Must on tullu ihan kauhee "jakaja" vai onko?

  • Viestiketjun aloittaja antaja ja/vai ottaja
  • Ensimmäinen viesti
antaja ja/vai ottaja
Lähes joka viikonloppu herään jonkun äijän sängystä.Tänää heräsin kyllä yksin omasta kun en eilen lähtenyt minnekään.
Olekohan mä nyt sit "jakaja"? varmaan baarissakin kaikki tietää et tola saa(en usko kyl oikeesti)ja tuntuu et portsarikin katsoo mua aina ku lähen et taas sillä on eri mies matkassa. Jostain kumman syystä jos meen ulos ni ni mun on pakko saada munaa(tykkään seksistä ja haluisin sitä enemmänkin).Tarvii kai ainakin vähän vaihtaa baaria joksikin aikaa.
 
ei mitään hävettävää
En näe asiassa mitään pahaa, jos olet sinkku. Kyllä naisellakin on oikeus seksiin ja jos ei ole parisuhdetta justiinsa, niin yhden illan jutut ovat ihan ok siihen. Miksi sitä katsotaan aina niin huonosti, jos nainen käyttäytyy samoin kuin mies?
 
antaja ja/vai ottaja
No mikä ettei, on sinkkunaisella yhtä lailla oikeus seksiin kuin sinkkumiehellä.
Mutta miks nainen sa heti sen maineen horona mut mies ei? Olen kyl ajatellu et olis joko olla parempi pistää baaritelut tauolle joksikin aikaa tai hankkia se panokaveri mut ei oo tullu vastaan ketään sellasta johon ei olis tunteita." tyyppiä olis mut kumpaankin olen ihastunut tai no toinen on sellanen et se ihastuminen on varmaan ikuista vaikka tiedän etten sitä saa mut toinen on sellanen et ihastuin siihen ja sen kans en haluis pelkkää seksisuhdetta.
 
antaja ja /vai ottaja
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään hävettävää;25899518:
En näe asiassa mitään pahaa, jos olet sinkku. Kyllä naisellakin on oikeus seksiin ja jos ei ole parisuhdetta justiinsa, niin yhden illan jutut ovat ihan ok siihen. Miksi sitä katsotaan aina niin huonosti, jos nainen käyttäytyy samoin kuin mies?
Sinkku olen ja oikeesti kärsin siitä etten saa seksiä enää niin kuin ennen.Eihän se sama ole kuin se et on se oma kulta mutta jotain kuitenkin.
Mä tiedän muutaman miehen jotka kaataa naisia kuin heinää(ollut jopa yksi niistä) ja ei niillä ole mitään erityistä mainetta.Kaikki naiset vaan sanoo et ne on niin hyvännäkösiä ym mut ei mitään muuta siit et joka viikko eri nainen.Sitäpaitsi en tajua sen toisen mainetta kun sillä oli niin pieni ja se vaan rynkytti niin et pahaa teki.Sen maine on ainakin liioiteltu.
 
mmkm
Musta olis ainakin mukavaa, jos mulla oli joka viikonloppu eri nainen. Mutta ei tällaisesta pikkukaupungista oikein irtoa, kun ei naiset uskalla lähteä naisen matkaan. Pitäis löytää joku vakipano :D
 
Mä kanssa ihmettelen tota että nainen on aina "jakorasia" jos miehiä ollu useampia, vastaavasti mieshän ei sit ole mikään miespuolinen "jakorasia". Se että nainen tykkää harrastaa seksiä eri miesten kanssa ei välttämättä aina meinaa sitä että on "helppo" tai "jakorasia". Joskus nimittäin ne naisetkin lähtee baariin etsimään vaan sitä munaa :D ja eikös se silloin ole se mies joka lähtee matkaan se "helppo" ;) Oli miten oli, minun mielestä ainakin naisilla on oikeus yhtälailla mennä pokaamaan panoja baareista ilman sitä omantunnontuskaa/ yleistä "jakorasian" mainetta. Kaikilla kun niitä luottopanoja ei ole.
 
mmkm
Mä kanssa ihmettelen tota että nainen on aina "jakorasia" jos miehiä ollu useampia, vastaavasti mieshän ei sit ole mikään miespuolinen "jakorasia". Se että nainen tykkää harrastaa seksiä eri miesten kanssa ei välttämättä aina meinaa sitä että on "helppo" tai "jakorasia". Joskus nimittäin ne naisetkin lähtee baariin etsimään vaan sitä munaa :D ja eikös se silloin ole se mies joka lähtee matkaan se "helppo" ;) Oli miten oli, minun mielestä ainakin naisilla on oikeus yhtälailla mennä pokaamaan panoja baareista ilman sitä omantunnontuskaa/ yleistä "jakorasian" mainetta. Kaikilla kun niitä luottopanoja ei ole.
Mä olen samaa mieltä.
Ja olen törmännyt ns.seksituristeihin, eli heteronaisiin, jotka haluavat kokeilla seksiä naisen kanssa, ja meillä on ollut ihan mukava yö yhdessä. Ei se tee naisesta edes biseksuaalia, jos haluaa kokeilla, se tekee naisesta vain uteliaan.
 
"Zach"
Miks semmonen nainen, joka harrastaa seksiä useen eri miehen kanssa on jakaja ja päinvastoin mies, joka harrastaa seksiä useen eri naisen kanssa on saaja?
Eikös se näin mene että lukko johon sopii monta avainta, on huono lukkko. Mutta avain joka sopii moneen lukkoon, on yleisavain?

No ei sentäs liian tosissaan kannata ottaa. Ei sulla, alottaja, mene sen kummemmin maine jos tuollain harrastelet, oikeus sinullakin on seksiin niinkuin muillakin, toimisin samalla lailla jos olisin sinkku, vaikka mies olenkin.. Elä murehdi, nauti elämästä, huolehdi nakkisuojasta ja pidä hauskaa :)
 
"vieras"
Miksi et voi näistä lukuisista panoistasi ottaa yhdestä itsellesi vakituista panokaveria?
Eli käytät pelkästään seksiin, soitto ja mies on ovella?

Vai eikö ne halua nähdä sua enää jatkossa panomerkeissä,aamun järkytyksen johdosta?
 
"vieras"
Mitäs siitä jos itseensä jakaa kunhan jättää muut rauhaan. Jakajiksi sanoisin niitä aikuisia mammoja vailla kontrollia, jotka jakaa kaiken tiedon perheestään ja läheisistään tällä palstalla.
 
"vieras"
Miks semmonen nainen, joka harrastaa seksiä useen eri miehen kanssa on jakaja ja päinvastoin mies, joka harrastaa seksiä useen eri naisen kanssa on saaja?
Onko se oikeasti näin?
Meillä ystäväpiirissä kaikki sinkkunaiset välttelevät pokaamasta baarista niitä kuluneimpia miehiä.

Pieni kaupunki,niin siinä äkkiä pahimmat donjuanit tunnetaan ja ei niiden pokausyrityksiä kyllä kuunnella, oli se ulkonäkö sitten vaikka kuinka ihana.
 
Eihän se järvi soutamalla kulu.

Mutta jos pikkupaikkakunnan suunnilleen ainoasta baarista pokaa joka viikonloppu uuden miehen yhdeksi yöksi, niin maine siinä kasvaa ja kunnia on jo menetetty.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että jakakoon kukin just niin monelle kuin haluaa. Mutta en jaksa teinivuosilta tuttuja "iik, siis mä oon NIIN kauhee horo, eiks nii, ihan hirvee jakorasia!"- juttuja joiden ainoana tarkoituksena tuntuu olevan ei suinkaan kauhistelu vaan asialla leveily. Jos jakaa, niin jakaa, ja kestää mahdolliset seuraukset kuin nainen. Toinen, mitä en siedä on se kun kylillä supistaan että "tuo on antanut Jakelle, Makelle, Peralle ja mullekin!". Aha. Hankkikaa elämä. Ei aikuiset puhu enää toisten jakeluista, antamisista ja saamisista, nekin on teinien puuhaa (ja/tai teinin tasolle jämähtäneiden pershikiän poikien).
 
antaja ja/vai ottaja
[QUOTE="vieras";25899725]Miksi et voi näistä lukuisista panoistasi ottaa yhdestä itsellesi vakituista panokaveria?
Eli käytät pelkästään seksiin, soitto ja mies on ovella?

Vai eikö ne halua nähdä sua enää jatkossa panomerkeissä,aamun järkytyksen johdosta?[/QUOTE]

no en oo kysynyt aamulla et järkytyiks?

Ja miten sellanen panokaveri otetaan kysyn vaan et haluutko tavata seksin merkeissä? se pitäs olla sit sellanen etten vahingossakaan ihastu kun mulla on tapana ihastua aika herkästi siksi noi yhenyön jutut on tavallaa helppoja kun se on se kerta ja se siitä.Olen kahteen tyyppiin ihastunut ja kumpikin on yhen illan juttuja tosin toiseen olin ihastunut jo kuukausia ennen kun sänkyyn päädyttiin.
 
antaja ja/vai ottaja
Eihän se järvi soutamalla kulu.

Mutta jos pikkupaikkakunnan suunnilleen ainoasta baarista pokaa joka viikonloppu uuden miehen yhdeksi yöksi, niin maine siinä kasvaa ja kunnia on jo menetetty.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että jakakoon kukin just niin monelle kuin haluaa. Mutta en jaksa teinivuosilta tuttuja "iik, siis mä oon NIIN kauhee horo, eiks nii, ihan hirvee jakorasia!"- juttuja joiden ainoana tarkoituksena tuntuu olevan ei suinkaan kauhistelu vaan asialla leveily. Jos jakaa, niin jakaa, ja kestää mahdolliset seuraukset kuin nainen. Toinen, mitä en siedä on se kun kylillä supistaan että "tuo on antanut Jakelle, Makelle, Peralle ja mullekin!". Aha. Hankkikaa elämä. Ei aikuiset puhu enää toisten jakeluista, antamisista ja saamisista, nekin on teinien puuhaa (ja/tai teinin tasolle jämähtäneiden pershikiän poikien).
No ei tää paikka mikään järin iso paikka ole mutta on täällä noita baareja /yökerhoja enemmän kuin yksi.
Mua vaan itteeni häiritsee tavallaan tää,en halua mitään mainetta joten siksi olen nyt yrittänyt pysyä poissa yöelämästä muutaman viikon, no perjantaina sorruin menenmään ja hetihän mä siellä olin jo yhen tyypin kanssa mutta sen kanssa ei sitten seksiä kyllä ollut. En olis ikinä uskonut et mä olen tällänen,eron jälkeen musta vaan tuli tällänen ja en oikeen tykkää enää itestäni...:( Seksi sillon tällöin olis ihan jees mutta kun mulla se himo on niin...
 
"vieras"
Eihän se järvi soutamalla kulu.

Mutta jos pikkupaikkakunnan suunnilleen ainoasta baarista pokaa joka viikonloppu uuden miehen yhdeksi yöksi, niin maine siinä kasvaa ja kunnia on jo menetetty.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että jakakoon kukin just niin monelle kuin haluaa. Mutta en jaksa teinivuosilta tuttuja "iik, siis mä oon NIIN kauhee horo, eiks nii, ihan hirvee jakorasia!"- juttuja joiden ainoana tarkoituksena tuntuu olevan ei suinkaan kauhistelu vaan asialla leveily. Jos jakaa, niin jakaa, ja kestää mahdolliset seuraukset kuin nainen. Toinen, mitä en siedä on se kun kylillä supistaan että "tuo on antanut Jakelle, Makelle, Peralle ja mullekin!". Aha. Hankkikaa elämä. Ei aikuiset puhu enää toisten jakeluista, antamisista ja saamisista, nekin on teinien puuhaa (ja/tai teinin tasolle jämähtäneiden pershikiän poikien).
Niinpä. Ketä enää kiinnostaa toisten tylsät panotouhut, kun saatavilla on netistä kaikki info perheestä ja tekemisistä "jakajilta". Varmaan parempaa viihdettä lähes livenä ja kuvin kera. :D
 

Yhteistyössä