitettavasti tommosia huijareita löytyy ja sit ne pilaa hyvien maineet..

tietyissä paikoissa on yölisä esim täällä keskustan yhessä paikassa yöllä on muistaakseni hitusen kalliimpaa jotain tyyliin 1-1,5e per annos. Mut ei siellä kyllä mitään höyläys lisää ole(eihän se ole laillista?).
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Kiinnitin huomiota muuten niiden toisten asiakkaiden ostoksiin ja siihen, että heille kävi kortti.. he osti kaksi rullakebabia ja ne höyläsi summaksi lähes 20e hinnaksi.Meiltä ottivat yö-lisää eurontilaukseen ja näiltä toisilta 8e :eek: Ellei sitten ottanut jotain höyläys hintaa kortista.
valitettavasti tommosia huijareita löytyy ja sit ne pilaa hyvien maineet..

tietyissä paikoissa on yölisä esim täällä keskustan yhessä paikassa yöllä on muistaakseni hitusen kalliimpaa jotain tyyliin 1-1,5e per annos. Mut ei siellä kyllä mitään höyläys lisää ole(eihän se ole laillista?).
oon mä ainakin nähny joissain elintarvikekioskeissa pankkikorttilisän..
 

Yhteistyössä