Musta ei ole laihduttamaan

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt
Nyt mä sen huomasin todella. Kaksi vuotta koittanut, muttei siitä tule mitään. Nytkin söin suklaapatukan... Normaalia ruokaa ei tee mieli, vaan herkkuja tottakai.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippä minäkin:
Älä osta niitä suklaapatukoita! Mulla myös huono itsekuri, mutta mies hyvänä tukena ja kappas, 15 kiloa jo kadonnut.

Mulla sopimus kaverin kanssa että jokaisesta kilosta saan 50e mitkä laihdun, mutta kyllä keksii tekosyitä miksei niitä rahoja tarvis...
 
Vaniljasuukko



Mulla sopimus kaverin kanssa että jokaisesta kilosta saan 50e mitkä laihdun, mutta kyllä keksii tekosyitä miksei niitä rahoja tarvis...[/quote]

n o sullahan on varakas kaveri..tuollain mun kilot lähtis aika liukkaasti.
 
Ei minustakaan ole laihduttamaan. Ja ymmärsin, ettei minun tarvitsekaan. Liikun ja syön terveellisesti -otan herkkupalan sillointällöin, niin ei tarvitse kaksinkäsin kahmia "lohdukkeita".

Olen isohko, jonkun mielestä läski. Omasta mielestäni olen kurvikas. Nuoruusiän vaatteet eivät mahdu minulle -mutta onko tarpeenkaan? Saan ostaa kivoja nykymuodinmukaisia vaatteita (tosin olen nirso niidenkin suhteen, mutta tuleepahan ostettua laadukkaita). Laitan hiukset pyöristyneiden kasvojeni mukaisesti naisellisemmin, käytän koruja ym. meikkaan värikkäästi, hemmottelen itseäni ja kroppaani. Olen nyt tyytyväinen itseeni.

Olenpa huomannut, että vyötäröni on kaventunut..ihan huomaamatta jo useita senttejä. Kun ei tarvitse olla koko ajan syömässä.
 
vieras
Hyviä ajatuksia Ranialla. Jos tuntuu, että laihduttaminen on vaikeaa, niin ehkä kannattaa keskittyä elämään vaan terveesti. Mä uskoisin, että siinäkin paino tippuu hiljalleen. Ja vaikkei tippuisi, niin olet varmasti ainakin terveempi ja voit paremmin, ja eikö se ole kuitenkin tärkeintä?

Opettele vaikka yksi hyvä tapa viikossa tai kuukaudessa. Opettele tekemään joku uusi hyvä mutta terveellinen ruoka silloin tällöin. (Älä unohda terveellisiä rasvoja ja proteiinia kokonaan.) Syö kunnon ruokaa ja hanki terveellistä naposteltavaa. Tartu herkkuihin vain kun iskee hirveä himo. Hanki kiva harrastus, jossa liikut. Opettele kävelemään portaat. Eli muuta elintapojasi kokonaisuutena. Niitä mielestäni kannattaa muuttaa hitaasti, koska sellaiset muutokset ovat hankalia varsinkin saada kestämään.
 

Yhteistyössä