Murkut ja "uudet sisarukset "

Mitäs teidän vanhemmat lapset suhtautuvat teidän yhteisille lapsille Mulla on ed avioliitosta tytöt 17 15 ja 12v miehellä ei ole lapsia(siis ennen näitä. Meillä on yhteiset pojat 2v 4 kk ja 8 kk.likat suhtautuvat jatkuvasti kielteisesti pieniin sisaruksiinn saadan jatkuvasti kuulla ettei nämä ole heidän "bioloogiset sisarukset" ne ovat vaan sisarpuolia..tämä ei ole heidän oikea perhe...mise ja pojat eivät kuuluu perheeseen ...perhe käsittää vaan minä ja tytöt....Olen eronnut 12 v sitten tyttöjen isästä ja nykyinen mies on ollut kuvioissa jo 7 vuotta..tuntuu että vaikeudet ovat tulleet murkku iän myötä..tytöt ovat ilkeitä ja inhottavia(kurjaa sanoa omasta lapsist) ja etsivät aina heikkoja kohtia miten meitä voisi eniten satuttaa.. oikea isäänsä tytöt eivät juuri tapaa isän valinnasta
kertokaa kokemuksia ja mielellään hyvia neuvoja ;)
 
Meidän uusiperheeseemme kuuluu minun lapseni 16- ja 13-vuotiaat, ja minun ja nykyiseni 7- ja 1½-vuotiaat. Nämä pienemmät ovat isommille ihan täysiä sisaruksia heidän omasta mielestäänkin, samoin kuin heidän isänsä uuden vaimonsa kanssa saama poika on pikkuveli, eikä mikään puolikas. Tosi kurjaa kyllä tuo tilanne teillä, enkä valitettavasti osaa mitään neuvoja antaa :(
 
Mä jännään tilannetta, kun laitetaan meidän tuleva uusperhe yhteen, siihen kuuluu minun 3 lasta ja miehen 3 lasta. Itsellä on kanssa 2 vanhinta 16 ja 15 vuotiaat tytöt, luulen että tulevat protestoimaan kovasti samoin miehen 13v. tyttö ei tule ilahtumaan ajatuksesta, etenkään kun nyt kaikilla on omat huoneet ja sitten tuleekin tilanne, että 2 aina joutuu samaan huoneeseen, tuon ikäiset kaipaavat omaa tilaa ja sitten kun sitä ei ole entiseen malliin niin konflikteja tulee.

Asia ei ole onneksi vielä ajankohtainen, mutta kesällä kyllä, ellei sitä pitkitetä sitten, mutta on niin turhauttavaa asua 2 kotia ja maksaa hurjia asumiskuluja molemmat.

Ja meillä vanhin tyttö toivoo, että palattaisiin exän kanssa yhteen, tietää ettei palata, mutta elättelee toiveita, eikä siten hyväksy miesystävääni, hänestä ei saa puhua, mutta isänsä avopuoliso on ok. Nuo teinit... voi kun niitä ymmärtäisi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 13:33 Mira kirjoitti:
Mä jännään tilannetta, kun laitetaan meidän tuleva uusperhe yhteen, siihen kuuluu minun 3 lasta ja miehen 3 lasta.
Ja meillä vanhin tyttö toivoo, että palattaisiin exän kanssa yhteen, tietää ettei palata, mutta elättelee toiveita, eikä siten hyväksy miesystävääni, hänestä ei saa puhua, mutta isänsä avopuoliso on ok. Nuo teinit... voi kun niitä ymmärtäisi...
Meikoinen "kokoonpano" teillä tulee olemaan;Tsemppiä vaan !Huumoria mukaan peliin ..
Lapset kyllä aina ajattelee et jos äiti ja isää palaavat yhteen..monien vuosienkin jälkeen...
 

Yhteistyössä